Hiszpański Cecotec Rockstar Ergo Wet 1500 w Polsce
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Odkurzacz pionowy hiszpańskiej marki Cecotec to urządzenie 4 w 1, posiadające wydajny akumulator oraz podwójny filtr. Cztery tryby pracy pozwalają na dostosowanie pracy do intensywności zabrudzeń oraz nawierzchni. Technologia 360º umożliwia docieranie w trudno dostępne miejsca, a zróżnicowane szczotki pozwalają na sprzątanie wielu podłoży – także tapicerki i tkanin. Polskim dystrybutorem urządzeń Cecotec jest firma 4cv.
Z raportu TME wynika, że co trzeci Polak na duże sprzęty elektroniczne w skali roku wydaje powyżej 2 tys. zł, a 31,2 proc. – między 1 tys. a 2 tys. zł. Najczęściej duży sprzęt elektroniczny wymieniamy co 6-10 lat – deklaruje to 73,4 proc. respondentów. Wyniki badania wskazują, że 37,1 proc. ankietowanych zakupu urządzeń dokonuje w sieci, podczas gdy 62,9 proc. badanych kupuje go w sklepach stacjonarnych.
Coraz częściej na rynku dostępne są odkurzacze pionowe oraz sprzęty zawierające kilka opcji w jednym. W polskiej sprzedaży jest już dostępny Cecotec Rockstar Ergo Wet 1500. Urządzenie 4 w 1 łączy w sobie funkcje odkurzacza pionowego, służącego do sprzątania podłóg oraz ręcznego, który małym rozmiarem umożliwia odkurzanie ścian, mebli oraz innych sprzętów domowych. Dodatkowo posiada on opcje elektrycznej miotły oraz mopa. Rozwiązanie to umożliwia ograniczenie liczby sprzętów w domu, a także usprawnia codzienne sprzątanie. Odkurzacz hiszpańskiej marki wyróżnia nowoczesny design, a także oryginalne połączenie klasycznej czerni z błękitnymi elementami.
Wydajny akumulator oraz podwójny filtr
Wydajny akumulator litowo-jonowy o pojemności 3000 mAh i napięciu 29,6 V umożliwia nieprzerwaną pracę przez 90 minut. Odkurzacz posiada wysoko wydajny podwójny filtr, którego sprawność sięga aż 99,9%. Filtr wlotowy wychwytuje brud, a filtr wylotowy zatrzymuje alergeny, oczyszczając powietrze. Technologia 360º umożliwia dotarcie odkurzaczem nawet w trudno dostępne miejsca. Niska waga urządzenia – 3 kg – pozwala na wygodne sprzątanie nie tylko podłogi oraz mebli, lecz także przenoszenie go między pomieszczeniami.
Cztery tryby pracy dla najefektywniejszych rezultatów
Cecotec Rockstar Ergo Wet 1500 wyposażono w cztery tryby pracy: Eco, Medium, Turbo i Auto, co umożliwia dostosowanie jego użytkowania do indywidualnych potrzeb i preferencji oraz rodzaju zabrudzeń. Tryb Eco maksymalizuje żywotność baterii, Medium natomiast charakteryzuje najlepsza kombinacja wydajności i mocy ssania. Tryb Turbo przeznaczony jest do usuwania największego kurzu oraz odkurzania dywanów, a w Auto urządzenie automatycznie dostosowuje moc ssania do powierzchni i intensywności zabrudzeń.
Dostosowanie do wszystkich powierzchni dzięki dwóm szczotkom
Odkurzacz zapewnia optymalne wyniki podczas sprzątania, dzięki wyposażeniu w dwie szczotki z napędem. Jedna z nich wykonana jest z gąbki i przeznaczona jest do twardych podłóg. Druga natomiast zawiera połączenie dwóch materiałów – włosia oraz silikonu i sprawdzi się do wszystkich rodzajów powierzchni. Dodatkowo Cecotec Rockstar Ergo Wet 1500 posiada w zestawie szczotkę do tapicerki oraz specjalną szczotkę do tkanin.
Cyfrowy wyświetlacz pozwala na monitorowanie aktualnie włączonego trybu, stanu naładowania baterii, a dodatkowo urządzenie pokazuje na nim ostrzeżenia oraz zalecenia. Oprócz podstawy ładującej w zestawie znajduje się uchwyt do montażu na ścianie, który ułatwia przechowywanie, a także szeroka i wąska ssawka do mebli, wysuwana rura, długa szczotka oraz karta gwarancyjna i instrukcja obsługi.
Cecotec Rockstar Ergo Wet 1500 w niebiesko-czarnej wersji kolorystycznej dostępny jest w Media Expert w cenie 1 499 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.