Marki Gorenje i Hisense w apartamentach Marvipol Development
Hisense i Gorenje, czołowi producenci urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, będący częścią Hisense Group, ogłosiły dziś rozpoczęcie strategicznej współpracy z Marvipol Development - jednym z liderów rynku developerskiego. Firmy mają długofalowe plany wspólnych działań marketingowych i promocyjnych, skierowanych do aktualnych oraz przyszłych klientów.
Jako pierwsi z efektów współpracy będą mogli skorzystać mieszkańcy inwestycji Marvipol Development w Gdańsku - Dwie Motławy oraz W Apartments na warszawskiej Woli. Podczas odbioru mieszkań ich nabywcy otrzymają specjalnie przygotowane vouchery rabatowe na produkty AGD marki Gorenje. To dopiero początek współpracy, obie firmy planują rozwiązania długofalowe, które przyniosą obopólną korzyść klientom Gorenje, należącej do Hisense Group oraz Marvipol Development. Ideą, która przyświecała obu strategicznym partnerom, było wyjście naprzeciw potrzebom klientów w momencie zakupu nowego mieszkania - to bowiem idealny moment na wyposażenie je w nowy sprzęt AGD czy RTV.
W ramach pierwszego etapu współpracy zostaną stworzone specjalne oferty, spełniające szczególne wymagania i potrzeby przyszłych mieszkańców inwestycji Marvipol. Kolejne kroki strategicznego partnerstwa będą skierowane na rozwinięcie współpracy, m.in. o działania B2B, kolejne oferty promocyjne czy marketingowe.
- Zawarcie partnerstwa strategicznego z jednym z czołowych developerów jest dla nas całkowicie nową płaszczyzną działań. Szczególnie cieszy nas, że marki Hisense i Gorenje będą mogły towarzyszyć naszym konsumentom w wyjątkowych i ważnych dla nich chwilach – jak zakup mieszkania czy decyzja o remoncie. Wierzymy, że dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Odbiorcami końcowymi, zyskamy możliwość jeszcze skuteczniejszej promocji rozwiązań naszych marek i dotarcia z ofertą do coraz większego grona odbiorców – komentuje rozpoczęcie współpracy Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager, Gorenje Polska.
Marvipol to jeden z liderów rynku developerskiego. Mieszkania i apartamenty oferuje m.in. w Warszawie oraz Gdańsku. Dlatego rozwinięcie współpracy z Grupą Hisense - wiodącym producentem urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, w którego portfolio znajduje się bliska Polakom marka Gorenje, jest naturalnym krokiem dla Marvipol Development.
- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z markami Hisense i Gorenje. Robimy to z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach, tak, aby mieli możliwość wyboru rozwiązań na najwyższym poziomie w ramach dedykowanej oferty produktowej i cenowej. Mamy nadzieję, że w najbliższych miesiącach nasza współpraca rozwinie się o kolejne grupy produktowe – ocenia Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, Marvipol Development.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.