Hisense prezentuje swoje najbardziej uznane i docenione telewizory
Hisense na konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentował również trzy tegoroczne wyjątkowe modele telewizorów: doceniony przez EISA (Expert Imaging and Sound Association) za doskonały stosunek jakości do ceny i uznany za „Najlepszy telewizor rodzinny” w swojej klasie U8GQ, jeden z najbardziej popularnych wśród klientów - A7GQ i dedykowany graczom E76GQ.
Domowe centrum rozrywki
U8GQ ULED 4K (dostępny w wersji 65'') to jeden z najbardziej uznanych telewizorów w swojej klasie na rynku – w 2021 roku otrzymał wyróżnienie EISA w kategorii „Najlepszy telewizor rodzinny”. W swojej argumentacji jury EISA stwierdziło, że zwycięski telewizor Hisense posiada – znakomity, łatwy w użyciu system VIDAA U5 smart OS co oznacza, że szeroki wybór aplikacji wideo na żądanie i rekomendacje treści są na wyciągnięcie ręki. Ponadto, został doceniony za doskonały stosunek jakości do ceny.
Opatentowany przez Hisense system operacyjny VIDAA to intuicyjna i spersonalizowana platforma, która umożliwia łatwy dostęp do wszystkich wbudowanych aplikacji, a także pełną kontrolę nad wbudowanymi funkcjami, takimi jak 120Hz MEMC Technology, Ultra Motion, Sports Mode, HDR 10+, Dolby Vision IQ
i IMAX Enhanced.
Technologia Quantum Dot Colour dostarcza ponad mld odcieni kolorów, które zapewniają widzom wyrazistość i najwyższy poziom jakości obrazu. Ponadto, Full Array Local Dimming Pro z ponad 120 niezależnie sterowanymi strefami przyciemniania, umożliwia uzyskanie niesamowitego poziomu kontrastu. Za najwyższej jakości dźwięk odpowiada technologia Dolby Atmos Sound, poszerzająca możliwości przestrzennego dźwięku wypełniając nim całe pomieszczenie.
Ochronę oczu podczas słonecznych dni lub w trakcie oglądania z włączonym w pomieszczeniu oświetleniem, zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego światła emitowanego przez ekran. Za to rozwiązanie Hisense U8GQ ULED 4K otrzymał certyfikację TÜV Rheinland.
Głębia obrazu i nowy wymiar przestrzennego dźwięku
Jeden z najpopularniejszych modeli Hisense, A7GQ UHD 4K (dostępny w wersjach: 75'', 65'', 55'', 50'') posiada certyfikowane rozwiązanie 4K HDR Immersive, które w połączeniu z technologią Quantum Dot Colour i Dolby Vision HDR, zapewnia niezwykłą wyrazistość obrazu. Podczas oglądania wybranych treści, niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, muzykę czy sport, obraz na ekranie jest ostry, żywy i realistyczny z szerszą gamą kolorów i większą głębią czerni. Dzięki zastosowaniu technologii MEMC, wyświetlany obraz jest też bardziej płynny i krystalicznie czysty.
Technologie Dolby Atmos Immersive Sound i DTS Virtual:X zapewnią realistyczne i wielowymiarowe wrażenia dźwiękowe – poszczególne dźwięki rozchodzą się po pomieszczeniu, dochodząc ze wszystkich kierunków, w tym z góry i z dołu, dając wrażenie bycia uczestnikiem wydarzeń.
Dzięki trybowi Sport Mode urządzenie automatycznie wykrywa treści sportowe wyświetlane na ekranie
i dostosowuje ustawienia obrazu i dźwięku, aby uzyskać jak najlepsze wrażenia. W zależności od warunków oświetlenia panujących w pomieszczeniu, czujnik Dolby Vision IQ automatycznie dostosuje jasność dynamicznych obrazów.
Z myślą o graczach
E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') został stworzony z myślą o graczach – to jedna z najnowszych propozycji Hisense. Tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) minimalizuje input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza.
Dolby Vision to zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisene VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.
Specyfikacje techniczne:
U8GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/65u8gq/20003922
A7GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/75a7gq/20003926
E76GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/55e76gq/20004758
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Marketing Manager
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Konrad Arseniuk
Head of Sales TV Hisense Poland
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: +48 880 524 609
konrad.arseniuk@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.