Hisense 65” U8GQ 4K ULED TV uznany przez EISA za najlepszy telewizor rodzinny
Jeden z najpopularniejszych modeli telewizorów Hisense 65'' U8GQ 4K ULED TV, otrzymał od Expert Imaging and Sound Association wyróżnienie EISA Family TV 2021-2022. Model został doceniony za doskonały stosunek jakości do ceny. Nagroda jury złożonego z ekspertów w dziedzinie m.in. TV, hi-fi i elektroniki mobilnej jest wyrazem uznania dla Hisense za konsekwencję w dostarczaniu konsumentom na całym świecie najwyższej jakości i niezawodnych produktów.
Hisense 65'' U8GQ 4K ULED TV zaspokoi potrzeby wszystkich czonków rodziny m.in. dzięki rozbudowanemu środowiku Smart TV (VIDAA OS) z łatwym i szybkim dostępem do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv, a także CDA.pl. To idealne rozwiązanie do każdego rodzinnego salonu.
Jesteśmy dumni, że kolejna generacja telewizora ULED U8 została nagrodzona i zyskała zaufanie wśród jury EISA, które kieruje się wysokim poziom kryteriów technologicznych. Ideą marki jest dostarczanie najlepszych produktów na rynek i model Hisense 65U8GQ jest tego przykładem. Telewizor zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu oraz - co nie jest standardem w każdym telewizorze – również dźwięku dzięki wielokanałowemu systemowi nagłośnienia. Jesteśmy pewni, że model ten znajdzie uznanie wśród szerokiego grona nabywców – komentuje Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Poland.
Hisense: Jakość. Innowacja. Wydajność
Technologia Quantum Dot Colour dostarcza ponad miliard odcieni kolorów, które zapewniają widzom wyjątkową wyrazistość i najwyższy poziom jakości obrazu. Ponadto, Full Array Local Dimming Pro z ponad 120 niezależnie sterowanymi strefami przyciemniania, umożliwia uzyskanie niesamowitego poziomu kontrastu. Za najwyższej jakości dźwięk odpowiada technologia Dolby Atmos® Sound, poszerzająca możliwości przestrzennego dźwięku wypełniając nim całe pomieszczenie. Niezależnie od tego, czy chcesz obejrzeć najnowszą kreskówkę ze swoimi dziećmi, czy cieszyć się ulubionym telewizyjnym programem kulinarnym, za każdym razem czekają na Ciebie wyjątkowe wrażenia.
VIDAA, centrum rozrywki w zaciszu Twojego domu
Opatentowany przez Hisense system operacyjny VIDAA to intuicyjna i spersonalizowana platforma, która umożliwia łatwy dostęp do wszystkich wbudowanych aplikacji, a także pełną kontrolę nad wbudowanymi funkcjami, takimi jak 120Hz MEMC Technology, Ultra Motion, Sports Mode, HDR 10+, Dolby Vision IQ i IMAX Enhanced. W swojej argumentacji jury EISA stwierdziło, że zwycięski telewizor Hisense posiada – znakomity, łatwy w użyciu system VIDAA U5 smart OS co oznacza, że szeroki wybór aplikacji wideo na żądanie i rekomendacje treści są na wyciągnięcie ręki.
Hisense zawsze koncentruje się na najnowszych trendach technologicznych, które mogą znacząco poprawić jakość codziennego życia. Naszym głównym celem jest dostarczanie klientom starannie zaprojektowanych rozwiązań smart-home w przystępnej cenie. Jesteśmy niezwykle dumni i zaszczyceni, że EISA, stowarzyszenie, które zrzesza czołowych ekspertów w naszej branży, doceniło nasze wysiłki i przyznało nam specjalną nagrodę w kategorii ''Najlepszy telewizor rodzinny''. Przyznana nagroda to wyraz uznania i zaufania. Czujemy odpowiedzialność, aby nie ustawać w dążeniu do perfekcji. Dołożymy wszelkich starań, aby nadal zachwycać naszych klientów produktami, które pozwalają im cieszyć się każdą chwilą – powiedziała Alenka Potočnik Anžič, Marketing Director, Hisense Europe.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii
Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Polityka
Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.