Na co zwrócić uwagę wybierając lodówkę?
Z badań wynika, że wymieniamy naszą domową lodówkę średnio raz na 10, a czasem nawet 15 lat*. Nie dziwi więc fakt, że gdy przychodzi do momentu zakupu wahamy się, który model spośród dostępnych na rynku wybrać. Samsung, jako lider pod względem wartości sprzedaży lodówek w Polsce, przychodzi z podpowiedzią**.
Urządzasz nowe mieszkanie i chcesz wyposażyć je w niezawodne AGD? A może właśnie rozpoczynasz remont i planujesz wymianę lodówki na nowszy model? Mówi się, że kuchnia jest sercem każdego domu. Króluje w niej lodówka, zatem jest to sprzęt pierwszej kategorii – nic dziwnego, że chcielibyśmy wybrać dobrze. Tym bardziej, że jest to wybór na lata.
„Dzięki zaawansowanym technologiom, a także rozwiązaniom projektowanym z myślą o ułatwieniu codziennego życia – takim jak nowa strefa napojów Beverage Centre™, podwójna kostkarka, „lodówka w lodówce” czyli Food Showcase, a także Twin Cooling Plus™ optymalizującemu temperaturę oraz wilgotność – lodówki Samsung dopasowują się do sposobu w jaki funkcjonujemy w domu, a także pomagają lepiej zadbać o świeżość produktów spożywczych, abyśmy mogli ograniczyć ich marnowanie” - mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing Samsung Consumer Electronics.
To jeszcze nie wszystko. Oto 5 kluczowych aspektów, które powinny być dla nas szczególnie istotne podczas wyboru lodówki.
Po pierwsze – pojemność
Rozmiar lodówki powinien odpowiadać naszemu faktycznemu zapotrzebowaniu, które uzależnione jest od ilości domowników, a także od zwyczajów zakupowych. Jeśli mamy dużą rodzinę, a jednocześnie wolimy robić większe zakupy, które starczą na dłużej, nasza uwaga powinna skupić się na modelach Side-by-Side. Lodówki te składają się z minimum dwóch otwieranych drzwi, oferując przestrzeń znacznie większą niż standardowe urządzenia. Teraz portfolio Samsung zostało wzbogacone aż o 8 nowości Side-by-Side. Wszystkie premierowe lodówki wyposażone zostały w rewolucyjną technologię SpaceMax™, dzięki której użytkownik zyskuje aż do 645 l powierzchni do przechowywania produktów***. Zastosowanie izolacji o wysokiej wydajności sprawia, że większa przestrzeń wewnętrzna nie ma wpływu na wymiary zewnętrzne urządzenia, zapewniając dużo miejsca nie tylko na półkach, ale i w szufladach. Podwójne drzwi umożliwiają jeszcze lepsze zagospodarowanie przestrzeni wewnętrznej lodówki.
Po drugie – wygoda
Wygodę użytkowania lodówki zwiększają dodatkowe funkcje. Przykładem może być strefa napojów Beverage Center™ w nowych lodówkach Samsung Side-by-Side, która pozwala cieszyć się szybkim i łatwym dostępem do orzeźwiająco schłodzonej wody (także smakowej), dzięki automatycznie dopełnianemu pojemnikowi z przefiltrowaną wodą. Obecność filtra do wody Samsung HAFEX pozwala na rezygnację z wody butelkowanej, dzięki czemu nie tylko oszczędzamy pieniądze, ale także minimalizujemy ilość plastikowych śmieci generowanych przez domowe gospodarstwo. Food Showcase to specjalna strefa w drzwiach lodówki, umożliwia otwarcie tylko zewnętrznych drzwi urządzenia, dzięki czemu zyskujemy łatwy dostęp do najpotrzebniejszych produktów oraz do dozownika z wodą. Wewnętrzna kostkarka z podwójnym rodzajem lodu Dual Auto Ice Maker wytwarza zarówno lód w kostkach, jak i w mniejszych Ice Bites™, które znacznie szybciej schładzają napoje*******. Czy może być wygodniej?
Po trzecie – świeżość produktów
Zadaniem nowoczesnych technologii zastosowanych w lodówkach jest to, aby stworzyć żywności warunki, aby mogła pozostać świeża jeszcze dłużej niż w standardowych urządzeniach. Jest to możliwe dzięki technologii Samsung Twin Cooling Plus™, która optymalizuje temperaturę oraz wilgotność w lodówce - dzięki dwóm niezależnym obiegom powietrza. Utrzymuje produkty w optymalnych warunkach i pomaga zachować ich naturalny smak, zapobiegając mieszaniu się zapachów. Nowe lodówki zostały wyposażone również w dobrze znane nam już z poprzednich modeli innowacyjne rozwiązania. Wśród nich znajdziemy strefę Cool Select+, która pozwala przekształcić zamrażarkę w chłodziarkę, co jest szczególnie przydatne np. w sytuacjach, gdy organizujemy przyjęcie i potrzebujemy większej przestrzeni chłodzącej niż zwykle na gotowe dania. Rozwiązanie Metal Cooling zapewnia lepszą izolację lodówki i ogranicza wahania temperatury w jej wnętrzu, nawet po otwarciu drzwi. To wszystko sprawia, że żywność dłużej zachowuje swój doskonały wygląd i wartości odżywcze.
Po czwarte – energooszczędność
Poza wszelkimi innymi zaletami sprzętu i zastosowanymi udogodnieniami, chcielibyśmy aby nasze domowe sprzęty były przyjazne dla środowiska. Coraz ważniejsza dla wielu użytkowników jest ekologia, dlatego też poszukują urządzeń, które dopasują się do ich stylu życia i pozwolą ograniczyć zużycie energii elektrycznej. Kompresor Digital Inverter, zastosowany m.in. w nowych lodówkach Side-by Side Samsung, automatycznie dostosowuje swoją prędkość do wybranego poziomu chłodzenia, dzięki czemu pracuje ciszej oraz zużywa mniej energii. Jego żywotność została przewidziana nawet na 21 lat**** i objęty został 20-letnią gwarancją*****. Dzięki temu zaoszczędzimy na rachunkach za prąd, dołożymy cegiełkę do ochrony środowiska, a także zyskamy funkcjonalne, a zarazem ciche urządzenie w naszym domu (praca na poziomie 36 dB)******.
Po piąte – design
Ostatnia, ale wcale nie najmniej istotna kwestia to design lodówki, który powinien iść w parze z pojemnością, wygodą użytkowania, rozwiązaniami pozwalającymi zachować dłuższą świeżość produktów oraz energooszczędnością. Nasze domy i mieszkania urządzamy z dużą dbałością o szczegóły. To ważne, aby AGD nie zaburzało wystroju wnętrza, a stanowiło z nim integralną całość. Dzięki nowym lodówkom Samsung Side-by-Side kuchnia zyskuje elegancki, spójny i nowoczesny wygląd. Wzornictwo Built-in idealnie współgra z pozostałymi sprzętami oraz zabudową meblową. Minimalistyczny design oznacza ponadto, że urządzenie ma płaskie drzwi, uchwyty w formie wgłębień, ukryty wyświetlacz, płaską półkę na wino, a także pojemniki i pudełka na żywność w odcieniach szarości******.
Nowe modele Samsung Side-by-Side to: RH69B8941B1/EF, RH69B8941S9/EF, RH69B8931B1/EF, RH68B8841B1/EF, /EFRH68B8831B1/EF, RH68B8821B1/EF oraz RH68B8820B1/EF.
Skorzystaj z promocji Samsung
Teraz, kupując wybraną lodówkę Samsung Side-by-Side, możesz otrzymać od marki prezent, dzięki któremu nie tylko wprowadzisz w domu dodatkowe oszczędności, ale także ograniczysz zużycie plastiku. Wystarczy tylko, że podzielisz się opinią o produkcie na jednaj ze stron wskazanych w regulaminie, a otrzymasz w prezencie 2 filtry do wody o wartości 518 zł brutto******. Dzięki 2 filtrom do wody o rocznej przepustowości 3786 l możesz zużyć rocznie nawet o 2524 butelek wody o poj. 1,5 l mniej.
Promocja Samsung trwa od 08.06 do 31.10.2022 r. lub do wyczerpania puli nagród.
Szczegóły, w tym lista modeli biorących udział w promocji, dostępne w regulaminie promocji na lodowki.samsung.pl
Więcej informacji o lodówkach Samsung możesz znaleźć na stronie: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/all-refrigerators/
*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI
**W segmencie lodówek; na podstawie raportów międzynarodowej firmy badawczej dotyczących sprzedaży detalicznej lodówek w Polsce w okresie 01.2007-01.2022 r. oraz badania Kantar Polska z 27.11.2020 r. przeprowadzonego na zlecenie Samsung.
***W modelach posiadających Beverage Center; w modelach bez tej strefy pojemność wynosi 627 l.
****21 lat okresu sprawności poświadczone przez niemieckie Stowarzyszenie na rzecz Technologii Elektrycznych, Elektronicznych i Informatycznych (Verband Deutscher Elektrotechniker – VDE). Rzeczywisty okres sprawności zależy od warunków użytkowania.
*****20-letnia gwarancja obejmuje tylko kompresor.
******Opcjonalnie, tylko w niektórych modelach.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.