EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez konsumentów potwierdza zaufanie i uznanie, jakim EZVIZ cieszy się na polskim rynku.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych rankingów konsumenckich w Polsce. Tytuł ten jest przyznawany w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci dają wyraz swojej sympatii do ulubionych firm, głosując na najpopularniejsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Laureatami nagrody zostają jedynie te marki, które zdobyły pełne zaufanie i uznanie konsumentów, co stanowi nie lada wyzwanie na aktualnie mocno nasyconym rynku.
W tym roku 1. miesjce w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem otrzymała marka EZVIZ. To ogromne wyróżnienie dla firmy, która nieustannie dąży do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości produktów i usług. "Bardzo cieszymy się z tego, że klienci docenili nasz wkład w rozwój technologii smart home i zagłosowali na nas w plebiscycie Laur Konsumenta. Otrzymanie tak prestiżowej nagrody oznacza ogromne zaufanie wobec naszej marki" – komentuje Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. EZVIZ oferuje szeroką gamę inteligentnych kamer, systemów alarmowych, wideodomofonów i innych urządzeń, które pomagają w ochronie domu i rodziny oraz ułatwiają codzienne życie.
Sukces EZVIZ w plebiscycie Laur Konsumenta nie jest przypadkowy. W tym roku EZVIZ już zwyciężył w konkursie Asian Design Prize 2024: jedną z najważniejszych nagród otrzymały domofon EP3xPro i robot odkurzająco-mopujący RE4 Plus. A w zeszłym roku innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit od EZVIZ dostał Oscara w świecie designu - Red Dot: Best of the Best 2023. Jak podkreśla Ewa Tokarska, te wszystkie wyróżnienia stanowią potwierdzeniem tego, że firma oferuje rozwiązania, które odpowiadają realnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów:
Laur Konsumenta to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim gwarancja jakości i innowacyjności. Oznacza to, że nasz produkt lub usługa spełniają oczekiwania konsumentów i wyróżnia się na tle konkurencji. Ta prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych, łatwych w obsłudze i przystępnych cenowo rozwiązań do domu – dodaje Ewa Tokarska.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.