Komunikaty PR

Jabra prezentuje nowe słuchawki Jabra Elite 5

2022-09-07  |  12:45

Jabra prezentuje najnowszą pozycję z oferty słuchawek truewireless – Jabra Elite 5. Te wszechstronne, douszne słuchawki są przeznaczone dla osób, które potrzebują odbierać połączenia w różnych miejscach i lubią korzystać z multimediów w czasie wolnym. Dzięki nim można po intensywnym dniu dać się wciągnąć rozrywce lub łatwo skontaktować się ze znajomymi i rodziną w podróży za jednym naciśnięciem przycisku.

Zastosowana w Jabra Elite 5 nowa hybrydowa aktywna redukcja hałasów (ANC), oparta na chipsecie Bluetooth Qualcomm QCC3050, pomaga całkowicie skoncentrować się na wykonywanym zadaniu. Hybrydowe ANC wykorzystuje mikrofony sprzężenia zwrotnego po wewnętrznej stronie ucha oraz  mikrofony sprzężenia zwrotnego na zewnątrz ucha. W związku z tym działanie ANC mniej zależy od położenia słuchawek w uchu, a redukcja hałasu jest bardziej niezawodna w szerszym zakresie częstotliwości.

Słuchawki Jabra Elite 5 umożliwiają też użytkownikom niezawodne i pewne odbieranie połączeń, dzięki technologii 6-mikrofonowej obejmującej stale aktywne mikrofony zewnętrzne, a także wewnętrzne, które wspomagają głos przy wietrznej pogodzie. Słuchawki emitują znakomity dźwięk z 6-milimetrowych głośników przy użyciu kodeków SBC, AAC i Qualcomm® aptX™ Audio. Dzięki współpracy Jabra ze Spotify użytkownicy mogą też korzystać z funkcji Spotify Tap Playback.

Elite 5 to doskonały wybór dla osób poszukujących słuchawek o eleganckiej i wygodnej w przenoszeniu konstrukcji. Mają kompaktowe rozmiary i umożliwiają dyskretne, wygodne dopasowanie. Wyróżniają się nie tylko modnym wyglądem, ale też bezproblemową obsługą — łatwo się łączą z urządzeniami oraz aplikacjami, upraszczając pracę i rozrywkę w dowolnym miejscu. Wygodnej łączności sprzyjają technologie Bluetooth Multipoint, Google Fast Pair* i Microsoft Swift Pair* oraz Asystent Google** i wbudowana Alexa aktywowani za pomocą głosu.

Z tych słuchawek można korzystać komfortowo przez cały dzień. Oferują one 7-godzinny czas działania z włączoną funkcją ANC, a z etui ładującym energii wystarczy na 28 godzin. Na tym jednak nie koniec zalet Elite 5 — oferują one także regulowany korektor dźwięku oraz wytrzymałość klasy IP55, dlatego sprawdzają się doskonale zarówno w deszczu, jak i w słońcu.

Calum MacDougall, SVP w Jabra, powiedział: „Tempo współczesnego życia skraca czas skupienia uwagi, a jednocześnie sprzyja jej rozpraszaniu, dlatego coraz trudniej jest się skoncentrować na tym, co ważne. W Jabra rozumiemy tę potrzebę, dlatego skonstruowaliśmy słuchawki Jabra Elite 5, dzięki którym można naprawdę skupić się i rozmawiać, zachowując klarowność umysłu. Ten wszechstronny produkt jest doskonały dla wszystkich osób, które chcą bez przeszkód rozkoszować się muzyką oraz łączyć się i rozmawiać z innymi”.  


Jabra Elite 5 — najważniejsze funkcje i dane techniczne:

  • Hybrydowa aktywna redukcja hałasów oparta na chipsecie Bluetooth Qualcomm QCC3050 blokuje więcej dźwięków w tle
  • Technologia wykorzystująca 6 mikrofonów do prowadzenia rozmów z redukcją szumu wiatru
  • Potężne, 6-milimetrowe głośniki odtwarzające intensywny dźwięk, którego realizm podnosi tętno i budzi dreszcz emocji
  • Regulowany korektor dźwięku i Spotify Tap Playback
  • Do 7 godzin ciągłego odtwarzania z włączoną aktywną redukcją hałasu i do 28 godzin działania przy użyciu etui ładującego
  • Qualcomm® aptX™ Audio
  • Asystent Google Assistant** i wbudowana Alexa oferujące pomoc przy użyciu poleceń głosowych
  • Łatwe parowanie z urządzeniami przy użyciu Google Fast Pair* i Microsoft Swift Pair*
  • Bluetooth Multipoint do łączenia z dwoma urządzeniami jednocześnie
  • Odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP55


Ceny i dostępność słuchawek Elite 5

Słuchawki Jabra Elite 5 są dostępne w sprzedaży w wybranych sieciach handlowych w rekomendowanej cenie producenta 699 PLN.  

Więcej informacji o słuchawkach Jabra Elite 5 można uzyskać pod adresem www.jabra.pl/elite

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.