Globalny rynek wentylatorów stale rośnie. Premiera Cecotec EnergySilence 9900
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Ostatnio opublikowane dane wskazują, że światowy rynek wentylatorów przed kilkoma laty był wart 11,1 mld dolarów, a jego wzrost nie spowalnia. Na polski rynek wkracza urządzenie hiszpańskiej marki Cecotec – EnergySilence 9900 Skyline Bladeless charakteryzuje nowoczesna konstrukcja pozbawiona wirujących łopatek, cicha praca, 9 poziomów mocy oraz tryb nocny. Dodatkowo urządzenie posiada funkcję nawiewu obrotowego, wyłącznik czasowy oraz możliwość kontroli za pomocą pilota, a jego waga to tylko 2,5 kg.
Z danych wynika, że wielkość światowego rynku wentylatorów w 2021 roku została wyceniona na 11,1 mld dolarów, a według prognoz do 2031 roku osiągnie 16,9 mld dolarów, co daje wzrost o 52 proc. w ciągu 10 lat. Także na naszym rynku z roku na rok oferta tego typu urządzeń jest coraz szersza i bardziej zróżnicowana. Swoją polską premierę ma wentylator Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless. Dystrybutorem urządzeń hiszpańskiej marki jest firma 4cv.
Tryb nocny i 9 poziomów mocy
Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless posiada funkcję turbo, regulację nawiewu oraz 9 poziomów mocy, co umożliwia dostosowanie jego pracy do indywidualnych potrzeb i preferencji. Dodatkowo zastosowany w urządzeniu tryb nocny pozwala na użytkowanie wentylatora także podczas snu. Wygodę korzystania z urządzania podnosi możliwość sterowania nim nie tylko za pomocą pokrętła, lecz także pilota. Wbudowany wyłącznik czasowy pozwala na ustawienie działania nawet na 8 godzin.
Eliminacja łopatek wirujących dla bezpieczeństwa
Zastosowane w urządzeniu rozwiązanie wentylacji bez łopatek wirujących gwarantuje skuteczne chłodzenie, bez ryzyka przypadkowego dotknięcia ruchomych elementów, dzięki czemu korzystanie z wentylatora jest w pełni bezpiecze, nawet jeśli w domu są dzieci lub zwierzęta. Z kolei funkcja oscylacji – obracania się urządzenia wokół własnej osi – pozwala na schłodzenie nawet większego pomieszczenia bez uczucia uciążliwego wiatru, a także utrzymanie we wnętrzu stałej temperatury i prawidłowej cyrkulacji powietrza.
Konstrukcja niewymagająca dużej powierzchni oraz cicha praca
Nowoczesny design sprawia, że wentylator wkomponowuje się we wnętrza i nie rzuca się w oczy. Wąska konstrukcja – 21 cm szerokości – umożliwia ustawienie go zarówno w rogu pokoju, jak i między innymi meblami. Niewielka waga – 2,5 kg – ułatwia przenoszenie urządzenia między pomieszczeniami. Wysokość wentylatora to 97 cm. Urządzenie charakteryzuje cicha praca, co podnosi komfort jego użytkowania.
Wentylator Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless w kolorze czarnym dostępny jest w sieciach Media Expert, Avans, Electro w cenie 749,99 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.