Komunikaty PR

Klimatyzator Cecotec ForceClima 9050 dostępny w polskiej sprzedaży

2022-06-06  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Polacy są coraz bardziej zainteresowani klimatyzatorami i przed sezonem letnim chętnie rozmawiają o nich w sieci. Analiza za pomocą polskiego SentiOne wskazuje, że liczba wzmianek na ich temat w maju 2022 r. była ponad dwukrotnie większa niż w tym samym miesiącu rok temu – w 2021 r. było to 610 wzmianek, a w tym roku – 1 363. Polski dystrybutor hiszpańskiej marki sprzętu AGD Cecotec – firma 4cv wprowadza do sprzedaży klimatyzator Cecotec ForceClima 9050.

 

Trzy funkcje w jednym urządzeniu, a także dwie prędkości oraz tryb nocny

Cecotec ForceClima 9050 łączy trzy funkcje w jednym urządzeniu – wyposażony jest w trzy tryby: chłodzenia, wentylacji oraz osuszania. Posiada on także dwie prędkości, które pozwalają na dostosowanie jego działania do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika. Tryb nocny, w którym automatycznie jest zmniejszone zużycie energii, pozwala na korzystanie z klimatyzatora także w czasie odpoczynku. Wydajność chłodzenia to 9000 BTU (będące odpowiednikiem mocy ok. 2,64 kW), dodatkowo urządzenie charakteryzuje duży przepływ powietrza nawet do 350 m3/h. Cechy te zapewniają pełną sprawność i szybkość chłodzenia pomieszczeń do 25 m2.

 

Wydajność przy niskim zużyciu energii oraz 24-godzinne programowanie

Klimatyzator charakteryzuje klasa efektywności energetycznej A, która gwarantuje najwyższą wydajność przy minimalnym zużyciu energii. Działanie klimatyzatora opiera się na poborze ciepłego powietrza z pomieszczenia oraz zwróceniu schłodzonego, przy jednoczesnym odprowadzeniu skondensowanego gorącego powietrza na zewnątrz znajdującą się w zestawie rurką. Zegar 24-godzinny pozwala na zaprogramowanie działania urządzenia na całą dobę.

 

Przyjazność środowisku i system ponownego wykorzystania wody

Klimatyzator Cecotec ForceClima 9070 został zaprojektowany z myślą o tym, by był jak najbardziej przyjazny dla środowiska – wykorzystany w nim gaz chłodniczy R290, nie ma negatywnego wpływu na środowisko, a przy tym jest wydajny. Dodatkowo klimatyzator posiada system SaveWater. Technologia ta odparowuje i ponownie wykorzystuje wodę w celu poprawy wydajności i oszczędzania energii.

 

Zdalna obsługa pilotem oraz ostrzeżenie przy pełnym zbiorniku na wodę

Obsługa Cecotec ForceClima 9050 możliwa jest za pomocą dołączonego pilota. Pozwala on na regulację ustawień temperatury i prędkości pracy wentylatora, nastawienie timera, a także zdalne włączenie lub wyłączenie urządzenia. Duży ekran ułatwia szybką konfigurację trybów oraz monitorowanie działania klimatyzatora. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest we wskaźnik napełnienia, który ostrzega, gdy zbiornik na wodę jest pełny, co pomaga zapewnić jego prawidłową konserwację. Klimatyzator został zaprojektowany z myślą o komforcie użytkownika, dostęp do filtrów jest łatwy, a ich okresowa wymiana – bezproblemowa. Przenoszenie urządzenia między pomieszczeniami ułatwiają zamontowane na podstawie obrotowe kółka oraz dwa ergonomiczne uchwyty.

 

Klimatyzator Cecotec ForceClima 9050 dostępny jest w kolorze czarno-szarym w cenie 2 171 zł w sklepie MediaExpert.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.