Hisense, nowy gracz TV w świecie e-sportu
Telewizory Hisense, to nie tylko doskonałe parametry dla miłośników kina, ale też zaawansowane rozwiązania dedykowane miłośnikom gier. Firma chce wspierać graczy swoimi innowacjami, ale też poprzez zaangażowanie w e-sport. Od 2020 roku marka jest partnerem profesjonalnego klubu Fnatic, skupiającego w swoich szeregach graczy z całego świata – wspiera ich podczas Mistrzostw Świata League of Legends – Worlds 2021, które trwają w Rejkiawiku do 6 listopada.
Choć w ofercie Hisense dedykowany graczom jest model E76GQ QLED 4K, to także inne telewizory z najnowszej serii, jak A7GQ UHD z technologią Quantum Dot, czy U8GQ ULED 4K z wielokanałowymi głośnikami, świetnie sprawdzą się podczas grania. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach, teraz aktywna także w branży e-sportowej.
- Wiemy jak ważne dla graczy są doskonała jakość obrazu, głębokie czernie i dobrze widoczne szczegóły podczas rozgrywek. Wiemy też, które z funkcji są dla nich najbardziej przydatne. Cieszymy się z partnerstwa z grupą Fnatic i zamierzamy z całych sił wspierać jej graczy w Mistrzostwach Świata League of Legends 2021 – powiedział Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
Przewaga technologiczna w rozgrywkach
Ważne są nie tylko doświadczenia gracza, ale też przewaga technologiczna jaką dają zaawansowane technologie i funkcje. Dedykowany graczom Hisense E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') to przede wszystkim tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) – minimalizuje to input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Jest to szczególnie ważne w przypadku grania na konsolach. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza, niezależnie od rozgrywki.
Rozbudowane gry oferują niesamowite wrażenia wizualne, których gamerzy mogą doświadczyć bardziej, dzięki zastosowanych w telewizorach Hisense Dolby Vision. To zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi
i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisense VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji, umożliwia też sterowanie za pomocą głosu. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.
Ochronę oczu podczas długich rozgrywek zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego dla oczu światła emitowanego przez ekran. To rozwiązanie także uzyskało certyfikację TÜV Rheinland.
Więcej informacji o telewizorach Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Konrad Arseniuk
Head of Sales TV
Hisense Polska
Tel.: 880 524 609
konrad.arseniuk@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.