Hisense, nowy gracz TV w świecie e-sportu
Telewizory Hisense, to nie tylko doskonałe parametry dla miłośników kina, ale też zaawansowane rozwiązania dedykowane miłośnikom gier. Firma chce wspierać graczy swoimi innowacjami, ale też poprzez zaangażowanie w e-sport. Od 2020 roku marka jest partnerem profesjonalnego klubu Fnatic, skupiającego w swoich szeregach graczy z całego świata – wspiera ich podczas Mistrzostw Świata League of Legends – Worlds 2021, które trwają w Rejkiawiku do 6 listopada.
Choć w ofercie Hisense dedykowany graczom jest model E76GQ QLED 4K, to także inne telewizory z najnowszej serii, jak A7GQ UHD z technologią Quantum Dot, czy U8GQ ULED 4K z wielokanałowymi głośnikami, świetnie sprawdzą się podczas grania. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach, teraz aktywna także w branży e-sportowej.
- Wiemy jak ważne dla graczy są doskonała jakość obrazu, głębokie czernie i dobrze widoczne szczegóły podczas rozgrywek. Wiemy też, które z funkcji są dla nich najbardziej przydatne. Cieszymy się z partnerstwa z grupą Fnatic i zamierzamy z całych sił wspierać jej graczy w Mistrzostwach Świata League of Legends 2021 – powiedział Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
Przewaga technologiczna w rozgrywkach
Ważne są nie tylko doświadczenia gracza, ale też przewaga technologiczna jaką dają zaawansowane technologie i funkcje. Dedykowany graczom Hisense E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') to przede wszystkim tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) – minimalizuje to input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Jest to szczególnie ważne w przypadku grania na konsolach. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza, niezależnie od rozgrywki.
Rozbudowane gry oferują niesamowite wrażenia wizualne, których gamerzy mogą doświadczyć bardziej, dzięki zastosowanych w telewizorach Hisense Dolby Vision. To zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi
i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisense VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji, umożliwia też sterowanie za pomocą głosu. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.
Ochronę oczu podczas długich rozgrywek zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego dla oczu światła emitowanego przez ekran. To rozwiązanie także uzyskało certyfikację TÜV Rheinland.
Więcej informacji o telewizorach Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Konrad Arseniuk
Head of Sales TV
Hisense Polska
Tel.: 880 524 609
konrad.arseniuk@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.