EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez konsumentów potwierdza zaufanie i uznanie, jakim EZVIZ cieszy się na polskim rynku.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych rankingów konsumenckich w Polsce. Tytuł ten jest przyznawany w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci dają wyraz swojej sympatii do ulubionych firm, głosując na najpopularniejsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Laureatami nagrody zostają jedynie te marki, które zdobyły pełne zaufanie i uznanie konsumentów, co stanowi nie lada wyzwanie na aktualnie mocno nasyconym rynku.
W tym roku 1. miesjce w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem otrzymała marka EZVIZ. To ogromne wyróżnienie dla firmy, która nieustannie dąży do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości produktów i usług. "Bardzo cieszymy się z tego, że klienci docenili nasz wkład w rozwój technologii smart home i zagłosowali na nas w plebiscycie Laur Konsumenta. Otrzymanie tak prestiżowej nagrody oznacza ogromne zaufanie wobec naszej marki" – komentuje Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. EZVIZ oferuje szeroką gamę inteligentnych kamer, systemów alarmowych, wideodomofonów i innych urządzeń, które pomagają w ochronie domu i rodziny oraz ułatwiają codzienne życie.
Sukces EZVIZ w plebiscycie Laur Konsumenta nie jest przypadkowy. W tym roku EZVIZ już zwyciężył w konkursie Asian Design Prize 2024: jedną z najważniejszych nagród otrzymały domofon EP3xPro i robot odkurzająco-mopujący RE4 Plus. A w zeszłym roku innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit od EZVIZ dostał Oscara w świecie designu - Red Dot: Best of the Best 2023. Jak podkreśla Ewa Tokarska, te wszystkie wyróżnienia stanowią potwierdzeniem tego, że firma oferuje rozwiązania, które odpowiadają realnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów:
Laur Konsumenta to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim gwarancja jakości i innowacyjności. Oznacza to, że nasz produkt lub usługa spełniają oczekiwania konsumentów i wyróżnia się na tle konkurencji. Ta prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych, łatwych w obsłudze i przystępnych cenowo rozwiązań do domu – dodaje Ewa Tokarska.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.