Infinix prezentuje serię smartfonów HOT w Polsce
Infinix Mobile zadebiutuje na rynkach polskim oraz czeskim ze smartfonami z linii HOT. Jest to seria niedrogich, stylowych smartfonów przeznaczonych dla osób młodych - tzw. pokolenia Z. Premierowe modele - HOT 11S i HOT 11, wejdą do oferty największych sieci sprzedaży w Polsce i Czechach już w wakacje br.
Smartfony z linii HOT zostały wyposażone w wydajne podzespoły pozwalające na skorzystanie ze wszystkich możliwości cyfrowej rozrywki - od gier przez fotografię po oglądanie filmów.
Wydajność i duży ekran
HOT 11S został wyposażony w procesor gamingowy Helio G88 oraz wyjątkowo duży w swojej kategorii, 6,78-calowy wyświetlacz FHD+, który jest wykonany w technologii IPS z częstotliwością odświeżania 90 Hz. Gwarancję doskonałej jakości odbioru multimediów dopełniają podwójne głośniki stereo z systemem DTS.
Pojemna bateria 5000 mAh zapewnia 36 godzin rozmów lub 13 godzin grania, a funkcja szybkiego ładowania 18W pozwala zwiększyć poziom baterii o 50% w 50 minut. Smartfon działa w oparciu o stworzony na bazie Android 11 przez Infinix system operacyjny XOS 10. Funkcję płatności zbliżeniowych zapewnia moduł NFC. Smartfon dostępny będzie w dwóch wariantach pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Z kolei drugi model z serii - HOT 11 został wyposażony w gamingowy procesor Helio G37 i jeszcze bardziej pojemną baterię 6000 mAh (50,5 godzin rozmów i prawie 14 godzin grania). Smartfon posiada też jeszcze większy - 6,82-calowy wyświetlacz HD+. Urządzenie działa w oparciu o stworzony również na bazie Androida 11 system operacyjny XOS 7.6 od Infinix. Do wyboru będą dwa warianty pamięci: 4GB + 64GB i 6GB + 128GB.
Potrójny obiektyw 50MP
Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 posiadają potrójny obiektyw 50MP z szeroką przysłoną F1.6. Oba modele stworzone zostały z naciskiem na to, aby zapewnić doskonałe zdjęcia w szerokim zakresie warunków oświetleniowych. Z przodu jednego i drugiego modelu umieszczono szerokokątny aparat 8MP do zdjęć typu selfie, który współpracuje z podwójną diodą oświetleniową do zdjęć wieczorem i w nocy.
WeZone i Power Marathon
Smartfony z serii HOT są w stanie sprostać wymaganiom współczesnej młodzieży, łącząc ze sobą wydajność i nowoczesne technologie. W obu modelach dostępna jest aplikacja WeZone, która pozwala posiadaczom smartfonów Infinix grać w wieloosobowe gry bez dostępu do sieci. Natomiast technologia Power Marathon pozwala na 25% dłuższą pracę w trybie awaryjnym, czyli dodatkowe 2 godziny połączeń przy 5% zużyciu mocy baterii, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo użytkownika smartfonu.
Dbałość o design
W procesie tworzenia obydwu smartfonów duży nacisk położony został na atrakcyjny design. Widać to wyraźnie na przykładzie palety kolorów i wzoru fal na obudowie, które dodają całości stylu - idealnie dopasowanego do potrzeb młodego pokolenia. Zarówno HOT 11S jak i HOT 11 dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: Polar Black oraz 7°Purple. Ponadto HOT 11S dostępny jest również w odcieniu Green Wave, a HOT 11 w kolorze Turquosie Cyan.
W kolejnych tygodniach podane zostaną ceny smartfonów. Modele z tej serii będą dostępne w największych sieciach sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Specyfikacja HOT 11S:
-
Procesor MediaTek Helio G88
-
Wyświetlacz 6,78 cala, FHD, 90Hz (typu punch-hole)
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6
-
Podwójne głośniki DTS (podwójne głośniki stereo)
-
Bateria o pojemności 5000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 10
-
NFC
-
LTE Cat. 4
-
gniazdo słuchawkowe
Specyfikacja HOT11 (G37)
-
Procesor MediaTek Helio G37
-
Wyświetlacz 6,82 cala, HD+,IPS, 90Hz
-
USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
-
Potrójny aparat 50 MP F 1.6 z efektem bokeh
-
Bateria o pojemności 6000 mAh z funkcją Power Marathon
-
XOS 7.6
-
LTE Cat. 4

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.