Komunikaty PR

Hisense, nowy gracz TV w świecie e-sportu

2021-10-19  |  11:00
Biuro prasowe

Telewizory Hisense, to nie tylko doskonałe parametry dla miłośników kina, ale też zaawansowane rozwiązania dedykowane miłośnikom gier. Firma chce wspierać graczy swoimi innowacjami, ale też poprzez zaangażowanie w e-sport. Od 2020 roku marka jest partnerem profesjonalnego klubu Fnatic, skupiającego w swoich szeregach graczy z całego świata – wspiera ich podczas Mistrzostw Świata League of Legends – Worlds 2021, które trwają w Rejkiawiku do 6 listopada.

 

Choć w ofercie Hisense dedykowany graczom jest model E76GQ QLED 4K, to także inne telewizory z najnowszej serii, jak A7GQ UHD z technologią Quantum Dot, czy U8GQ ULED 4K z wielokanałowymi głośnikami, świetnie sprawdzą się podczas grania. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach, teraz aktywna także w branży e-sportowej.

 

- Wiemy jak ważne dla graczy są doskonała jakość obrazu, głębokie czernie i dobrze widoczne szczegóły podczas rozgrywek. Wiemy też, które z funkcji są dla nich najbardziej przydatne. Cieszymy się z partnerstwa z grupą Fnatic i zamierzamy z całych sił wspierać jej graczy w Mistrzostwach Świata League of Legends 2021 – powiedział Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

 

Przewaga technologiczna w rozgrywkach

Ważne są nie tylko doświadczenia gracza, ale też przewaga technologiczna jaką dają zaawansowane technologie i funkcje. Dedykowany graczom Hisense E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') to przede wszystkim tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) – minimalizuje to input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Jest to szczególnie ważne w przypadku grania na konsolach. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza, niezależnie od rozgrywki.

 

Rozbudowane gry oferują niesamowite wrażenia wizualne, których gamerzy mogą doświadczyć bardziej, dzięki zastosowanych w telewizorach Hisense Dolby Vision. To zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi
i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.

 

Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisense VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji, umożliwia też sterowanie za pomocą głosu. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.

 

Ochronę oczu podczas długich rozgrywek zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego dla oczu światła emitowanego przez ekran. To rozwiązanie także uzyskało certyfikację TÜV Rheinland.

 

Więcej informacji o telewizorach Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

 

 

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Konrad Arseniuk

Head of Sales TV

Hisense Polska

Tel.: 880 524 609

konrad.arseniuk@gorenje.com

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.