Hisense zaprasza do wyjątkowego świata dźwięku i obrazu z nową linią telewizorów
Podczas konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentowano najnowszą linię telewizorów segmentu premium – U9GQ ULED 4K z zaawansowaną technologią podświetlania Mini-LED i A9G OLED 4K z czterema wbudowanymi głośnikami i subwoofer'em (2.1.2) oraz technologiami Dolby Atmos Sound i DTS (Dedicated to Sound). Innowacyjna marka nieustannie dąży do poszerzania oferty telewizorów, skupiając się na dostarczaniu najwyższej możliwej jakości i technologii za przystępną cenę.
Jedyny w swojej klasie
Hisense U9GQ ULED 4K z ekranem 75'' to przede wszystkim doskonała jakość obrazu. Odpowiada za to autorska technologia Hisense Mini-LED z ponad 10 tysiącami diod i 1280 strefami podświetlania (technologia Full Array Local Dimming Pro), co gwarantuje doskonałe odwzorowanie kolorów i odcieni czerni, a także kontrastu. Dla porównania, telewizory podobnej klasy są dostępne jedynie ze 160 strefami podświetlenia. Na całym świecie jedynie 2,6% konsumentów posiada telewizor z tak dużą przekątną ekranu.
Hisense U9GQ zapewnia też szczytową jasność obrazu na poziomie 3000 nitów. Ponad miliard odcieni kolorów dostarczy technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED. Dzięki Dolby Vision, zaawansowanemu HDR (HDR 10+), telewizor dynamicznie przetwarza metadane, powiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej. Wysoki parametr odświeżania obrazu (120Hz) z zastosowaniem technologii MEMC zapewni większą płynność i ostrość wyświetlanych treści. Całość uzupełnia standard certyfikacyjny IMAX Enhanced przyznawany urządzeniom, oferującym prawdziwie kinowe doznania.
Telewizor posiada też certyfikację TÜV Rheinland, gwarantującą odpowiednio niski, bezpieczny dla ludzkiego oka poziom emitowanego światła niebieskiego. Został także wyposażony w Dolby Vision IQ, czujnik dzięki któremu jasność dynamicznych obrazów, jak np. treści sportowych, jest dostosowywana automatycznie w zależności od warunków oświetlenia, panujących w pomieszczeniu.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisesne VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv czy CDA.pl
– a także ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.
Jakość dźwięku jak w kinie
Hisense A9G OLED 4K (dostępny w wersjach 55'' i 65'') to przede wszystkim doskonały, przestrzenny dźwięk. Zapewnia to system 2.1.2 z dwoma tylnymi głośnikami skierowanymi ku górze i dwoma wbudowanymi w subwoofer (Front-Firing Speakers). Dzięki technologii Dolby Atmos Sound, trójwymiarowy dźwięk wypełni całe pomieszczenie, a o jego optymalizację zadba system dźwięku przestrzennego DTS (Dedicated to Sound).
Hisense A9G OLED 4K cechuje doskonała jakość wykończenia i nieszablonowy design, który podkreśli każdy doskonały wystrój wnętrza. Komfort korzystania z aplikacji dostępnych w Smart TV umożliwi sterowanie głosowe w języku polskim, a także takie funkcje jak Google Assistant czy Alexa*.
- Po krótkiej przerwie postanowiliśmy odświeżyć naszą linię TV OLED, aby wzmocnić ofertę telewizorów premium. Kontynuując niektóre serie lub decydując się na nowe, zawsze myślimy o kliencie końcowym. Staramy się tak rozłożyć akcenty związane z oprogramowaniem – jak HDR i Dolby Vision IQ, cetryfikacje TUV czy rozwiązania sterowania głosem – a technologiami obrazu (LED, OLED czy Mini-LED), aby osiągnąć maksymalną jakość. Zależy nam, by podczas oglądania telewizji – seriali, rozrywki czy wydarzeń sportowych doświadczenie widzów – zarówno z doskonałego obrazu, jak i dźwięku - było jak najlepsze
– mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
Specyfikacje techniczne:
U9GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/75u9gq/20003917
A9G OLED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/oled-tv/65a9g/20003978
* funkcje nie są jeszcze dostępne w języku polskim
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Marketing Manager
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Konrad Arseniuk
Head of Sales TV Hisense Poland
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: +48 880 524 609
konrad.arseniuk@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.