Nowa linia lodówek Bespoke już w Polsce
dfusion
Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Bespoke to nowa linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki możemy dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Lodówki Bespoke dostępne są teraz także dla polskich konsumentów, a ideę personalizacji promować będą wyzwania konkursowe skierowane zarówno do amatorów, jak i profesjonalistów.
Bespoke to pasja i kreatywność
Lodówki Bespoke, dzięki opcji doboru kolorów i tekstur, otwierają przed nami nowy świat możliwości dla domu. Bez względu na to czy chcemy, aby lodówka była ukryta w przestrzeni kuchennej czy stanowiła jej mocny element, możemy tak dopasować wygląd i kolor paneli, aby nasza wizja została w pełni zrealizowana. Bespoke potrafi wtopić się w przestrzeń lub wręcz przeciwnie, nasycić ją barwą dodając pomieszczeniu charakteru i unikalności. Różnorodność materiałów (szkło satynowe, czyste szkło, metal) oraz bogata paleta kolorów (czerń, biel, lawenda, błękit i beż) pozwolą uzyskać doskonały efekt w każdym wnętrzu. Możemy dowolnie zestawiać panele w lodówkach dwudrzwiowych albo stworzyć atrakcyjną, elegancką całość z kilku urządzeń połączonych ze sobą w moduły. Personalizacji podlega więc nie tylko wygląd zewnętrzny lodówki, ale także jej wnętrze i przestrzeń do przechowywania. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie podchwytów, lodówka Bespoke idealnie dopasuje się do kuchni w każdym stylu. Dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji Bespoke jest wyborem na lata. Jeśli po jakimś czasie zechcemy zmienić oblicze swojej kuchni i nadać jej nowy wygląd, możemy wymienić zewnętrzne panele wydłużając tym samym cykl życia urządzenia. Tak jak zmieniają się potrzeby domowników, ich nawyki i przyzwyczajenia, tak ewoluuje przestrzeń mieszkalna, a wraz z nią nasz model lodówki, która króluje w kuchni. Całości dopełnia cicha praca urządzenia na poziomie od 34 do 40 dB*. Wysoką jakość i niezawodność pracy potwierdza 10-letnia gwarancja.
Bespoke to innowacyjne technologie
Lodówka Bespoke potrafi zachwycić nie tylko unikalnym, personalizowanym designem, ale także swoją funkcjonalnością, wygodą użytkowania i elastycznością proponowanych rozwiązań. To także technologie, spośród których na szczególną uwagę zasługuje Cool Select+. To specjalna strefa, która pozwala dostosować temperaturę wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Możemy zamienić zamrażalnik w chłodziarkę, jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, albo wybrać tryb schładzania czy lekkiego mrożenia. Szuflada Humidity Fresh+ zapewnia wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności idealne do przechowywania owoców i warzyw. Z kolei komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, umożliwia wyodrębnienie dwóch stref z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów (np. -1°C dla mięsa, wędlin oraz ryb i 1°C dla owoców i warzyw**). Bez względu na to, czy wybierzemy lodówkę 1-drzwiową Slim, 1-drzwiową czy Combi, możemy być pewni optymalnego wykorzystania przestrzeni. Dzięki technologii Space Max™, opartej na nowym systemie wydajnej izolacji, ścianki lodówki są cieńsze, co sprawia, że wewnątrz lodówki pozostaje więcej miejsca na produkty spożywcze. Wyjątkowy design lodówek Bespoke z możliwością personalizacji - zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i przestrzeni do przechowywania - idzie w parze z funkcjonalnością i wygodą podczas codziennego użytkowania. Bespoke jest propozycją dla użytkowników poszukujących nieszablonowych rozwiązań, lubiących wyrażać siebie poprzez wnętrze, które kreują i chcących podnosić jakość swojego życia.
Lodówki Bespoke spełniają rygorystyczne wymogi Komisji Europejskiej, poświadczone certyfikatem efektywności energetycznej wg nowej klasyfikacji, stosowanej od marca 2021 r. Jako jedne z nielicznych na rynku osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz C.
Kreatywne konkursy Samsung, czyli personalizacja dla każdego
Linia lodówek BESPOKE została stworzona z myślą o unikalnej tożsamości każdego użytkownika, z opcją personalizacji, która otwiera niezliczone możliwości.
Samsung zachęcając do poszukiwania inspiracji oraz odkrywania swojego indywidualnego stylu zaprasza do wzięcia udziału w dwóch konkursach na zaprojektowanie idealnego wnętrza Bespoke lub unikatowej wersji lodówki.
- Marka Samsung zaprosi studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke i przedstawienia wizualizacji przestrzeni. Uczestnicy będą mogli aplikować w dwóch kategoriach: projekt koncepcyjny i zrealizowany. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać jeden dowolny produkt AGD marki Samsung i lodówkę Bespoke.
- Bespoke Designed by You to globalna odsłona konkursu skierowanego zarówno do amatorów, jak i zawodowych grafików, ilustratorów, malarzy, studentów kierunków związanych ze sztuką i projektowaniem. Konkurs wyłoni najlepszy projekt frontu lodówki Bespoke.
Więcej informacji na temat obu konkursów już niebawem.
* Modele lodówek dwudrzwiowych Combi 35 dB, zamrażarka Twin 40 dB, chłodziarka Twin 39 dB, chłodziarka Slim 34 dB.
** Ustawienia temperatur w strefach są zależne od ogólnych ustawień chłodziarki. Przykładowe warunki dla temperatury chłodziarki 1°C. Temperatura w lewej strefie jest obniżona o 2°C względem tej ustawionej w całym urządzeniu.
*** Dotyczy modeli RB38A7B6BAP i RB38A7B6AAP.
SteelSeries prezentuje nowe słuchawki Arctis Nova Pro w kolorze białym
LAMAX NoiseComfort2 i LAMAX Party Go1: Daj się porwać dźwiękom ulubionej muzyki!
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.