Konferencja TCL na targach IFA 2024 w Berlinie
W spektakularnym, specjalnie przygotowanym miejscu - TCL Cube - zaprezentowano najnowsze produkty specjalnie opracowane w celu zaspokojenia wciąż zmieniających się potrzeb wymagających konsumentów i zaoferowania im możliwie najlepszych wrażeń podczas korzystania z najnowszych urządzeń TCL.
TCL Cube to charakterystyczny obiekt uosabiający zaangażowanie firmy w ideę „Inspire Greatness”. Umieszczona poza główną halą IFA instalacja TCL Cube o minimalistycznym wyglądzie, a także jej charakterystyczny kolor, miały być symbolem pełnego poświęcenia TCL w rozwój innowacji i dowodem na wyjątkowe piękno nowoczesnego designu. Wewnątrz TCL Cube zgromadzeni goście mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i innowacjami TCL, reprezentującymi podejście firmy do technologii i wzornictwa.
Wizja rozwoju innowacyjności
Carlos Li, prezes TCL Europe, rozpoczął konferencję, omawiając imponujący wzrost TCL na rynku europejskim i przedstawiając wizję firmy na przyszłość. Podkreślił strategiczne priorytety, które leżą u podstaw rozwoju produktów TCL, w tym niezachwianą koncentrację na dostarczaniu produktów doskonałej jakości, zwiększanie komfortu użytkowania i ideę zrównoważonego rozwoju w całej gamie produktów.
„Upamiętniając 25 lat międzynarodowego sukcesu, z dumą celebrujemy nasze dotychczasowe osiągnięcia i z ekscytacją patrzymy w przyszłość” - powiedział Li. „Jesteśmy całkowicie zaangażowani w dostarczanie urządzeń, które nie tylko spełniają oczekiwania naszych konsumentów, ale także przesuwają granice tego, co jest obecnie możliwe do osiągnięcia w elektronice użytkowej”.
TCL skorzystało również z okazji, by wyrazić swoją ogromną wdzięczność partnerom TCL z europejskich reprezentacji narodowych w piłce nożnej – z Hiszpanii, Włoch, Niemiec, Polski, Czech i Słowacji - za dostarczanie ekscytujących chwil, radości i sportowego ducha fanom na całym świecie.
Domowa rozrywka na jeszcze wyższym poziomie
Podkreślając zaangażowanie TCL w rozwój najnowocześniejszych technologii wykorzystywanych w domowej rozrywce, zaprezentowano nowy, flagowy telewizor X11H QD-Mini LED oraz innowacyjny TCL NXTFRAME, które są dowodem na bezustanny rozwój technologii. Telewizor TCL NXTFRAME z nowym systemem audio Bang & Olufsen szczególnie wyróżnia się jako centralny element nowej linii TCL. Model ten nie tylko zapewni doskonały obraz, ale również przekształci każde wnętrze w elegancką galerię sztuki. NXTFRAME to telewizor naprawdę wyjątkowy, ponieważ jest urządzeniem, które płynnie integruje się z klimatem wnętrza, oferując unikalne połączenie najnowocześniejszej technologii i artystycznej ekspresji.
Z kolei model X11H QD-Mini LED TV jest najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorem TCL, oferującym zupełnie nowe, niezrównane wrażenia wizualne i dźwiękowe w kinie domowym.
Innowacje w technologii mobilnej
TCL przedstawił również najnowsze osiągnięcia w technologii mobilnej wraz nową serią NXTPAPER 50. Ta innowacyjna linia kładzie nacisk na ochronę wzroku i integrację sztucznej inteligencji.
W serii TCL 50 NXTPAPER zastosowano najnowszą technologię NXTPAPER 3.0 z wyświetlaczem zoptymalizowanym pod kątem długotrwałego korzystania bez zmęczenia oczu. Matowy ekran, który strukturą przypomina papier, znacznie ogranicza odblaski i odbicia, zapewniając jeszcze wyższy komfort podczas oglądania treści w różnych warunkach oświetleniowych. Ponadto zawiera funkcje oparte na sztucznej inteligencji opracowane we współpracy z firmą Microsoft, w tym zaawansowane możliwości przetwarzania tekstu, wydajne zarządzanie podsumowaniem spotkań i inne.
Wygodny i funkcjonalny dom
Filozofia projektowania firmy TCL, głęboko zakorzeniona w prostocie, funkcjonalności i elegancji, jest skrupulatnie wprowadzana w życie dzięki pracy Design Innovation Center (DIC). DIC sprawia, że każdy produkt reprezentuje ducha marki „Inspire Greatness”, z zobowiązaniem do zapewnienia wygody użytkowania w każdym aspekcie rozwoju produktu.
Chris Lefteri, światowy lider w dziedzinie CMF (Colour, Material, Finish), szerzej przedstawił filozofię projektowania TCL, czyli w jaki sposób dążenie TCL do doskonałości z dziedziny wzornictwa ma wpływ na zastosowane w urządzeniach materiały, które nie tylko zwiększają trwałość, ale także powodują, że każdy produkt płynnie integruje się z nowoczesną estetyką każdego wnętrza. Lefteri podkreślił, że każdy szczegół, od koloru po teksturę, jest starannie przemyślany i wykorzystywany.
Podczas konferencji wspomniano też o najnowszych osiągnięciach firmy mających na celu poprawę komfortu codziennego życia w domu: klimatyzator FreshIN 3.0 oraz lodówki Free Built-In i Combi, podkreślając cel marki, którym jest połączenie zaawansowanej technologii z atrakcyjnym wzornictwem. Klimatyzator TCL FreshIN 3.0 wyposażono w zaawansowane systemy filtracji powietrza i efektywność energetyczną A+++.
Zapowiedziano również nowe lodówki TCL Free Built-In i Combi, które zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby idealnie wkomponowały się w każdy wystrój kuchni, oferując konfigurowalne rozwiązania do przechowywania i zaawansowane technologie chłodzenia, które pozwalają jeszcze dłużej zachować świeżość produktów. Dodatkowo zastosowana w tych modelach technologia sterylizacji T-Fresh eliminuje aż 99,99% bakterii.
Kształtowanie przyszłości technologii konsumenckich
Konferencja prasowa zakończyła się jasnym przesłaniem: TCL nie tylko jest w pełni gotowy na nadchodzącą przyszłość, ale wręcz aktywnie ją kształtuje. Dzięki bezustannej pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami w różnorodnej gamie produktów, producent jest dobrze przygotowany do reagowania na zmieniające się potrzeby dzisiejszych konsumentów, jednocześnie wyznaczając nowe standardy branżowe.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.