Nowa szczoteczka soniczna do zębów EW-DC12 firmy Panasonic
Nowa szczoteczka elektryczna Panasonic EW-DC12, wyposażona w trzy unikalne funkcje zapewniające optymalną pielęgnację kieszonek przyzębnych i delikatne czyszczenie jamy ustnej, jest idealnym towarzyszem codziennej pielęgnacji zębów.
Panasonic wie, że najważniejsza jest najwyższa jakość, szczególnie jeśli chodzi o urządzenia, których używamy na co dzień. W związku z tym powstała nowa soniczna szczoteczka do zębów, która została przebadana i opracowana szczególnie z myślą o pielęgnacji kieszonek przyzębnych. Skuteczniejsze czyszczenie niż tradycyjne szczotkowanie zapewniają drobne włosie, wibracje soniczne wytwarzane przez silnik liniowy oraz poziomy ruch szczoteczki.
Szczoteczka o bardzo drobnym włosiu dociera do kieszonek przyzębnych, aby je czyścić i chronić. Jej 0,02-milimetrowe włosie zostało zaprojektowane tak, aby sięgać nie głębiej niż na optymalną głębokość 3 mm, umożliwiając delikatne i skuteczne usuwanie ukrytej płytki nazębnej i bakterii, bez podrażniania wrażliwych zębów i dziąseł. Dodatkowo, wibracje soniczne silnika liniowego usuwają płytkę nazębną z kieszonek przyzębnych, minimalizując obciążenie zębów i dziąseł. Szybkie ruchy, których nie da się wykonać ręcznie, są wyjątkowo skuteczne. Ponadto, wykonując wysoce efektywne, szybkie, horyzontalne ruchy wzdłuż linii dziąseł, szczoteczka dociera głębiej do kieszonek przyzębnych, dokładnie i delikatnie usuwając płytkę nazębną i bakterie w celu uzyskania doskonałej czystości.
Szczoteczka soniczna Panasonic EW-DC12 wyposażona jest w trzy tryby szczotkowania, aby dopasować się do poziomu wrażliwości użytkownika: tryb regularny do normalnego szczotkowania, tryb łagodny dla osób, które po raz pierwszy używają szczoteczki elektrycznej oraz tryb delikatny dla jeszcze delikatniejszego szczotkowania, gdy dziąsła są opuchnięte, krwawią lub są szczególnie wrażliwe. Elektryczna szczoteczka do zębów EW-DC12 oferuje bezproblemowe szczotkowanie, co oznacza, że użytkownicy mogą przełączyć się na wybrany tryb, pozbywając się wszelkich obaw związanych z dyskomfortem codziennej pielęgnacji jamy ustnej. Efektywne szczotkowanie, przy jednoczesnym zapobieganiu nadmiernej intensywności, jest możliwe dzięki technologii kontroli mocy. Utrzymuje ona maksymalną amplitudę pracy szczoteczki przy normalnym nacisku i automatycznie zmniejsza moc, jeśli szczoteczka zbyt mocno naciska na zęby lub dziąsła.
Ponadto, istnieje szereg innych innowacyjnych funkcji, które sprawiają, że nowa szczoteczka jest wygodna i łatwa w użyciu. Są to: wskaźnik LED baterii, funkcja pamięci trybów, wbudowany timer szczotkowania oraz funkcja łagodnego startu, która rozpoczyna szczotkowanie z bardzo niską prędkością, aby pozwolić przyzwyczaić się do ruchu szczoteczki przed przejściem do szybkiej amplitudy.
Nowa soniczna szczoteczka do zębów Panasonic EW-DC12 dostępna będzie na rynku od września 2021r. Odwiedź stronę, aby uzyskać więcej informacji:
Szczoteczka soniczna Panasonic EW-DC12-W - Panasonic Polska
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.