Komunikaty PR

Kasia Sokołowska ambasadorką Samsung AirDresser

2021-01-13  |  12:00
Biuro prasowe

Kasia Sokołowska – najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce, kobieta sukcesu i ikona stylu. W swoich stylizacjach stawia na klasykę i minimalizm, które chętnie łączy z odrobiną ekstrawagancji. Szczególną uwagę przywiązuje do wysokiej jakości tkanin, które wymagają odpowiedniej pielęgnacji aby jak najdłużej zachowały swój fason, nienaganną strukturę i kolor. Szafa odświeżająca ubrania AirDresser idealnie wpasowała się w potrzeby i tempo życia Kasi.

W trosce o jakość i styl

Harmonogram dnia Kasi Sokołowskiej wypełniają nagrania programów telewizyjnych, sesje zdjęciowe, wywiady oraz spotkania biznesowe. Każda z tych sytuacji wymaga odpowiednio dobranej stylizacji, która zawsze musi prezentować się nienagannie. Perfekcjonizm i profesjonalizm Kasi możemy podziwiać przy każdym pokazie mody, który reżyseruje. Tą samą zasadą kieruje się przy doborze stylizacji, każdy detal jest przemyślany i zamierzony. Tkaniny dopełniają i podkreślają każdą z nich, a dzięki odpowiedniej pielęgnacji mogą wyglądać perfekcyjnie przez długi czas. Garnitury, płaszcze, marynarki oraz sukienki to ulubione elementy garderoby reżyserki pokazów mody. To również ubrania których nie pierze się w pralce, a najczęściej oddaje się do pralni. Szafa odświeżająca ubrania AirDresser zapewnia oszczędność czasu i gwarantuje wygodę. Urządzenie pozwala osiągnąć efekt pralni w domu i cieszyć się idealnie zadbanymi ubraniami każdego dnia. Właśnie dlatego Kasia Sokołowska postanowiła zaufać innowacyjnej szafie parowej Samsung AirDresser, dzięki której ma pewność, że jej ulubione ubrania będą zawsze wyglądać idealnie.

Rewolucja w dbaniu o garderobę

AirDresser to urządzenie dla każdego, kto ceni doskonały wygląd na co dzień. Pozwala odświeżyć ubrania szybko i wygodnie w domu – bez częstych i czasochłonnych wizyt w pralni. Oczyszcza odzież z drobnych pyłków i kurzu dzięki silnemu podmuchowi powietrza JetAir. Wygładza zagniecenia powstałe podczas noszenia oraz skutecznie eliminuje nieprzyjemne zapachy z ubrań za pomocą pary JetSteam. Dezynfekcja ubrań to kolejna zaleta szafy, która eliminuje aż do 99,9% wirusów, bakterii, alergenów oraz innych zarazków*. Szafa parowa AirDresser nie tylko odświeża i oczyszcza ubrania, ale również suszy te wyjęte prosto z pralki lub przemoczone na deszczu. Proces suszenia jest bezpieczny nawet dla delikatnych tkanin, dzięki technologii pompy ciepła. Warto również zwrócić uwagę na minimalistyczny design urządzenia. Stworzony z dbałością o każdy detal projekt szafy AirDresser został doceniony przez ekspertów oraz wyróżniony nagrodą IF Design Award 2020. Szafa odświeżająca Samsung AirDresser to idealne urządzenie dla tych osób, które stawiają na najwyższą jakość i wybierają rozwiązania podnoszące komfort życia.

Kasia Sokołowska będzie dzielić się wrażeniami z użytkowania szafy AirDresser ze swoimi obserwatorami na Instagramie. Czekajcie na inspirujące posty i ciekawe InstaStories. Relacje pojawią się także w mediach społecznościowych Samsung. W ramach współpracy przewidziano także działania w mediach oraz kampanię w punktach sprzedaży.

Wideo promujące kampanię można obejrzeć tutaj: 

https://www.youtube.com/watch?v=4BmmGiP1yPo&feature=youtu.be

 

 

* Eliminuje: do 1) 99,9% trzech typów wirusów (Adenowirus, Wirus grypy i Herpeswirusy) na podstawie badań przeprowadzonych przez Laboratorium Szkoły Farmakologii Uniwersytetu Koreańskiego; program Sanitize 2) 99,9% dwóch typów bakterii (E.coli i S.aureus); program Sanitize 3) 99% gazów powodujących nieprzyjemny zapach (kwas izowalerianowy: pot; 4-etylopirydyna: tytoń, aldehyd walerianowy: żywność, np. grillowane mięso oraz tetrachloroetylen: pranie chemiczne) na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek, program Normal 4) 99% substancji szkodliwych (Perchloroetylen) – na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek; program Normal 5) 99% roztoczy kurzu domowego, na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek oraz testów w ramach certyfikacji BAF, program Sanitize.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.