Komunikaty PR

Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou - tylko tydzień na dokonanie zgłoszenia

2021-07-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Tylko do środy 4 sierpnia br. można zgłosić swój projekt panelu frontowego lodówki Samsung Bespoke w konkursie #BespokeDesignedByYou, a tym samym zyskać szansę na wygranie nagrody pieniężnej o wartości aż do 5000 Euro oraz urządzenia ze swoim konceptem. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu internautów oraz po obradach jury.

#BespokeDesignedByYou – zaprojektuj swoją lodówkę

Bespoke to personalizowana linia modułowych lodówek z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnych w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych*, która daje użytkownikom możliwości swobodnej konfiguracji zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza urządzenia.

Trwający od 7 lipca konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie pokazać jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Marka Samsung zachęca projektantów, ilustratorów, rysowników oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do wzięcia udziału w konkursie i zaprojektowania panelu frontowego lodówki Bespoke. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie swojej pracy na adres join.bespoke@Samsung.com. Link do pakietu zgłoszeniowego oraz szablonów do projektowania znajduje się w instagramowym bio @Samsung_bespoke.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija w środę 4 sierpnia o północy.

Po pierwszych obradach panelu sędziowskiego wyłonionych zostanie 50 prac zakwalifikowanych do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke 12 sierpnia, a 15 z nich, które do północy 16 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów ponownie trafi przed niezależny panel sędziowski. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na IG @Samsung_bespoke.

Na autorów najlepszych projektów czekają wyjątkowe nagrody:

 

1 miejsce – 5000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
  • Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
  • Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)

 

2 miejsce – 2000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

 

3 miejsce – 1000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

 

Dodatkowo

  • Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
  • Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper

 

 

Wyjątkowe jury

Ambasadorami konkursu, a jednocześnie pierwszymi członkami jury zostali Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.

W jury zasiądą także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper**, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.

Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou

 

* Poszczególne funkcje i możliwości zależą od modelu. Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/

 

** Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.