Inteligentny dom w przystępnej cenie!
Z okazji nadchodzącego powrotu z wakacji marka EZVIZ przygotowała serię atrakcyjnych ofert na swoje bestsellery w sklepach Leroy Merlin. Od dziś do 24 września w ofercie znajdują się różnorodne, inteligentne produkty marki EZVIZ, które pomogą usprawnić Twój dom:
- dzwonek do drzwi z wizjerem DP2C – w cenie 479 zł
- wideodzwonek bezprzewodowy Wi-Fi HP5 – za 699 zł
- przekaźnik WiFi T 35-R100WM – za 53,99 zł
- termostat grzejnikowy: zestaw T55 i bramka domowa – 499 PLN i pojedynczy model T55 – za 199 zł
Promocje obejmują również niezawodne kamery do monitoringu EZVIZ:
- kamera wewnętrzna C6N – w cenie 99 zł
- kamera wewnętrzna H8C 2K – za 199 zł
- kamera zewnętrzna H3C 2K – za 159 zł
- kamera zewnętrzna H9C 3K+3K – za 499 zł
- kamera zewnętrzna z panelem słonecznym KIT CB3/SPD– za 369 zł
- kamera zewnętrzna EB8 – za 999 zł
Skorzystaj z wyjątkowej oferty promocyjnej i zapewnij sobie bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Nie przegap okazji, aby zyskać zaawansowane technologie w atrakcyjnej cenie!
Promocja na stronie internetowej i w sklepach fizycznych potrwa od 14.08.2024 do 24.09.2024
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Firma jest obecna w ponad 130 krajach i zaufały jej już miliony użytkowników i rodzin.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.