Komunikaty PR

Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje w Polsce już 5 kwietnia

2024-04-03  |  08:00
Biuro prasowe

Marka Roborock, wiodący producent inteligentnych robotów sprzątających, ogłasza zbliżającą się premierę swojego flagowego produktu - Roborock S8 MaxV Ultra. Rewolucyjne urządzenie łączy w sobie innowacyjną stację bazową All-in-One RockDock z unikalną technologią szczotki bocznej FlexiArm oraz ulepszoną funkcją mopowania sonicznego. Ponadto kompatybilność z aplikacją umożliwia sterowanie głosowe oraz połączenia wideo.

 

S8 MaxV Ultra zapewnia niezrównaną w branży moc ssania 10 000 Pa oraz zaawansowaną technologię czyszczenia od narożnika do krawędzi. Ponadto ulepszona stacja bazowa wraz z funkcją rozpoznawania przeszkód sprawiają, że sprzątanie jest skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ten przełomowy model gwarantuje również możliwość połączenia z aplikacją mobilną oraz po raz pierwszy w historii marki inteligentnym asystentem głosowym Rocky.

 

Wśród innych cech, którymi może pochwalić się rewolucyjny robot sprzątający znajdują się:

 

·              automatycznie wysuwana szczotka boczna FlexiArm,

·              udoskonalony system mopowania sonicznego VibraRise 3.0,

·              dodatkowy system mopowania krawędzi,

·              ulepszona wielofunkcyjna stacja bazowa, m.in. wyposażona w inteligentne ponowne mopowanie i mycie ściereczki, a także automatyczny dozownik płynu do mycia podłóg,

·              nawigacja laserowa PreciSense.

 

Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje na rynku 5 kwietnia 2024 roku w promocyjnej cenie 5999 zł. Później jego cena będzie wynosić 6449 zł. Flagowy robot marki Roborock niewątpliwie wyróżni się na światowym rynku wykorzystaniem czołowych technologii i stanie się ulubieńcem wśród zwolenników inteligentnego sprzątania.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.