Inteligentny dom w przystępnej cenie!
Z okazji nadchodzącego powrotu z wakacji marka EZVIZ przygotowała serię atrakcyjnych ofert na swoje bestsellery w sklepach Leroy Merlin. Od dziś do 24 września w ofercie znajdują się różnorodne, inteligentne produkty marki EZVIZ, które pomogą usprawnić Twój dom:
- dzwonek do drzwi z wizjerem DP2C – w cenie 479 zł
- wideodzwonek bezprzewodowy Wi-Fi HP5 – za 699 zł
- przekaźnik WiFi T 35-R100WM – za 53,99 zł
- termostat grzejnikowy: zestaw T55 i bramka domowa – 499 PLN i pojedynczy model T55 – za 199 zł
Promocje obejmują również niezawodne kamery do monitoringu EZVIZ:
- kamera wewnętrzna C6N – w cenie 99 zł
- kamera wewnętrzna H8C 2K – za 199 zł
- kamera zewnętrzna H3C 2K – za 159 zł
- kamera zewnętrzna H9C 3K+3K – za 499 zł
- kamera zewnętrzna z panelem słonecznym KIT CB3/SPD– za 369 zł
- kamera zewnętrzna EB8 – za 999 zł
Skorzystaj z wyjątkowej oferty promocyjnej i zapewnij sobie bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Nie przegap okazji, aby zyskać zaawansowane technologie w atrakcyjnej cenie!
Promocja na stronie internetowej i w sklepach fizycznych potrwa od 14.08.2024 do 24.09.2024
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Firma jest obecna w ponad 130 krajach i zaufały jej już miliony użytkowników i rodzin.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.