Jabra prezentuje na ISE innowacje stworzone do bezpiecznej pracy hybrydowej
Jabra, lider na rynku konsumenckich i biznesowych rozwiązań audio oraz wideo, jest platynowym sponsorem tegorocznych targów ISE 2022 i prezentuje na nich najnowsze rozwiązania dźwiękowe oraz inteligentne produkty wideo. Najnowsze rozwiązanie z rodziny Engage — Jabra Engage 55 — umożliwia bezpieczniejszą współpracę i komunikację osobistą, a kamera PanaCast 20 otrzymuje aktualizację zabezpieczeń. Na ISE zostanie też zaprezentowany globalny raport dotyczący pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Report” opracowany przez Jabra.
Lepsza jakość i bezpieczeństwo rozmów dzięki Engage 55
Jabra Engage 55 to zupełnie nowy, bezprzewodowy, profesjonalny zestaw słuchawkowy opracowany z myślą o lepszej jakości rozmów i produktywności pracowników hybrydowych, niezależnie od miejsca ich pracy. Zapewnia on najwyższą jakość rozmów dzięki technologii redukcji hałasu, a także dzięki szerokiemu, 150-metrowemu zasięgowi łączności bezprzewodowej. Zasięg ten jest 15 razy większy niż w przypadku jakiegokolwiek urządzenia Bluetooth klasy 2, co znacznie zwiększa mobilność jego użytkowników.
Ma on ulepszone funkcje parowania i uwierzytelniania oraz najwyższy poziom zabezpieczeń w standardzie DECT z szyfrowaniem 256-bitowym klasy wojskowej. Dzięki temu jest najbezpieczniejszym na rynku profesjonalnym, bezprzewodowym zestawem słuchawkowym z solidną ochroną przed wszelkimi zagrożeniami podczas jego użytkowania poza biurem.
Nowy zestaw słuchawkowy Engage działa ze wszystkimi czołowymi platformami do ujednoliconej komunikacji i centrów kontaktu, takimi jak MS Teams, Zoom, Cisco, Unify, Amazon Chime, Google Meet, Avaya, Unify czy Alcatel Lucent.
Nowa aktualizacja PanaCast 20 zwiększa bezpieczeństwo i efektywność
PanaCast 20 oferuje pracownikom hybrydowym bezpieczną współpracę wideo o wysokiej jakości, niezależnie od miejsca użytkowania, zaawansowane funkcje oraz kompaktową, przenośną konstrukcję. Choć praca hybrydowa ma zalety w postaci elastyczności, może też zwiększać ryzyko cyberataków. Pracownicy mogą nieumyślnie tworzyć punkty dostępu dla hakerów i narażać dane, łącząc się z niezabezpieczonymi sieciami domowymi i publicznymi, używając urządzeń osobistych do pracy lub nie przestrzegając najlepszych praktyk. W związku z tym Jabra wprowadza aktualizację oprogramowania PanaCast 20. Będzie ona dostępna od lipca i zwiększy bezpieczeństwo komunikacji osobistej w firmach.
Nowa aktualizacja PanaCast 20, dostarczana i zarządzana za pośrednictwem aplikacji Jabra Direct, umożliwi użytkownikom opcjonalne rozmywanie lub zastępowanie tła obrazu wideo jednolitym kolorem. W przeciwieństwie do funkcji tła wirtualnego na urządzeniach klienckich, która powoduje przesyłanie oryginalnego obrazu wideo przez sieć, a następnie do chmury i klienta, te efekty tła są przetwarzane i stosowane bezpośrednio na urządzeniu dzięki wbudowanej w kamerę PanaCast 20 funkcji przetwarzania obrazu przy użyciu sztucznej inteligencji - Edge AI. Klient odbiera tylko wynikowy, przetworzony obraz. Dzięki temu widok otoczenia i dane poufne, które mogą być widoczne w tle oryginalnego obrazu wideo, pozostają w pełni bezpieczne, ponieważ nigdy nie opuszczają urządzenia. Oprócz minimalizacji ryzyka ujawnienia i wykradzenia danych, funkcja przetwarzania na urządzeniu zwalnia zasoby komputera wymagane zazwyczaj do stosowania efektów tła, co zwiększa jego ogólną wydajność.
Badanie dotyczące hybrydowych sposobów pracy: niemal połowa pracowników w biurach nie dysponuje technologią do pracy hybrydowej
Zestaw słuchawkowy Jabra Engage 55 i inteligentne rozwiązanie wideo PanaCast 20 zostały opracowane z myślą o obecnej epoce pracy hybrydowej, w której osiem na dziesięć spotkań jest w pełni wirtualnych lub hybrydowych. Oznacza to, że większość interakcji w pracy odbywa się głównie w środowiskach wirtualnych, co nadal stanowi wyzwani dla wielu firm. W nowym globalnym raporcie o hybrydowych sposobach pracy ,,Hybrid Ways of Working Global Report” Jabra bada stan pracy hybrydowej oraz nastawienie wśród 2800 pracowników umysłowych z sześciu krajów. Najważniejszym wnioskiem jest to, że liderzy firm muszą pilnie zainwestować w technologie do pracy hybrydowej: 37% pracowników na świecie czuje się pomijanych w rozmowach na spotkaniach hybrydowych. Z badania wynika też, że profesjonalne rozwiązania audio, wideo i do współpracy odgrywają zasadniczą rolę w budowaniu bardziej sprawiedliwego i otwartego środowiska pracy hybrydowej.
Holger Reisinger, starszy wiceprezes Jabra, powiedział: „Nasz sposób pracy zmienił się nieodwracalnie, dlatego potrzebujemy technologii, która ewoluuje wraz z epoką. W związku z tym nasz cel na ISE 2022 jest jasny i prosty. Chcemy zaprezentować najlepszą w swojej klasie technologię do pracy hybrydowej, która zaspokaja potrzeby współczesnych pracowników i rozwiązuje problemy z bezpieczeństwem podczas pracy zdalnej. Jabra Engage 55 i nowa aktualizacja oprogramowania do Jabra PanaCast 20 oferują wysoką jakość, wygodę i bezpieczeństwo, dzięki czemu pracownicy mogą pracować efektywniej i uczestniczyć w spotkaniach na równych prawach”.
Jabra prezentuje pełną gamę produktów oraz demo na swoim stoisku i udostępnia trzy sale konferencyjne, w których można przetestować wszystkie funkcjonalności rozwiązań Jabra. Więcej informacji o obecności firmy Jabra na targach ISE tu https://www.jabraatiseurope.com/#jabra-at-ise lub na stoisku 2E300 w Hali UC.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.