Komfortowo steruj sprzętem elektrycznym z sofy z gniazdem Wi-Fi Hama
Dzięki niemu można kontrolować domowe urządzenia elektryczne przy użyciu aplikacji lub asystenta głosowego i monitorować zużycie energii. Ta nowość w ofercie marki ułatwia mnóstwo codziennych czynności, umożliwiając np. wyłączenie światła bez wstawania z łóżka, leżaka czy kanapy oraz gdy jesteśmy poza domem.
To najnowsza propozycja od niemieckiego producenta Hama z serii produktów Smart Home. Za pomocą gniazda WLAN dostajemy możliwość prostego sterowania dowolnym urządzeniem elektrycznym, wykorzystując aplikację lub asystenta głosowego. Włączanie i wyłączanie sprzętu o określonych godzinach przekłada się na ścisłe kontrolowanie bieżącego zużycia energii, a w konsekwencji oszczędności.
Samo białe kwadratowe gniazdko ma niewielkie gabaryty. Jego zwarta konstrukcja gładko wkomponuje się w wystój wnętrza każdego mieszkania czy domu. Co ważne, nie zasłoni też innych gniazdek i wyłączników. Styki zostały zabezpieczone, co skutkuje zwiększoną ochroną przed przypadkowym dotknięciem.
Gniazdo WLAN od firmy Hama działa bez bramy (koncentratora). Nie trzeba używać dodatkowego urządzenia, bo tworzy ono bezpośrednie połączenie Wi-Fi z routerem. Inteligentne gniazdko potrafi mierzyć zużycie energii w czasie rzeczywistym i współpracuje z każdym urządzeniem o mocy do 3680 W, takim jak wszelkiego rodzaju elektronika użytkowa, pralka, wentylator czy suszarka. Miernik kontroluje pobór prądu i wysyła powiadomienia push o zużyciu energii. Gniazdko możesz włączać i wyłączać o ustalonych porach, ale także tworzyć grupy lub sceny za pomocą urządzeń zintegrowanych z siecią WLAN.
Dzięki specjalnej aplikacji Hama Smart Home gniazdem Wi-Fi można sterować smartfonem lub tabletem z dowolnego miejsca swoich czterech kątów i zawsze mieć kontrolę nad podłączonymi do niego urządzeniami. Wystarczy używać systemu operacyjnego Android lub Apple iOS. Urządzenie jest też kompatybilne z Amazon Alexa i Google Assistant. Oznacza to komfortowe przełączanie urządzeń podłączonych do gniazd Smart Home za pomocą prostych poleceń głosowych. Dodajmy, że takie rozwiązanie doskonale sprawdza się do zaawansowanej modernizacji mieszkania lub domu, także pod kątem potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie.
Co więcej, używając tego samego oprogramowania Hama Smart Home łatwo da się rozbudować i połączyć swój inteligentny dom z dowolną liczbą produktów z kategorii Smart Home od tej marki.
Sugerowaną cenę detaliczną tej nowości, na którą producent daje dwa lata gwarancji, ustalono na poziomie 79,90 zł.
Więcej na temat produktu przeczytamy na stronie https://pl.hama.com.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.