iRobot przedstawia: Roomba Combo serii i8
iRobot wprowadza do swojej oferty kolejny model robota odkurzająco-mopującego – Roomba Combo i8. Za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora – DLF Sp. z o.o. – urządzenia tej serii dostępne będą od dzisiaj w Polsce. Modele serii Roomba Combo i8 posiadają w zestawie dwa rodzaje pojemników, które po zainstalowaniu robot sam rozpozna, aby dostosować się do wybranego trybu pracy – gruntowne odkurzanie lub odkurzanie z mopowaniem. Ponadto nowe roboty charakteryzują się 10x większą mocą ssąca[1] oraz wyjątkową inteligencją systemu iRobot OS, który sprawia, że dopasują się do potrzeb i preferencji użytkowników.
[1] W porównanie do systemu odkurzające w iRobotach Roomba serii 600
Podwójna moc sprzątania
Roomba Combo serii i8 może pracować jako robot odkurzający wszystkie rodzaje podłóg lub jako robot odkurzająco-mopujący podłogi twarde. W zestawie posiada dwa rodzaje pojemników na brud – konwencjonalny oraz specjalny o nazwie Combo. Po zainstalowaniu drugiego z nich robot samodzielnie wykryje, że ma pracować w trybie odkurzania i mopowania. Pojemność zbiornika na wodę oraz system jej dozowania sprawiają, że iRobot Roomba Combo serii i8 jest w stanie wyczyścić na mokro do 55 m² powierzchni. W tym przypadku wykorzystywane są nakładki mopujące wielokrotnego użytku, które można czyścić w pralce i starczają na co najmniej 30 pełnych cykli mopowania.
Model Roomba Combo i8+ współpracuje z niezwykle docenianą przez użytkowników stacją ładująco-czyszczącą Clean Base. Odpowiada ona za usuwanie z pojemnika robota zebranych zabrudzeń po skończonym cyklu lub gdy zapełni się podczas pracy, aby robot mógł dokończyć swoje zadanie. Brud trafia do szczelnego worka AllergenLock, który został wykonany z materiału nieprzepuszczającego alergenów, a zastosowany mechanizm zapadki zamyka jego otwór wlotowy, gdy konieczna jest wymiana. To przemyślane rozwiązanie sprawia, że użytkownik może zapomnieć o odkurzaniu na długie tygodnie.
Inteligentne sposoby na sprzątanie
Wspierana przez iRobot OS inteligencja iRobotów Roomba Combo serii i8 pozwala im m.in. na poznanie rozkładu mieszkania i tworzenie inteligentnych map Imprint (do 10). Dodatkowo robot jest w stanie samodzielnie zasugerować zmiany harmonogramu prac w oparciu o nawyki domowników, ale również w okresie linienia zwierząt czy pylenia roślin. Użytkownik może zainicjować pracę robota Roomba Combo serii i8 z poziomu aplikacji na urządzenia mobilne – iRobot Home – lub za pośrednictwem asystentów głosowych[1]. Wówczas robot uda się we wskazane miejsce optymalną ścieżką i gruntownie wysprząta wskazane obszary lub pomieszczenia, według preferencji użytkownika. W przypadku robotów Roomba Combo serii i8 możliwe jest wyznaczenie w aplikacji dodatkowych stref bez mopowania, aby zabezpieczyć obszary, które nie mogą być czyszczone na mokro.
„iRoboty Roomba Combo serii i8 stanowią rozszerzenie naszej linii robotów odkurzająco-mopujących” – mówi Nicolas Meurger, wiceprezes ds. sprzedaży w iRobot EMEA. „Wiemy, że potrzeby użytkowników są zróżnicowane. iRoboty Roomba Combo serii i8 oferują im rozwiązania z zakresu automatycznego odkurzania i mopowania z doskonałą efektywnością oraz szerokie możliwości personalizacji, aby robot sprzątał jak i gdzie chcą.”
Ceny i dostępność
Nowe roboty odkurzająco-mopujące są dostępne w Polsce w sugerowanych cenach katalogowych:
- iRobot Roomba Combo i8: 2 899zł
- iRobot Roomba Combo i8+: 3 799zł
[1] Współpracuje z urządzeniami obsługującymi Alexa, Siri i Google Assistant. Alexa i wszystkie powiązane logo są znakami towarowymi firmy Amazon.com lub jej podmiotów stowarzyszonych. Google i Google Home są znakami towarowymi firmy Google LLC. Siri jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Apple Inc., zarejestrowanym w U.S. oraz innych krajach i regionach

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Transport
Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.