Jednolita obudowa i duża pojemność – nowa lodówka TCL Free Built-In
08.07.2024, Warszawa] – Obecnie coraz więcej uwagi poświęca się zrównoważonemu rozwojowi i zdrowiu. Lodówka TCL Free Built-In jest odpowiedzią na potrzeby ludzi, ale też środowiska naturalnego. Została ona zaprojektowana tak, aby idealnie pasowała do każdego wystroju kuchni. Urządzenie po raz pierwszy zostało zaprezentowane na targach IFA 2023 i CES 2024. A teraz przyjrzyjmy się zaawansowanym technologiom i funkcjom nowego produktu marki TCL.
Dopasowana do każdego wnętrza
Lodówka TCL Free Built-In oferuje elegancką, zintegrowaną konstrukcję do zabudowy. Idealnie dopasowuje się do aranżacji kuchni. Gwarantuje ona zarówno funkcjonalne, jak i stylowe wnętrze. Z kolei intuicyjny panel sterujący zapewnia bezproblemowe użytkowanie. Zwiększona wygoda czyszczenia oznacza zaś brak zmartwień o higienę, ponieważ lodówka znajduje się w jednej płaszczyźnie
z szafkami.
Sprzęt marki TCL jest zaopatrzony w drzwi otwierane pod kątem 90° ze stabilnymi, wpuszczanymi zawiasami, które umożliwiają łatwy dostęp do wnętrza lodówki. Dolna konstrukcja rozpraszania ciepła firmy TCL zmniejsza wymaganą przestrzeń boczną
z 10 cm do 1 cm, ułatwiając tym samym wymianę ciepła u podstawy. Dodatkowo, mikroporowaty środek spieniający czwartej generacji sprawia, że warstwa izolacyjna jest o 10% cieńsza, a to dodatkowo zwiększa wewnętrzną pojemność przechowywania.
Zaoszczędź więcej miejsca
Lodówka do zabudowy TCL Free Built-In oferuje imponująco dużą przestrzeń do przechowywania. To przestronne urządzenie o pojemności 521 l zostało zaprojektowane z myślą o potrzebach zapracowanych rodzin i entuzjastów gotowania. Komorę lodówki można dostosować do objętości żywności, co pozwala swobodnie segregować artykuły spożywcze.
Szuflada o pojemności 18,9 l * wysuwa się do 663 mm *, aby pomieścić składniki
o różnych rozmiarach. Jej konstrukcja jest łatwa w użyciu, zapewnia dobrą widoczność i łatwy dostęp do całej przestrzeni.
Zapewnia zdrowy styl życia
System T-Fresh, wiodąca w branży technologia sterylizacji czwartej generacji, zapobiega powstawaniu 99,99% bakterii wewnątrz lodówki. Moduł oczyszczania absorbuje zapachy, które są przenoszone przez wewnętrzny system cyrkulacji.
W wyniku czego są one przekształcane w substancje bezwonne. Z kolei system Pure Air dodany do zamrażarki, jak i rozkład organiczny do CO₂ i H₂O, gwarantuje, iż żywność w lodówce TCL jest zawsze świeża.
Technologia Eco Inverter
Lodówka Free Built-In jest wyposażona w technologię Eco Inverter, która dostosowuje prędkość sprężarki na bieżąco, by zmniejszyć tym samym straty energii i zwiększyć wydajność. Działając w sposób ciągły i liniowy, sprężarka inwerterowa TCL optymalizuje zarządzanie temperaturą, aby zachować świeżość żywności przez dłuższy czas i zapewnić cichą pracę lodówki. Funkcje te nie tylko pomagają obniżyć rachunki za energię elektryczną, ale także wspierają globalne wysiłki na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi poprzez obniżenie emisji gazów cieplarnianych. Marka udowadnia swoją troskę o klientów i niezawodność produktu, oferując 10-letnią gwarancję na sprężarkę inwerterową
Dodatkowo, nowa lodówka TCL cechuje się niezwykle cichą pracą, co warto podkreślić wśród jej licznych atutów. Pracuje na poziomie zaledwie 35 dB. Z kolei funkcja No Frost to gwarancja stałej temperatury, a tym samym zapobieganie gromadzenia się lodu.
TCL stawia na innowacyjność i jakość, nieustannie przesuwając granice technologii, aby tworzyć produkty, które ułatwiają codzienne życie. Promując zdrowszy i bardziej zrównoważony styl życia, TCL nadal przoduje w rozwiązaniach kuchennych klasy premium, dzięki czemu łatwiej niż kiedykolwiek żyć ekologicznie i zachować świeżość.
ZDJĘCIA: https://we.tl/t-QcHbhygGYK
O TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) jest szybko rozwijającą się firmą elektroniki użytkowej
i liderem w globalnej branży telewizyjnej. Założona w 1981 roku, działa obecnie na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju
i produkcji elektroniki użytkowej, w tym telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń domowych. Odwiedź stronę internetową TCL pod adresem https://www.tcl.com.
* 10-letnia gwarancja na sprężarkę inwerterową wymaga rejestracji na oficjalnej stronie internetowej TCL w ciągu 30 dni od zakupu.
** Dane uzyskane w wyniku testów przeprowadzonych przez firmę TCL Home Appliances (Hefei) Co.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.