Nowe hulajnogi elektryczne Red Bull Racing już w Polsce

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Polacy widują hulajnogi elektryczne na ulicach częściej niż samochody zasilane prądem, a internauci piszą o nich dwa razy więcej niż przed rokiem. Do polskiej sprzedaży trafiają hulajnogi elektryczne Red Bull Racing wyposażone w silnik o mocy 350 W, bezdętkowe opony typu „honeycomb”, akumulatory litowe 7.5 Ah oraz 10 Ah, a także podwójny hamulec i standard IP67. Polskim dystrybutorem hulajnóg elektrycznych Red Bull Racing 8.5 i 10 jest firma 4cv.
Co drugi Polak widział w ostatnim czasie na ulicy elektryczną hulajnogę
Z analizy opublikowanej przez InsightOut Lab wynika, że z pojazdów elektrycznych Polacy częściej widują na ulicach hulajnogi niż samochody. Pierwsze z nich widziało w ostatnim czasie 54 proc. badanych, podczas gdy auta zasilane prądem – 35 proc. ankietowanych. Jednocześnie coraz częściej o hulajnogach elektrycznych rozmawiają polscy internauci – z danych SentiOne wynika, że w pierwszym kwartale 2021 roku liczba wzmianek na ich temat wynosiła 8 893, a rok później, w okresie styczeń-marzec 2022, odnotowano ich ponad dwa razy więcej – 18 679 wzmianek. Firma 4cv, dystrybutor elektroniki użytkowej, wprowadza na polski rynek hulajnogi elektryczne Red Bull Racing, z niebiesko-czerwonym designem nawiązującym do słynnego zespołu F1.
Hulajnogi elektryczne o kołach 8.5 i 10 cali i mocnym silniku 350 W
Nazwy modeli hulajnóg odpowiadają wielkości ich kół: model Red Bull Racing 8.5 posiada koła o rozmiarze 8.5 cala, natomiast Red Bull Racing 10 wyposażono w duże koła o średnicy 10 cali. Bezdętkowe opony zostały wykonane w technologii „honeycomb” – ich powierzchnia przypomina plaster miodu, co nie tylko zwiększa ich trwałość i odporność na uszkodzenia, lecz także zapewnia lepszą amortyzację. Są one wykonane z połączenia naturalnej gumy i tworzywa polimerowego, co zapewnia elastyczność i wytrzymałość, jak również ma wpływ na „pamięć” kształtu opony przy zmianach ciśnienia i temperatury. Dodatkowo w procesie produkcji została uwzględniona ochrona przed promieniowaniem UV.
Pojazdy wykonane są z wysokiej jakości aluminium, które gwarantuje trwałość i niezawodność urządzeń. Hulajnogi są wyposażone w silnik o mocy 350 W. Red Bull Racing 8.5 posiada akumulator litowy o pojemności 7500 mAh, którego pełne ładowanie trwa do 5 godzin, pozwalając na przejechanie 20 km na jednym ładowaniu. Hulajnoga Red Bull Racing 10 została wyposażona w pojemną baterię litową 10000 mAh, jej pełne naładowanie trwa 7-8 godzin i umożliwia przejechanie 30 km.
Bezpieczeństwo z podwójnym hamulcem
Hulajnogi Red Bull Racing zostały zaprojektowane z myślą o umożliwieniu użytkownikom rozwinięcia prędkości jazdy jedynie do maksymalnej dopuszczalnej prędkości w przestrzeni miejskiej – 20 km/h. Bezpieczeństwo w pojazdach zapewnia także podwójny hamulec – elektryczny oraz tarczowy. Dodatkowo urządzenia są wyposażone w obowiązkowe dla tego typu pojazdów przednie i tylne oświetlenie oraz sygnał dźwiękowy. Hulajnogi Red Bull Racing posiadają wyświetlacz, który pozwala na bieżącą kontrolę poziomu naładowania baterii, a także monitorowania przejechanego dystans oraz prędkości jazdy.
Pyłoodporność oraz wodoodporność dla komfortowej jazdy w każdych warunkach
Hulajnogi Red Bull Racing spełniają standard IP67, który oznacza pełną pyłoszczelność, a także odporność na krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. Pozwala to na użytkowanie ich w warunkach typowo miejskich, gdzie nie da się uniknąć kurzu oraz piachu, a także przy niesprzyjającej deszczowej (a nawet ulewnej) pogodzie. Pojazdy są składane, co umożliwia transport np. w bagażniku samochodowym, ale również ułatwia ich przechowywanie. Model Red Bull Racing 8.5 waży ok. 14 kg, a Red Bull Racing 10 – ok. 16 kg. Hulajnogi przeznaczone są dla użytkowników ważących między 30 a 120 kg, a więc sprawdzą się nie tylko dla dorosłych, lecz także dla starszej młodzieży.
Hulajnogi elektryczne Red Bull Racing w kolorze niebiesko-czerwonym są już dostępne w polskich sklepach: model Racing 8.5 w Media Expert oraz Neonet w cenie 1999 zł, a model Red Bull Racing 10 w Media Expert oraz Neonet w cenie 2499 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.