Na co zwrócić uwagę planując zakup lodówki
Wygoda użytkowania i energooszczędność
Planując zakup lodówki sprawdzamy przede wszystkim jak będzie ona pasować do naszej kuchni. Jakie powinna mieć wymiary, jaki kolor i design oraz w którą stronę powinny otwierać się drzwi. Sprawdzamy także klasę energetyczną oraz inne energooszczędne rozwiązania, które sprawią, że eksploatacja lodówki będzie nas kosztowała jak najmniej.
Przykładem nowoczesnej chłodziarko-zamrażarki, która sprawdzi się w każdej przestrzeni kuchennej jest 3-drzwiowa lodówka Haier A3FE742CMJ o wysokiej klasie energetycznej E. Dzięki praktycznemu rozwiązaniu obustronnego montażu drzwi, możemy ją postawić w dowolnym miejscu w kuchni. Uwagę zwraca ciekawa i praktyczna trzydrzwiowa konstrukcja, składająca się z głównych drzwi lodówki i 2 szuflad zamrażarki, która nie tylko efektownie wygląda, ale jest także efektywna energetycznie, pozwalając zaoszczędzić nawet do 30% energii. Jak to możliwe? Ergonomiczna konstrukcja szuflad Easy Access zapobiega wydostawaniu się z nich zimnego powietrza przy otwieraniu, co zmniejsza straty energii. Ponadto, szuflady zamrażarki Easy Access to szybki i łatwy dostęp do zamrożonych produktów, ale także znacznie większa wygoda przeglądania zawartości zamrażarki w porównaniu do lodówek dwudrzwiowych. Inne udogodnienia lodówki to system jasnego oświetlenia na całej tylnej ścianie który ułatwia nam wkładanie i wyjmowanie produktów z lodówki oraz stylowe półki wykonane z wytrzymałego szkła, które znacznie ułatwiają utrzymanie czystości we wnętrzu chłodziarki.
Bezpieczeństwo nasze i naszej rodziny
Poza energooszczędnością ważnym kryterium wyboru lodówki jest utrzymanie dobrej jakości przechowywanych w chłodziarce produktów, a przez to bezpieczeństwo nasze i naszej rodziny. Warto zatem zwrócić uwagę czy wybrana przez nas lodówka ma rozwiązania eliminujące zarazki które mogą znacząco skrócić okres przydatności pożywienia do spożycia. Warto tu wspomnieć o innowacyjnym systemie antybakteryjnym ABT zastosowanym w lodówce Haier A3FE742CMJ, który wykorzystując płytkę z dwutlenku tytanu oraz światło ultrafioletowe, usuwa aż 99,9 % bakterii z wnętrza chłodziarki, zapewniając nam dobrą jakość produktów.
Dłuższa świeżość produktów
Kolejną ważną cechą lodówki są rozwiązania, które pozwalają przechowywać rożne rodzaje produktów w optymalnych dla nich warunkach wilgotności i temperatury, co znacząco pozwala przedłużyć świeżość naszego pożywienia i zatrzymać w nich cenne składniki odżywcze. Warto zatem sprawdzić czy wybrana przez nas lodówka ma specjalne strefy, przeznaczone na przykład na przechowywanie warzyw i owoców, czy mięsa i wędlin.
Wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami w tym zakresie może się pochwalić lodówka Haier A3FE742CMJ. Posiada ona szereg specjalnych stref do przechowywania różnego rodzaju żywności. Funkcja MyZone umożliwia łatwe dostosowanie temperatury, w przedziale od -3°C do +5°C, w zależności od tego, jakie produkty mają w niej być przechowywane. Dostępne opcje obejmują ustawienia przystosowane do przechowywania warzyw i owoców, mięsa i serów, produktów przeznaczonych do rozmrożenia, owoców morza czy artykułów do szybkiego schłodzenia. Instant Cool to z kolei wydzielona komora lodówki pozwalająca na szybkie obniżenie temperatury do – 10 stopni w celu schłodzenia napojów lub produktów spożywczych tuż przed ich podaniem. Chłodziarka Haier wyposażona jest także w specjalną aluminiową tacę Fresher Pad, która przyspiesza proces zamrażania produktów zachowując przy tym konsystencję i wartości odżywcze żywności. Dodatkowym atutem tacy Fresher Pad jest możliwość szybkiego schładzania produktów poza lodówką, co ułatwia nam serwowanie ulubionych deserów, pucharków z lodami czy przystawek, takich jak tatar.
Funkcja automatycznego odszraniania chłodziarko-zamrażarki – Total No Frost
Jeśli chcemy uniknąć pracochłonnego rozmrażania lodówki, warto wybrać chłodziarkę z systemem Total No Frost (na przykład Haier A3FE742CMJ), która poradzi sobie z dokuczliwym szronem i lodem odkładającym się zazwyczaj wewnątrz standardowych urządzeń. Dzięki tej funkcji utrzymanie lodówki w czystości jest bardzo proste – wystarczy ją przetrzeć zwykłą ściereczką.
Cicha i niezawodna praca urządzenia
Wybierając lodówkę warto także zwrócić uwagę na jej cichą pracę i oferowany przez producenta okres gwarancji. Zastosowane w trzydrzwiowej lodówce Haier A3FE742CMJ innowacyjne rozwiązania w sprężarkach inwerterowych, redukują drgania podczas pracy urządzenia, co sprawia, że chłodziarka jest praktycznie niesłyszalna, a zarazem bardzo wydajna. Ważnym parametrem jest też 15-letnia gwarancja producenta na kompresor inwerterowy.
Dostępność i cena:
Lodówka Haier A3FE742CMJ dostępna jest w sieci sklepów Media Expert w cenie 3 199 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.