Naładuj aż cztery urządzenia jednocześnie z najnowszą stacją ładującą HAMA
W ofercie marki pojawiła się ładowarka sieciowa o mocy 65 W, zaopatrzona w dwa gniazda USB-A i dwa USB-C. Wyposażono ją w najnowsze technologie Qualcomm Quick Charge 3.0 i Power Delivery, znacznie przyspieszające proces zasilania i umożliwiające ładowanie sprzętu różnego rodzaju.
Urządzeń wymagających ładowania przybywa nam w codziennym życiu prywatnym i zawodowym wprost lawinowo, stąd łatwo się w tym gąszczu elektroniki pogubić. Dlatego niemiecki producent HAMA wprowadził do swojego wachlarza produktów stację ładującą z aż czterema wejściami USB – dwoma typu A i dwoma obustronnymi typu C. Teraz dzięki takiemu rozwiązaniu można ładować kilka urządzeń naraz.
Ładowarka sieciowa od firmy HAMA o maksymalnej mocy 65 W została wyposażona w dwie technologie szybkiego ładowania, będące koniecznością jeśli potrzebujemy szybkiego i sprawnego zasilania energią – Qualcomm Quick Charge w wersji 3.0 i Power Delivery. Pierwsza z nich pozwala nawet na czterokrotnie szybsze ładowanie podłączonego urządzenia w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań, zaś „przypisana” do złącza USB-C Power Delivery gwarantuje możliwie najszybsze i zarazem w pełni bezpieczne ładowanie dzięki indywidualnemu dopasowaniu natężenia i napięcia prądu.
Ładowarka sieciowa automatycznie rozpoznaje podłączone urządzenie i dopasowuje się do jego potrzeb. Efektem jest oszczędna eksploatacja baterii np. podłączonego smartfona i wydłużenie jej żywotności.
Co więcej, w urządzeniu zastosowano zabezpieczenia przed nadmiernym naładowaniem, przepięciem oraz zwarciem. Nie dopuszczą one do uszkodzenia akumulatora, mogącego skutkować nawet jego wybuchem.
Warto też zwrócić uwagę na przyłącze sieciowe na poziomie 100-240 V, odpowiednie do użytku na całym świecie – w połączeniu z krajowym adapterem. Docelowy kraj podróży nie ma więc znaczenia.
Długość kabla stacji ładującej wynosi 1,2 m. Sprzedawana jest w komplecie z praktyczną podstawką.
Niewiążącą cenę detaliczną tej nowości ustalono na poziomie 149 zł.
Wszystkiego dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://hamamobile.pl.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.