Hisense na CES 2022 - pierwszy na świecie Laser TV 8K i nowy mini-LED U9H
Hisense, globalna marka TV i AGD zaprezentowała na targach CES w Las Vegas najnowszą serię telewizorów ULED 8K Mini-LED oraz pierwszy na świecie, innowacyjny Laser TV o niespotykanej dotąd rozdzielczości 8K!
„Technologia może zmienić życie. A marka Hisense skupiła się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów, które przekraczają oczekiwania konsumentów" - powiedział Douglas Kern, Senior Director of Marketing Hisense USA - na konferencji CES 2022. Szeroka ekspansja produktowa oraz wiodące w branży innowacje pozwoliły firmie na zwiększenie dynamiki wzrostu. Przychody grupy Hisense przekroczyły
27 miliardów dolarów w 2021 roku, co stanowi znaczący wzrost o ponad 20% rok do roku – dodał.
Unikalne połączenie technologii ULED oraz Mini-LED, jeszcze wyższa jakość obrazu oraz jasność
Wyróżnikiem telewizorów Hisense jest niespotykana dotąd w branży wydajność oraz jakość obrazu.
W rozpoczynającym się 2022 roku, firma odsłania swój najnowszy telewizor z linii premium
85-calowy ULED U9H z technologią Mini-LED. Połączone innowacje zapewniają oszałamiający efekt HDR z jeszcze lepszym kontrastem, jasnością i imponującymi kolorami.
Telewizor Hisense 85U9H 8K zdobył najwyższą w branży nagrodę uznania CES® 2022 Innovation Award Honoree, co potwierdza wysiłki firmy w tworzeniu najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów.
Kolejny przełom technologiczny w telewizorach laserowych
Hisense jako lider rynku w kategorii Laser TV z innowacyjną technologią TriChroma robi kolejny, przełomowy już krok po technologii 1080P, 2K i 4K, wprowadzając rozdzielczość 8K i odkrywając po raz pierwszy na rynku 120-calowy Laser TV 8K. Zapewnia on niespotykaną dotychczas głębię i szczegółowość obrazu w wielkoformatowym wymiarze, nieosiągalnym dotychczas dla telewizorów.
„Najnowsze propozycje telewizorów Hisense pokazują, jak wiele wysiłków firma wkłada w dostarczenie najbardziej zaawansowanej technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. Doskonale widać to także na rynku polskim, gdzie klienci coraz częściej doceniają nie tylko doskonałą jakość obrazu telewizorów Hisense, ale również technologię dźwięku Dolby Atmos i system smart TV – VIDAA z polskim sterowaniem głosowym” – skomentował Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.