Komunikaty PR

Hisense prezentuje swoje najbardziej uznane i docenione telewizory

2021-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Hisense na konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentował również trzy tegoroczne wyjątkowe modele telewizorów: doceniony przez EISA (Expert Imaging and Sound Association) za doskonały stosunek jakości do ceny i uznany za „Najlepszy telewizor rodzinny” w swojej klasie U8GQ, jeden z najbardziej popularnych wśród klientów - A7GQ i dedykowany graczom E76GQ.

 

Domowe centrum rozrywki

U8GQ ULED 4K (dostępny w wersji 65'') to jeden z najbardziej uznanych telewizorów w swojej klasie na rynku – w 2021 roku otrzymał wyróżnienie EISA w kategorii Najlepszy telewizor rodzinny. W swojej argumentacji jury EISA stwierdziło, że zwycięski telewizor Hisense posiada – znakomity, łatwy w użyciu system VIDAA U5 smart OS co oznacza, że szeroki wybór aplikacji wideo na żądanie i rekomendacje treści są na wyciągnięcie ręki. Ponadto, został doceniony za doskonały stosunek jakości do ceny.

 

Opatentowany przez Hisense system operacyjny VIDAA to intuicyjna i spersonalizowana platforma, która umożliwia łatwy dostęp do wszystkich wbudowanych aplikacji, a także pełną kontrolę nad wbudowanymi funkcjami, takimi jak 120Hz MEMC Technology, Ultra Motion, Sports Mode, HDR 10+, Dolby Vision IQ
i IMAX Enhanced.

 

Technologia Quantum Dot Colour dostarcza ponad mld odcieni kolorów, które zapewniają widzom wyrazistość i najwyższy poziom jakości obrazu. Ponadto, Full Array Local Dimming Pro z ponad 120 niezależnie sterowanymi strefami przyciemniania, umożliwia uzyskanie niesamowitego poziomu kontrastu. Za najwyższej jakości dźwięk odpowiada technologia Dolby Atmos Sound, poszerzająca możliwości przestrzennego dźwięku wypełniając nim całe pomieszczenie.

 

Ochronę oczu podczas słonecznych dni lub w trakcie oglądania z włączonym w pomieszczeniu oświetleniem, zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego światła emitowanego przez ekran. Za to rozwiązanie Hisense U8GQ ULED 4K otrzymał certyfikację TÜV Rheinland.


Głębia obrazu i nowy wymiar przestrzennego dźwięku

Jeden z najpopularniejszych modeli Hisense, A7GQ UHD 4K (dostępny w wersjach: 75'', 65'', 55'', 50'') posiada certyfikowane rozwiązanie 4K HDR Immersive, które w połączeniu z technologią Quantum Dot Colour i Dolby Vision HDR, zapewnia niezwykłą wyrazistość obrazu. Podczas oglądania wybranych treści, niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, muzykę czy sport, obraz na ekranie jest ostry, żywy i realistyczny z szerszą gamą kolorów i większą głębią czerni. Dzięki zastosowaniu technologii MEMC, wyświetlany obraz jest też bardziej płynny i krystalicznie czysty.     

 

Technologie Dolby Atmos Immersive Sound i DTS Virtual:X zapewnią realistyczne i wielowymiarowe wrażenia dźwiękowe – poszczególne dźwięki rozchodzą się po pomieszczeniu, dochodząc ze wszystkich kierunków, w tym z góry i z dołu, dając wrażenie bycia uczestnikiem wydarzeń.


Dzięki trybowi Sport Mode urządzenie automatycznie wykrywa treści sportowe wyświetlane na ekranie
i dostosowuje ustawienia obrazu i dźwięku, aby uzyskać jak najlepsze wrażenia. W zależności od warunków oświetlenia panujących w pomieszczeniu, czujnik Dolby Vision IQ automatycznie dostosuje jasność dynamicznych obrazów.

 

Z myślą o graczach 

E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') został stworzony z myślą o graczach – to jedna z najnowszych propozycji Hisense. Tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) minimalizuje input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza.   

 

Dolby Vision to zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.

 

Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisene VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.

 

 

 

Specyfikacje techniczne:

U8GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/65u8gq/20003922

A7GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/75a7gq/20003926

E76GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/55e76gq/20004758

 

 

 

 

* * *

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Kinga Zwierzchowska

Marketing Manager

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: 606 891 731

kinga.zwierzchowska@gorenje.com

 

Konrad Arseniuk

Head of Sales TV Hisense Poland

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: +48 880 524 609

konrad.arseniuk@gorenje.com

 

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.