Flagowa seria realme GT 6 wspierana AI powraca do Europy
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, ogłosiła, że najnowsza seria flagowych modeli GT 6 zadebiutuje globalnie 20 czerwca podczas oficjalnej premiery w Mediolanie. Wraz z launchem „pogromcy flagowców” realme wprowadza także pierwszy na rynku tryb wideo AI Night Vision, który umożliwia wyraźne nagrywanie w nocy.
Globalna premiera, a zarazem powrót serii GT po dwóch latach nieobecności na rynku światowym, to kolejny ważny kamień milowy dla marki realme. Od debiutu pierwszego smartfona z tej serii w marcu 2021 roku, produkty realme GT zdobyły ogromne uznanie użytkowników i entuzjastów technologii na całym świecie.
W nadchodzącej serii na czoło wysuwa się „pogromca flagowców”, model GT 6, plasujący się wśród smartfonów z najwyższej półki. Jego młodszy brat, realme GT 6T wyróżnia się „natomiast flagową wydajnością w średniej półce cenowej”. Oba modele oferują wyjątkową płynność działania i wielość innowacyjnych na rynku funkcji.
Wybór Mediolanu na premierę nowej, flagowej serii, a zarazem pierwsze globalne wydarzenie realme, to nie przypadek. Europa jest strategicznym rynkiem dla realme, na którym marka zwiększa swoje inwestycje. Według najnowszych danych Counterpoint Research w pierwszym kwartale 2024 br. realme zajęło tu czwarte miejsce wśród marek smartfonów. Ponadto w przyszłości Europa pozostanie pierwszym rynkiem, na którym wprowadzane będą modele GT.
Seria GT 6 płynnie integruje najnowocześniejsze możliwości AI z telefonem. Co ważne, realme wprowadzi pierwszy w branży tryb AI Night Vision, który umożliwi użytkownikom nagrywanie wideo w ekstremalnie ciemnych warunkach. Dzięki połączeniu algorytmów AI i wysokowydajnego układu, smartfon będzie mógł działać jako urządzenie do rejestrowania obrazu w ciemności. Ta funkcja AI Night Vision podnosi możliwości nagrywania nocnych wideo na Androidzie na nowy poziom, pozwalając każdemu użytkownikowi łatwo uchwycić cuda nocy i cieszyć się zaletami obrazowania za pomocą telefonu. Celem realme jest popularyzacja technologii AI wśród młodych użytkowników na całym świecie.
Globalna konferencja prasowa wprowadzająca realme GT 6 będzie transmitowana na oficjalnych, globalnych kanałach realme Global na YouTube, Facebooku i TikToku.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.