Infinix prezentuje serię smartfonów HOT w Polsce
Infinix Mobile zadebiutuje na rynkach polskim oraz czeskim ze smartfonami z linii HOT. Jest to seria niedrogich, stylowych smartfonów przeznaczonych dla osób młodych - tzw. pokolenia Z. Premierowe modele - HOT 11S i HOT 11, wejdą do oferty największych sieci sprzedaży w Polsce i Czechach już w wakacje br.
Smartfony z linii HOT zostały wyposażone w wydajne podzespoły pozwalające na skorzystanie ze wszystkich możliwości cyfrowej rozrywki - od gier przez fotografię po oglądanie filmów.
Wydajność i duży ekran
HOT 11S został wyposażony w procesor gamingowy Helio G88 oraz wyjątkowo duży w swojej kategorii, 6,78-calowy wyświetlacz FHD+, który jest wykonany w technologii IPS z częstotliwością odświeżania 90 Hz. Gwarancję doskonałej jakości odbioru multimediów dopełniają podwójne głośniki stereo z systemem DTS.
Pojemna bateria 5000 mAh zapewnia 36 godzin rozmów lub 13 godzin grania, a funkcja szybkiego ładowania 18W pozwala zwiększyć poziom baterii o 50% w 50 minut. Smartfon działa w oparciu o stworzony na bazie Android 11 przez Infinix system operacyjny XOS 10. Funkcję płatności zbliżeniowych zapewnia moduł NFC. Smartfon dostępny będzie w dwóch wariantach pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Z kolei drugi model z serii - HOT 11 został wyposażony w gamingowy procesor Helio G37 i jeszcze bardziej pojemną baterię 6000 mAh (50,5 godzin rozmów i prawie 14 godzin grania). Smartfon posiada też jeszcze większy - 6,82-calowy wyświetlacz HD+. Urządzenie działa w oparciu o stworzony również na bazie Androida 11 system operacyjny XOS 7.6 od Infinix. Do wyboru będą dwa warianty pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Potrójny obiektyw 50MP
Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 posiadają potrójny obiektyw 50MP z szeroką przysłoną F1.6. Oba modele stworzone zostały z naciskiem na to, aby zapewnić doskonałe zdjęcia w szerokim zakresie warunków oświetleniowych. Z przodu jednego i drugiego modelu umieszczono szerokokątny aparat 8MP do zdjęć typu selfie, który współpracuje z podwójną diodą oświetleniową do zdjęć wieczorem i w nocy.
WeZone i Power Marathon
Smartfony z serii HOT są w stanie sprostać wymaganiom współczesnej młodzieży, łącząc ze sobą wydajność i nowoczesne technologie. W obu modelach dostępna jest aplikacja WeZone, która pozwala posiadaczom smartfonów Infinix grać w wieloosobowe gry bez dostępu do sieci. Natomiast technologia Power Marathon pozwala na 25% dłuższą pracę w trybie awaryjnym, czyli dodatkowe 2 godziny połączeń przy 5% zużyciu mocy baterii, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo użytkownika smartfonu.
Dbałość o design
W procesie tworzenia obydwu smartfonów duży nacisk położony został na atrakcyjny design. Widać to wyraźnie na przykładzie palety kolorów i wzoru fal na obudowie, które dodają całości stylu - idealnie dopasowanego do potrzeb młodego pokolenia. Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: Polar Black oraz 7°Purple. Ponadto HOT 11S dostępny jest również w odcieniu Green Wave, a HOT 11 w kolorze Turquosie Cyan.
W kolejnych tygodniach podane zostaną ceny smartfonów. Modele z tej serii będą dostępne w największych sieciach sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Specyfikacja HOT 11S:
-
Procesor MediaTek Helio G88
-
Wyświetlacz 6,78 cala, FHD, 90Hz (typu punch-hole)
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6
-
Podwójne głośniki DTS (podwójne głośniki stereo)
-
Bateria o pojemności 5000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 10
-
NFC
-
LTE Cat. 4
-
gniazdo słuchawkowe
Specyfikacja HOT11 (G37)
-
Procesor MediaTek Helio G37
-
Wyświetlacz 6,82 cala, HD+,IPS, 90Hz
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6 z efektem bokeh
-
Bateria o pojemności 6000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 7.6
-
LTE Cat. 4
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.