Infinix prezentuje serię smartfonów HOT w Polsce
Infinix Mobile zadebiutuje na rynkach polskim oraz czeskim ze smartfonami z linii HOT. Jest to seria niedrogich, stylowych smartfonów przeznaczonych dla osób młodych - tzw. pokolenia Z. Premierowe modele - HOT 11S i HOT 11, wejdą do oferty największych sieci sprzedaży w Polsce i Czechach już w wakacje br.
Smartfony z linii HOT zostały wyposażone w wydajne podzespoły pozwalające na skorzystanie ze wszystkich możliwości cyfrowej rozrywki - od gier przez fotografię po oglądanie filmów.
Wydajność i duży ekran
HOT 11S został wyposażony w procesor gamingowy Helio G88 oraz wyjątkowo duży w swojej kategorii, 6,78-calowy wyświetlacz FHD+, który jest wykonany w technologii IPS z częstotliwością odświeżania 90 Hz. Gwarancję doskonałej jakości odbioru multimediów dopełniają podwójne głośniki stereo z systemem DTS.
Pojemna bateria 5000 mAh zapewnia 36 godzin rozmów lub 13 godzin grania, a funkcja szybkiego ładowania 18W pozwala zwiększyć poziom baterii o 50% w 50 minut. Smartfon działa w oparciu o stworzony na bazie Android 11 przez Infinix system operacyjny XOS 10. Funkcję płatności zbliżeniowych zapewnia moduł NFC. Smartfon dostępny będzie w dwóch wariantach pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Z kolei drugi model z serii - HOT 11 został wyposażony w gamingowy procesor Helio G37 i jeszcze bardziej pojemną baterię 6000 mAh (50,5 godzin rozmów i prawie 14 godzin grania). Smartfon posiada też jeszcze większy - 6,82-calowy wyświetlacz HD+. Urządzenie działa w oparciu o stworzony również na bazie Androida 11 system operacyjny XOS 7.6 od Infinix. Do wyboru będą dwa warianty pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Potrójny obiektyw 50MP
Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 posiadają potrójny obiektyw 50MP z szeroką przysłoną F1.6. Oba modele stworzone zostały z naciskiem na to, aby zapewnić doskonałe zdjęcia w szerokim zakresie warunków oświetleniowych. Z przodu jednego i drugiego modelu umieszczono szerokokątny aparat 8MP do zdjęć typu selfie, który współpracuje z podwójną diodą oświetleniową do zdjęć wieczorem i w nocy.
WeZone i Power Marathon
Smartfony z serii HOT są w stanie sprostać wymaganiom współczesnej młodzieży, łącząc ze sobą wydajność i nowoczesne technologie. W obu modelach dostępna jest aplikacja WeZone, która pozwala posiadaczom smartfonów Infinix grać w wieloosobowe gry bez dostępu do sieci. Natomiast technologia Power Marathon pozwala na 25% dłuższą pracę w trybie awaryjnym, czyli dodatkowe 2 godziny połączeń przy 5% zużyciu mocy baterii, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo użytkownika smartfonu.
Dbałość o design
W procesie tworzenia obydwu smartfonów duży nacisk położony został na atrakcyjny design. Widać to wyraźnie na przykładzie palety kolorów i wzoru fal na obudowie, które dodają całości stylu - idealnie dopasowanego do potrzeb młodego pokolenia. Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: Polar Black oraz 7°Purple. Ponadto HOT 11S dostępny jest również w odcieniu Green Wave, a HOT 11 w kolorze Turquosie Cyan.
W kolejnych tygodniach podane zostaną ceny smartfonów. Modele z tej serii będą dostępne w największych sieciach sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Specyfikacja HOT 11S:
-
Procesor MediaTek Helio G88
-
Wyświetlacz 6,78 cala, FHD, 90Hz (typu punch-hole)
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6
-
Podwójne głośniki DTS (podwójne głośniki stereo)
-
Bateria o pojemności 5000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 10
-
NFC
-
LTE Cat. 4
-
gniazdo słuchawkowe
Specyfikacja HOT11 (G37)
-
Procesor MediaTek Helio G37
-
Wyświetlacz 6,82 cala, HD+,IPS, 90Hz
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6 z efektem bokeh
-
Bateria o pojemności 6000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 7.6
-
LTE Cat. 4
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.