Komunikaty PR

iRobot gra z WOŚP

2023-01-27  |  13:00

Autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce – DLF Sp. z o.o. – od lat wspiera inicjatywy charytatywne w naszym kraju. W przypadku Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w 2019 roku zapoczątkował projekt „iRobot x…”. W jego ramach do współpracy zapraszani są uznani, polscy artyści, których zadaniem jest stworzenie wyjątkowego egzemplarza iRobota Roomba. W projekt zaangażowali się kolejno Mateusz Suda, Anna Halarewicz i Oskar Zięta. W tegorocznej edycji do pracy zaproszona została ilustratorka z Mad Illustrators – Barbara Rochowczyk, która wykonała wyjątkową grafikę na najnowszym z modeli robotów – iRobot Roomba Combo j7+. Sygnująca swoje prace jako Stain on the floor artystka jest absolwentką wydziału projektowania tekstyliów i mody na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. W przeszłości współpracowała z takimi markami jak Emilio Pucci, Reserved czy Kubota. Jej prace pełne są mocnych kolorów, kontrastów oraz humoru, co doskonale widać również we współpracy z marką iRobot.


Pierwszy taki robot na świecie

iRobot jest pionierem domowej robotyki, firmą, która odważnie postanowiła zmienić nasze nawyki w zakresie utrzymania porządku w domach. Od 2002 roku, gdy zaprezentowała ona pierwszego robota odkurzającego Roomba, kolejne osoby przekonują się, że za niepozornymi robotami kryją się wielkie możliwości oraz korzyści dla domowników. Roboty sprzątające stały się odpowiedzią na fakt, że nasze domy brudzą się codziennie, więc również każdego dnia powinny być sprzątane, aby zapewnić jak najlepsze warunki życia, dla rodziców, właścicieli zwierząt, alergików, ale również każdego, kto woli postawić na inne aktywności niż tradycyjne odkurzanie, czy mopowanie.

Rewolucyjne są również rozwiązania, które pojawiają się sprzątających iRobotach. Na przestrzeni przeszło dwóch dekad firma zaprezentowała ogromną ilość innowacji, które sprawiały, że sprzęty tej marki stawały się coraz bardziej efektywne, samowystarczalne i wygodne dla użytkowników. Wystarczy tu przypomnieć wprowadzone w ostatnich latach rozwiązania jak wykrywanie brudu i koncentracja pracy, dzięki czujnikom Dirt Detect, automatyczne opróżnienie pojemnika na brud wprost do worka umieszczonego w stacji ładująco-czyszczącej Clean Base, czy system rozpoznawania i identyfikowania pozostawianych przez domowników na podłodze przedmiotów, który działa w ramach technologii nawigacji PrecisionVision. Kolejne przełomowe rozwiązania iRobot zaprezentował wraz z premierą modelu Roomba Combo j7+.

 

Wielka siła niewielkiego robota

Modele Roomba serii j7 posiadają na swoim wyposażeniu szereg sprawdzonych rozwiązań, które sprawiają, że pracują one efektywnie. Jak wszystkie modele marki posiadają 2 gumowe szczotki główne osadzone w ruchomej głowicy czyszczącej, rozpoznają i poświęcają więcej uwagi obszarom silniej zabrudzonym, jak również optymalnie wykorzystują zgromadzoną w akumulatorze energię.

Elementem, który wyróżnia roboty Roomba serii j7 jest nawigacja PrecisionVision. Umieszczony na froncie robota czujnik optyczny pozwala na jeszcze lepsze reagowanie na przeszkody w czasie rzeczywistym, aby zapewnić najwyższą efektywność pracy. Co istotne system ten jest w stanie rozpoznać i ominąć ponad 80 powszechnie pozostawianych przez domowników na podłodze przedmiotów, jak ubrania, ładowarki, a nawet pozostawione przez domowego pupila „niespodzianki”. Dzięki temu robot wymaga jeszcze mniej uwagi użytkownika oraz jest w stanie lepiej dostosować się do indywidualnego rytmu dnia domowników. Inteligencja robotów Roomba serii j7 jest na tyle duża, że rozpoznają poszczególne pomieszczenia, aby w aplikacji iRobot Home tworzyć dokładne mapy mieszkania. Pozwalają one na zlecenie pracy w ściśle określonych obszarach, jak sypialnia czy przestrzeń wokół stołu w jadalni. Roboty tej serii współpracują ze stacją ładująco-czyszczącą Clean Base. Odpowiada ona za automatyczne opróżnienie pojemnika na brud robota, aby zebrany przez niego kurz i brud trafiły do szczelnego, przyjaznego alergikom worka.

Najnowszymi reprezentantami rodziny Roomba serii j7 są modele „Combo” – roboty odkurzająco-mopujące. Oznacza to, że oprócz procesu gruntownego odkurzania są w stanie skutecznie mopować podłogi. Modele Roomba Combo serii j7 wyróżniają się na tle innych robotów odkurzająco-mopujących. Dzięki przemyślanej konstrukcji są w pełni samodzielne. Dzięki czemu mogą odkurzać i mopować w jednym cyklu, a to przekłada się na oszczędność czasu i energii. Jest to możliwe dzięki unikatowemu ramieniu mopującemu, które podnosi się na wierzch robota, gdy wykryje on podłogę miękką, chroniąc ją w ten sposób przed kontaktem z nakładką mopującą.

Zakup unikatowego iRobota Roomba Combo j7+ z grafikami Barbary Rochowczyk możliwy jest poprzez udział w licytacji na rzecz WOŚP, która trwa do 29 stycznia 2023 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.