Najnowszy smartfon realme 12 trafi do Polski już 19 lipca
Smartfon realme 12 wyposażony jest w pojemną baterię 5000 mAh oraz technologię ładowania SuperVOOC 67W, pozwalającą osiągnąć poziom naładowania od 0% do 50%
w zaledwie 19 minut. Wysoką wydajność telefonu zapewnia procesor Qualcomm Snapdragon 685 oraz system chłodzenia komorą parową. Co więcej, realme 12 oferuje do 512 GB pamięci wewnętrznej oraz 8 GB pamięci RAM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe 8 GB dynamicznej pamięci RAM.
Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matrycą SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego oświetlenia. Urządzenie posiada również przednią kamerę o rozdzielczości 16 MP do robienia zachwycających autoportretów.
Ekran realme 12 to 6,67-calowy wyświetlacz AMOLED o częstotliwości odświeżania 120 Hz z jasnością szczytową 2000 nitów oraz technologią inteligentnego dotyku podczas deszczu. Umożliwia ona korzystanie z ekranu bez przeszkód, nawet jeśli znajdują się na nim krople wody. Zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkownika najnowszy smartfon marki oferuje normę szczelności IP54 potwierdzającą ochronę przed pyłem oraz zachlapaniem.
realme 12 posiada także NFC 360°, czujnik linii papilarnych wbudowany w wyświetlacz oraz smukłą i lekką konstrukcję – waży zaledwie 187 g.
W związku z nadchodzą premierą produktu producent przygotował specjalną ofertę cenową, o której poinformujemy już niebawem.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.