iRobot gra z WOŚP

Autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce – DLF Sp. z o.o. – od lat wspiera inicjatywy charytatywne w naszym kraju. W przypadku Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w 2019 roku zapoczątkował projekt „iRobot x…”. W jego ramach do współpracy zapraszani są uznani, polscy artyści, których zadaniem jest stworzenie wyjątkowego egzemplarza iRobota Roomba. W projekt zaangażowali się kolejno Mateusz Suda, Anna Halarewicz i Oskar Zięta. W tegorocznej edycji do pracy zaproszona została ilustratorka z Mad Illustrators – Barbara Rochowczyk, która wykonała wyjątkową grafikę na najnowszym z modeli robotów – iRobot Roomba Combo j7+. Sygnująca swoje prace jako Stain on the floor artystka jest absolwentką wydziału projektowania tekstyliów i mody na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. W przeszłości współpracowała z takimi markami jak Emilio Pucci, Reserved czy Kubota. Jej prace pełne są mocnych kolorów, kontrastów oraz humoru, co doskonale widać również we współpracy z marką iRobot.
Pierwszy taki robot na świecie
iRobot jest pionierem domowej robotyki, firmą, która odważnie postanowiła zmienić nasze nawyki w zakresie utrzymania porządku w domach. Od 2002 roku, gdy zaprezentowała ona pierwszego robota odkurzającego Roomba, kolejne osoby przekonują się, że za niepozornymi robotami kryją się wielkie możliwości oraz korzyści dla domowników. Roboty sprzątające stały się odpowiedzią na fakt, że nasze domy brudzą się codziennie, więc również każdego dnia powinny być sprzątane, aby zapewnić jak najlepsze warunki życia, dla rodziców, właścicieli zwierząt, alergików, ale również każdego, kto woli postawić na inne aktywności niż tradycyjne odkurzanie, czy mopowanie.
Rewolucyjne są również rozwiązania, które pojawiają się sprzątających iRobotach. Na przestrzeni przeszło dwóch dekad firma zaprezentowała ogromną ilość innowacji, które sprawiały, że sprzęty tej marki stawały się coraz bardziej efektywne, samowystarczalne i wygodne dla użytkowników. Wystarczy tu przypomnieć wprowadzone w ostatnich latach rozwiązania jak wykrywanie brudu i koncentracja pracy, dzięki czujnikom Dirt Detect, automatyczne opróżnienie pojemnika na brud wprost do worka umieszczonego w stacji ładująco-czyszczącej Clean Base, czy system rozpoznawania i identyfikowania pozostawianych przez domowników na podłodze przedmiotów, który działa w ramach technologii nawigacji PrecisionVision. Kolejne przełomowe rozwiązania iRobot zaprezentował wraz z premierą modelu Roomba Combo j7+.
Wielka siła niewielkiego robota
Modele Roomba serii j7 posiadają na swoim wyposażeniu szereg sprawdzonych rozwiązań, które sprawiają, że pracują one efektywnie. Jak wszystkie modele marki posiadają 2 gumowe szczotki główne osadzone w ruchomej głowicy czyszczącej, rozpoznają i poświęcają więcej uwagi obszarom silniej zabrudzonym, jak również optymalnie wykorzystują zgromadzoną w akumulatorze energię.
Elementem, który wyróżnia roboty Roomba serii j7 jest nawigacja PrecisionVision. Umieszczony na froncie robota czujnik optyczny pozwala na jeszcze lepsze reagowanie na przeszkody w czasie rzeczywistym, aby zapewnić najwyższą efektywność pracy. Co istotne system ten jest w stanie rozpoznać i ominąć ponad 80 powszechnie pozostawianych przez domowników na podłodze przedmiotów, jak ubrania, ładowarki, a nawet pozostawione przez domowego pupila „niespodzianki”. Dzięki temu robot wymaga jeszcze mniej uwagi użytkownika oraz jest w stanie lepiej dostosować się do indywidualnego rytmu dnia domowników. Inteligencja robotów Roomba serii j7 jest na tyle duża, że rozpoznają poszczególne pomieszczenia, aby w aplikacji iRobot Home tworzyć dokładne mapy mieszkania. Pozwalają one na zlecenie pracy w ściśle określonych obszarach, jak sypialnia czy przestrzeń wokół stołu w jadalni. Roboty tej serii współpracują ze stacją ładująco-czyszczącą Clean Base. Odpowiada ona za automatyczne opróżnienie pojemnika na brud robota, aby zebrany przez niego kurz i brud trafiły do szczelnego, przyjaznego alergikom worka.
Najnowszymi reprezentantami rodziny Roomba serii j7 są modele „Combo” – roboty odkurzająco-mopujące. Oznacza to, że oprócz procesu gruntownego odkurzania są w stanie skutecznie mopować podłogi. Modele Roomba Combo serii j7 wyróżniają się na tle innych robotów odkurzająco-mopujących. Dzięki przemyślanej konstrukcji są w pełni samodzielne. Dzięki czemu mogą odkurzać i mopować w jednym cyklu, a to przekłada się na oszczędność czasu i energii. Jest to możliwe dzięki unikatowemu ramieniu mopującemu, które podnosi się na wierzch robota, gdy wykryje on podłogę miękką, chroniąc ją w ten sposób przed kontaktem z nakładką mopującą.
Zakup unikatowego iRobota Roomba Combo j7+ z grafikami Barbary Rochowczyk możliwy jest poprzez udział w licytacji na rzecz WOŚP, która trwa do 29 stycznia 2023 r.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.