Komunikaty PR

Komfortowo steruj sprzętem elektrycznym z sofy z gniazdem Wi-Fi Hama

2021-05-14  |  10:51
Biuro prasowe

Dzięki niemu można kontrolować domowe urządzenia elektryczne przy użyciu aplikacji lub asystenta głosowego i monitorować zużycie energii. Ta nowość w ofercie marki ułatwia mnóstwo codziennych czynności, umożliwiając np. wyłączenie światła bez wstawania z łóżka, leżaka czy kanapy oraz gdy jesteśmy poza domem.

To najnowsza propozycja od niemieckiego producenta Hama z serii produktów Smart Home. Za pomocą gniazda WLAN dostajemy możliwość prostego sterowania dowolnym urządzeniem elektrycznym, wykorzystując aplikację lub asystenta głosowego. Włączanie i wyłączanie sprzętu o określonych godzinach przekłada się na ścisłe kontrolowanie bieżącego zużycia energii, a w konsekwencji oszczędności.

Samo białe kwadratowe gniazdko ma niewielkie gabaryty. Jego zwarta konstrukcja gładko wkomponuje się w wystój wnętrza każdego mieszkania czy domu. Co ważne, nie zasłoni też innych gniazdek i wyłączników. Styki zostały zabezpieczone, co skutkuje zwiększoną ochroną przed przypadkowym dotknięciem.

Gniazdo WLAN od firmy Hama działa bez bramy (koncentratora). Nie trzeba używać dodatkowego urządzenia, bo tworzy ono bezpośrednie połączenie Wi-Fi z routerem. Inteligentne gniazdko potrafi mierzyć zużycie energii w czasie rzeczywistym i współpracuje z każdym urządzeniem o mocy do 3680 W, takim jak wszelkiego rodzaju elektronika użytkowa, pralka, wentylator czy suszarka. Miernik kontroluje pobór prądu i wysyła powiadomienia push o zużyciu energii. Gniazdko możesz włączać i wyłączać o ustalonych porach, ale także tworzyć grupy lub sceny za pomocą urządzeń zintegrowanych z siecią WLAN.

Dzięki specjalnej aplikacji Hama Smart Home gniazdem Wi-Fi można sterować smartfonem lub tabletem z dowolnego miejsca swoich czterech kątów i zawsze mieć kontrolę nad podłączonymi do niego urządzeniami. Wystarczy używać systemu operacyjnego Android lub Apple iOS. Urządzenie jest też kompatybilne z Amazon Alexa i Google Assistant. Oznacza to komfortowe przełączanie urządzeń podłączonych do gniazd Smart Home za pomocą prostych poleceń głosowych. Dodajmy, że takie rozwiązanie doskonale sprawdza się do zaawansowanej modernizacji mieszkania lub domu, także pod kątem potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie.

Co więcej, używając tego samego oprogramowania Hama Smart Home łatwo da się rozbudować i połączyć swój inteligentny dom z dowolną liczbą produktów z kategorii Smart Home od tej marki.

Sugerowaną cenę detaliczną tej nowości, na którą producent daje dwa lata gwarancji, ustalono na poziomie 79,90 zł.

Więcej na temat produktu przeczytamy na stronie https://pl.hama.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.