Jabra wprowadza do oferty nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Perform 45
Jabra, lider na rynku osobistych i biurowych rozwiązań audio i wideo, wprowadza do oferty zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 — pierwszy produkt z nowej rodziny Jabra Perform, który ma pomóc w cyfrowej transformacji pracowników obsługi klienta. Z badań* wynika, że wielu pracowników obsługi klienta uważa, że brakuje im odpowiednich technologii oraz dostępu do informacji, które umożliwiłyby efektywniejsze wykonywanie ich pracy. Dyskretny zestaw słuchawkowy Bluetooth® mono rozwiązuje te problemy, dzięki kompaktowej konstrukcji i przyciskowi Push-to-Talk (PTT). Pracownicy obsługi klienta mogą błyskawicznie łączyć się bezpośrednio ze współpracownikami i szybciej podejmować trafne decyzje. Zwiększa to ich efektywność, a także zadowolenie klientów.
Prosta łączność
Aby osoby przemieszczające się między halą produkcyjną a magazynem mogły szybko znajdować odpowiednie przyciski na swoich słuchawkach, ich zestaw powinien oferować intuicyjne ich rozmieszczenie i wymagać minimalnej interakcji. Za pomocą przycisku PTT zlokalizowanym na zestawie słuchawkowym mogą oni szybko odpowiadać na pilne pytania i błyskawicznie rozwiązywać problemy niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Funkcja PTT jest unikatowa jeśli chodzi o zestawy słuchawkowe i zwiększa produktywność pracowników.
Przycisk PTT współpracuje bezpośrednio z czołowymi platformami komunikacji, takimi jak Microsoft Teams Walkie Talkie oraz Zebra Workforce Connect, a dzięki wykorzystaniu Jabra SDK można go zintegrować z innymi platformami preferowanymi przez firmę. Pełny wgląd w urządzenia używane przez firmę zapewnia pracodawcom oprogramowanie do zarządzania Jabra Xpress. Umożliwia ono monitorowanie, aktualizowanie i personalizację wszystkich urządzeń w całej organizacji.
Krystalicznie czysty dźwięk rozmów w dowolnym miejscu
Hałas jest nieustannym wyzwaniem dla większości pracowników obsługi klienta, zwłaszcza tych działających na pierwszej linii. Dlatego też zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 jest wyposażony w zaawansowany mikrofon z funkcją ultra redukcji hałasu, który eliminuje nawet do 80% dźwięków w tle. Dzięki temu pracownicy mogą się dobrze usłyszeć już przy pierwszym kontakcie. Głośnik został zoptymalizowany pod kątem wyrazistości mowy, dlatego komunikacja przebiega płynnie dla obu rozmówców.
Dzięki dostępnej w zestawie słuchawkowym funkcji Face2Face klienci mogą zawsze liczyć na pełną uwagę pracowników. Funkcja ta jest aktywowana poprzez podniesienie wysięgnika mikrofonu do pozycji pionowej, co powoduje wyciszenie wszystkich przychodzących dźwięków. Aby ponownie połączyć się ze współpracownikami i odbierać wiadomości na kanale PTT, wystarczy przesunąć wysięgnik mikrofonu z powrotem na dół.
Wygodna i lekka konstrukcja do całodziennego użytku
Podczas pracy w głośnym i ruchliwym otoczeniu pracownicy pierwszej linii obsługi klienta muszą mieć lekki zestaw słuchawkowy, który nie będzie ich obciążać. Kompaktowy zestaw Jabra Perform 45 waży zaledwie 18 g oraz zapewnia wygodne i dyskretne dopasowanie, niezależnie od tego na którym uchu użytkownicy chcą go nosić. Dzięki temu pracownicy w oczach klientów zawsze wyglądają na profesjonalnych i gotowych do pomocy. W komplecie znajdują się także nakładki EarGel™ w trzech rozmiarach, aby można było dobrać odpowiednie dopasowanie – niezależnie od preferencji lewego czy prawego ucha.
„Dzisiaj jesteśmy coraz bardziej świadomi kluczowej roli pierwszoliniowych pracowników obsługi klienta w takich branżach jak opieka zdrowotna, hotelarstwo, magazyny i sprzedaż detaliczna. Są oni spoiwem łączącym działalność całej firmy, dlatego produkty z naszej nowej linii Jabra Perform będą pomagać im w jeszcze lepszym wykonywaniu pracy. Mamy nadzieję, że pracownicy obsługi klienta korzystający z Jabra Perform 45 będą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki, by móc pomagać współpracownikom i klientom oraz zachować koncentrację bez względu na miejsce, w którym się znajdują” — mówi Yves Dupuis, SVP w Jabra.
Najważniejsze cechy i funkcje Jabra Perform 45:
- Mała, lekka i dyskretna konstrukcja — pracownicy mogą się cieszyć całodzienną wygodą i zawsze wyglądać profesjonalnie w oczach klientów. Zestaw słuchawkowy można łatwo dezynfekować. Jest on wytrzymały i posiada stopień ochrony IP54 przed kurzem oraz wodą.
- Mikrofon eliminujący 80% hałasu i krystalicznie czysty dźwięk — zapewnia płynność komunikacji bez zakłóceń.
- Push-to-Talk — umożliwia błyskawiczną komunikację ze współpracownikami.
- Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa — wymaga minimalnej liczby naciśnięć przycisków, a przy tym oferuje intuicyjną, wytrzymałą i łatwą do utrzymania w czystości oraz dezynfekcji konstrukcję.
- Długa żywotność baterii i daleki zasięg — do 20 godzin działania w trybie Push-to-Talk lub do 8 godzin w trybie samych połączeń, zasięg bezprzewodowy do 100 m. Uniwersalne ładowanie przez USB-C i kompatybilność z ładowarką do 5 zestawów słuchawkowych.
- Ruchome ramię mikrofonu — umożliwia natychmiastowe wyciszanie dźwięku przychodzącego i zwiększenie koncentracji na klientach.
- Możliwość personalizacji urządzeń i zarządzania nimi — przy użyciu oprogramowania Jabra Direct i Xpress oraz bezpłatnego oprogramowania SDK do integracji.
Zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 jest już dostępny w dystrybucji oraz na Amazon i Jabra.pl w sugerowanej cenie producenta $149/€129. Więcej informacji o Jabra Perform 45 można uzyskać pod adresem www.jabra.pl/perform45.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.