Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje w Polsce już 5 kwietnia
Marka Roborock, wiodący producent inteligentnych robotów sprzątających, ogłasza zbliżającą się premierę swojego flagowego produktu - Roborock S8 MaxV Ultra. Rewolucyjne urządzenie łączy w sobie innowacyjną stację bazową All-in-One RockDock z unikalną technologią szczotki bocznej FlexiArm oraz ulepszoną funkcją mopowania sonicznego. Ponadto kompatybilność z aplikacją umożliwia sterowanie głosowe oraz połączenia wideo.
S8 MaxV Ultra zapewnia niezrównaną w branży moc ssania 10 000 Pa oraz zaawansowaną technologię czyszczenia od narożnika do krawędzi. Ponadto ulepszona stacja bazowa wraz z funkcją rozpoznawania przeszkód sprawiają, że sprzątanie jest skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ten przełomowy model gwarantuje również możliwość połączenia z aplikacją mobilną oraz po raz pierwszy w historii marki inteligentnym asystentem głosowym Rocky.
Wśród innych cech, którymi może pochwalić się rewolucyjny robot sprzątający znajdują się:
· automatycznie wysuwana szczotka boczna FlexiArm,
· udoskonalony system mopowania sonicznego VibraRise 3.0,
· dodatkowy system mopowania krawędzi,
· ulepszona wielofunkcyjna stacja bazowa, m.in. wyposażona w inteligentne ponowne mopowanie i mycie ściereczki, a także automatyczny dozownik płynu do mycia podłóg,
· nawigacja laserowa PreciSense.
Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje na rynku 5 kwietnia 2024 roku w promocyjnej cenie 5999 zł. Później jego cena będzie wynosić 6449 zł. Flagowy robot marki Roborock niewątpliwie wyróżni się na światowym rynku wykorzystaniem czołowych technologii i stanie się ulubieńcem wśród zwolenników inteligentnego sprzątania.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.