Jabra wprowadza do oferty nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Perform 45
Jabra, lider na rynku osobistych i biurowych rozwiązań audio i wideo, wprowadza do oferty zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 — pierwszy produkt z nowej rodziny Jabra Perform, który ma pomóc w cyfrowej transformacji pracowników obsługi klienta. Z badań* wynika, że wielu pracowników obsługi klienta uważa, że brakuje im odpowiednich technologii oraz dostępu do informacji, które umożliwiłyby efektywniejsze wykonywanie ich pracy. Dyskretny zestaw słuchawkowy Bluetooth® mono rozwiązuje te problemy, dzięki kompaktowej konstrukcji i przyciskowi Push-to-Talk (PTT). Pracownicy obsługi klienta mogą błyskawicznie łączyć się bezpośrednio ze współpracownikami i szybciej podejmować trafne decyzje. Zwiększa to ich efektywność, a także zadowolenie klientów.
Prosta łączność
Aby osoby przemieszczające się między halą produkcyjną a magazynem mogły szybko znajdować odpowiednie przyciski na swoich słuchawkach, ich zestaw powinien oferować intuicyjne ich rozmieszczenie i wymagać minimalnej interakcji. Za pomocą przycisku PTT zlokalizowanym na zestawie słuchawkowym mogą oni szybko odpowiadać na pilne pytania i błyskawicznie rozwiązywać problemy niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Funkcja PTT jest unikatowa jeśli chodzi o zestawy słuchawkowe i zwiększa produktywność pracowników.
Przycisk PTT współpracuje bezpośrednio z czołowymi platformami komunikacji, takimi jak Microsoft Teams Walkie Talkie oraz Zebra Workforce Connect, a dzięki wykorzystaniu Jabra SDK można go zintegrować z innymi platformami preferowanymi przez firmę. Pełny wgląd w urządzenia używane przez firmę zapewnia pracodawcom oprogramowanie do zarządzania Jabra Xpress. Umożliwia ono monitorowanie, aktualizowanie i personalizację wszystkich urządzeń w całej organizacji.
Krystalicznie czysty dźwięk rozmów w dowolnym miejscu
Hałas jest nieustannym wyzwaniem dla większości pracowników obsługi klienta, zwłaszcza tych działających na pierwszej linii. Dlatego też zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 jest wyposażony w zaawansowany mikrofon z funkcją ultra redukcji hałasu, który eliminuje nawet do 80% dźwięków w tle. Dzięki temu pracownicy mogą się dobrze usłyszeć już przy pierwszym kontakcie. Głośnik został zoptymalizowany pod kątem wyrazistości mowy, dlatego komunikacja przebiega płynnie dla obu rozmówców.
Dzięki dostępnej w zestawie słuchawkowym funkcji Face2Face klienci mogą zawsze liczyć na pełną uwagę pracowników. Funkcja ta jest aktywowana poprzez podniesienie wysięgnika mikrofonu do pozycji pionowej, co powoduje wyciszenie wszystkich przychodzących dźwięków. Aby ponownie połączyć się ze współpracownikami i odbierać wiadomości na kanale PTT, wystarczy przesunąć wysięgnik mikrofonu z powrotem na dół.
Wygodna i lekka konstrukcja do całodziennego użytku
Podczas pracy w głośnym i ruchliwym otoczeniu pracownicy pierwszej linii obsługi klienta muszą mieć lekki zestaw słuchawkowy, który nie będzie ich obciążać. Kompaktowy zestaw Jabra Perform 45 waży zaledwie 18 g oraz zapewnia wygodne i dyskretne dopasowanie, niezależnie od tego na którym uchu użytkownicy chcą go nosić. Dzięki temu pracownicy w oczach klientów zawsze wyglądają na profesjonalnych i gotowych do pomocy. W komplecie znajdują się także nakładki EarGel™ w trzech rozmiarach, aby można było dobrać odpowiednie dopasowanie – niezależnie od preferencji lewego czy prawego ucha.
„Dzisiaj jesteśmy coraz bardziej świadomi kluczowej roli pierwszoliniowych pracowników obsługi klienta w takich branżach jak opieka zdrowotna, hotelarstwo, magazyny i sprzedaż detaliczna. Są oni spoiwem łączącym działalność całej firmy, dlatego produkty z naszej nowej linii Jabra Perform będą pomagać im w jeszcze lepszym wykonywaniu pracy. Mamy nadzieję, że pracownicy obsługi klienta korzystający z Jabra Perform 45 będą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki, by móc pomagać współpracownikom i klientom oraz zachować koncentrację bez względu na miejsce, w którym się znajdują” — mówi Yves Dupuis, SVP w Jabra.
Najważniejsze cechy i funkcje Jabra Perform 45:
- Mała, lekka i dyskretna konstrukcja — pracownicy mogą się cieszyć całodzienną wygodą i zawsze wyglądać profesjonalnie w oczach klientów. Zestaw słuchawkowy można łatwo dezynfekować. Jest on wytrzymały i posiada stopień ochrony IP54 przed kurzem oraz wodą.
- Mikrofon eliminujący 80% hałasu i krystalicznie czysty dźwięk — zapewnia płynność komunikacji bez zakłóceń.
- Push-to-Talk — umożliwia błyskawiczną komunikację ze współpracownikami.
- Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa — wymaga minimalnej liczby naciśnięć przycisków, a przy tym oferuje intuicyjną, wytrzymałą i łatwą do utrzymania w czystości oraz dezynfekcji konstrukcję.
- Długa żywotność baterii i daleki zasięg — do 20 godzin działania w trybie Push-to-Talk lub do 8 godzin w trybie samych połączeń, zasięg bezprzewodowy do 100 m. Uniwersalne ładowanie przez USB-C i kompatybilność z ładowarką do 5 zestawów słuchawkowych.
- Ruchome ramię mikrofonu — umożliwia natychmiastowe wyciszanie dźwięku przychodzącego i zwiększenie koncentracji na klientach.
- Możliwość personalizacji urządzeń i zarządzania nimi — przy użyciu oprogramowania Jabra Direct i Xpress oraz bezpłatnego oprogramowania SDK do integracji.
Zestaw słuchawkowy Jabra Perform 45 jest już dostępny w dystrybucji oraz na Amazon i Jabra.pl w sugerowanej cenie producenta $149/€129. Więcej informacji o Jabra Perform 45 można uzyskać pod adresem www.jabra.pl/perform45.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.