Komunikaty PR

Marki Gorenje i Hisense w apartamentach Marvipol Development

2021-07-12  |  12:00
Biuro prasowe

Hisense i Gorenje, czołowi producenci urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, będący częścią Hisense Group, ogłosiły dziś rozpoczęcie strategicznej współpracy z Marvipol Development - jednym z liderów rynku developerskiego. Firmy mają długofalowe plany wspólnych działań marketingowych i promocyjnych, skierowanych do aktualnych oraz przyszłych klientów.

Jako pierwsi z efektów współpracy będą mogli skorzystać mieszkańcy inwestycji Marvipol Development w Gdańsku - Dwie Motławy oraz W Apartments na warszawskiej Woli. Podczas odbioru mieszkań ich nabywcy otrzymają specjalnie przygotowane vouchery rabatowe na produkty AGD marki Gorenje. To dopiero początek współpracy, obie firmy planują rozwiązania długofalowe, które przyniosą obopólną korzyść klientom Gorenje, należącej do Hisense Group oraz Marvipol Development. Ideą, która przyświecała obu strategicznym partnerom, było wyjście naprzeciw potrzebom klientów w momencie zakupu nowego mieszkania - to bowiem idealny moment na wyposażenie je w nowy sprzęt AGD czy RTV.

W ramach pierwszego etapu współpracy zostaną stworzone specjalne oferty, spełniające szczególne wymagania i potrzeby przyszłych mieszkańców inwestycji Marvipol. Kolejne kroki strategicznego partnerstwa będą skierowane na rozwinięcie współpracy, m.in. o działania B2B, kolejne oferty promocyjne czy marketingowe.

- Zawarcie partnerstwa strategicznego z jednym z czołowych developerów jest dla nas całkowicie nową płaszczyzną działań. Szczególnie cieszy nas, że marki Hisense i Gorenje będą mogły towarzyszyć naszym konsumentom w wyjątkowych i ważnych dla nich chwilach – jak zakup mieszkania czy decyzja o remoncie. Wierzymy, że dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Odbiorcami końcowymi, zyskamy możliwość jeszcze skuteczniejszej promocji rozwiązań naszych marek i dotarcia z ofertą do coraz większego grona odbiorców – komentuje rozpoczęcie współpracy Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager, Gorenje Polska.

Marvipol to jeden z liderów rynku developerskiego. Mieszkania i apartamenty oferuje m.in. w Warszawie oraz Gdańsku. Dlatego rozwinięcie współpracy z Grupą Hisense - wiodącym producentem urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, w którego portfolio znajduje się bliska Polakom marka Gorenje, jest naturalnym krokiem dla Marvipol Development.

- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z markami Hisense i Gorenje. Robimy to z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach, tak, aby mieli możliwość wyboru rozwiązań na najwyższym poziomie w ramach dedykowanej oferty produktowej i cenowej. Mamy nadzieję, że w najbliższych miesiącach nasza współpraca rozwinie się o kolejne grupy produktowe – ocenia Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, Marvipol Development.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach. Biuro prasowe
2024-12-09 | 14:30

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

ROZSIĄDŹ SIĘ WYGODNIE PRZY ULUBIONYM FILMIE Niech Twój salon stanie się sercem domu dzięki 115-calowemu telewizorowi QD-Mini LED, który szczyci się tytułem
AGD i RTV EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
2024-11-28 | 11:00

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Marka EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, z przyjemnością ogłasza szeroką gamę promocji z okazji Black Week. Wyjątkowe okazje będą dostępne do 8 grudnia 2024
AGD i RTV Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
2024-11-27 | 16:00

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024

W tym roku Black Friday 2024 wypada 29 listopada. Dla łowców okazji Jabra przygotowała atrakcyjne promocje na słuchawki true wireless z serii Elite. Zakupowe święto potrwa aż do 3

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.