Engage 55 — profesjonalny zestaw słuchawkowy od Jabra
Firma Jabra, lider w dziedzinie osobistych i biznesowych rozwiązań dźwiękowych, wprowadziła do oferty najnowszy produkt z serii Engage — Jabra Engage 55. To zestaw słuchawkowy zaprojektowany dla ulepszonej komunikacji – został on wyposażony w najwyższy stopień bezpieczeństwa DECT, w tym 256-bitowe szyfrowanie klasy wojskowej, a także technologię redukcji szumów. Wyróżnia się też dużym zasięgiem łączności bezprzewodowej, dzięki czemu profesjonalni użytkownicy, pracujący w trybie hybrydowym, mogą prowadzić rozmowy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Jabra Engage 55 to zupełnie nowy, profesjonalny, bezprzewodowy zestaw słuchawkowy DECT opracowany z myślą o najwyższej jakości rozmów. Ma ulepszoną technologię redukcji szumów oraz udoskonalony mikrofon, dzięki czemu więcej osób może prowadzić spotkania w tym samym pomieszczeniu, nie przeszkadzając sobie nawzajem. Engage 55 oferuje też najwyższy poziom zabezpieczeń spośród wszystkich dostępnych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych. Dzięki temu sprawdza się we wszystkich branżach, w pracy zdalnej i nie tylko.
Wirtualne zmęczenie
Okazuje się, że przeciętny użytkownik systemów ujednoliconej komunikacji (UC) spędza więcej czasu na rozmowach telefonicznych niż kiedykolwiek przedtem. Z danych* wynika, że roczna liczba minut konferencji przez Zoom wzrosła o 3300% w latach 2020–2021, a liczba aktywnych użytkowników MS Teams w tym samym okresie wzrosła o 645%. Z badań** wynika też, że wiarygodność uczestnika połączenia wirtualnego zależy od jakości jego dźwięku. Im słabsza jakość, tym mniej wiarygodny wydaje nam się rozmówca. Kiedy jakość dźwięku online jest słaba, nasz mózg wkłada większy wysiłek w zrozumienie treści. Jeżeli dzieje się tak stale, prowadzi to do spadku energii i czujności, co odbija się negatywnie na samopoczuciu i produktywności. Odpowiednie środowisko pracy online ma w związku z tym wyjątkowo istotne znaczenie, ponieważ chroni pracowników przed zmęczeniem komunikacją wirtualną.
Krystalicznie czysty dźwięk rozmów
Spotkania wirtualne stają się standardem w biznesie, dlatego tym ważniejsze jest, by pracownicy byli słyszani oraz mogli swobodnie rozmawiać ze współpracownikami lub klientami bez przeszkadzania sobie nawzajem, oraz bez potrzeby ściszania głosu. Dlatego właśnie Jabra Engage 55 jest wyposażony w mikrofon z funkcją redukcji szumów i poprawy jakości głosu, który eliminuje dźwięki z otoczenia, a jednocześnie nadaje głosowi nienaganną wyrazistość, dzięki której można lepiej skoncentrować się na rozmowie.
Ponieważ pracownicy rozmawiają codziennie całymi godzinami, szczególnie istotna jest troska o ich słuch. Dlatego też Engage 55 oferuje dodatkowe zalety związane z ochroną słuchu. Jabra SafeTone 2.0™ umożliwia ustawianie i stabilizowanie poziomu głośności połączeń przychodzących zgodnie z preferencjami użytkownika. Zestaw słuchawkowy ma też inteligentną ochronę przed szokiem akustycznym, która zmniejsza potencjalnie szkodliwe poziomy hałasu bez pogarszania jakości dźwięku. Funkcja PeakStop proaktywnie eliminuje nieoczekiwane głośne dźwięki na poziomie 105 dB, a BalancedVoice™ przetwarza dźwięk przychodzący tak, by był wyraźniejszy bez zwiększania jego głośności.
Maksymalne bezpieczeństwo
Aktualny trend pracy zdalnej zwiększa podatność firm na cyberataki. W związku z tym zabezpieczenia są szczególnie istotne. Cyberprzestępczość narasta w formie podsłuchów i wykradania danych. Rośnie też znaczenie ochrony rozmów z klientami, podczas których często wymienia się poufne informacje. Engage 55 został wyposażony w dodatkowe funkcje, dzięki którym jest najbezpieczniejszym profesjonalnym zestawem słuchawkowym na rynku. Połączenie między adapterem bezprzewodowym a zestawem słuchawkowym ma certyfikat najwyższego poziomu zabezpieczeń DECT — poziom C - co oznacza, że jest ultrabezpieczne. Ma też dodatkowo zgodne ze standardem FIPS algorytmy szyfrowania 256-bitowego klasy wojskowej, które skutecznie zapobiegają podsłuchiwaniu rozmów.
Engage 55 ma daleki zasięg łączności bezprzewodowej, co zwiększa jego mobilność. Dystans do 150 metrów umożliwia pracownikom swobodne poruszanie się po domu lub biurze bez pogarszania jakości połączenia. Zestaw słuchawkowy Engage 55 ma adapter USB Link 400 DECT, który jest większy i bezpiecznie pozostaje na miejscu po podłączeniu. Adapter ten jest nie tylko bardziej zaawansowany od konkurencyjnych produktów, ale także wyróżnia się trwałością.
Lekka konstrukcja zestawu słuchawkowego i indywidualne dopasowanie, dzięki regulowanym nausznikom, zapewniają komfort użytkowania przez cały dzień. Ten zestaw słuchawkowy oferuje różne style noszenia: mono i stereo oraz konwertowalne, dlatego zaspokaja potrzeby wszystkich użytkowników. Aby zapobiec problemom z konfiguracją, zestaw słuchawkowy jest fabrycznie sparowany. Ponadto ma widoczny wskaźnik świetlny statusu informujący o tym, że użytkownik jest zajęty i nie należy mu przeszkadzać. Nowy zestaw słuchawkowy Engage działa ze wszystkimi czołowymi platformami UC i centrów kontaktowych, takimi jak MS Teams, Zoom, Cisco, Unify, Amazon Chime, Google Meet, Avaya, Unify czy Alcatel Lucent.
„Z badań wynika, że bezpieczeństwo odgrywa coraz większą rolę w wyborze nowych technologii połączeń przez firmy. Jednocześnie jednak zabezpieczenie wymiany informacji nie powinno pogarszać jakości rozmów, zadowolenia klientów ani produktywności personelu” — powiedział Anders Hvelplund, starszy wiceprezes działu Call-Centric oraz Global Services w Jabra. „Każdy użytkownik Jabra Engage 55, który prowadzi bezpośrednie rozmowy, ma zagwarantowaną najwyższą jakość połączeń, a pracownicy zdalni nie muszą już martwić się podsłuchiwaniem, a zarazem naruszaniem poufności danych”.
Najważniejsze cechy i funkcje Engage 55:
- Najwyższej klasy mikrofon do biur o układzie otwartym — odfiltrowuje hałas z zewnątrz, umożliwiając wyraźną rozmowę bez zakłóceń
- Zabezpieczenia klasy wojskowej — DECT poziomu C
- Zasięg łączności do 150 m — 15 razy większy niż w przypadku jakiegokolwiek urządzenia Bluetooth klasy 2
- Adapter USB Link 400 DECT — o wytrzymałej konstrukcji „krążka” ułatwiającej przenoszenie
- Profesjonalna klarowność mowy — przetworniki zoptymalizowane pod kątem jakości dźwięku
- Działa ze wszystkimi czołowymi platformami do UC i centrów kontaktu — MS Teams, Zoom, Cisco, Unify, Amazon Chime, Google Meet, Avaya, Unify i Alcatel Lucent
- Całodzienny komfort noszenia — 18–83 g, lekki ucisk
- Ochrona słuchu i dobrego samopoczucia — SafeTone 2.0
- Zapobieganie zakłóceniom podczas pracy — wskaźnik zajętości na nauszniku i wysięgniku
- Wybór sposobów noszenia — stereo /mono / convertible - z różnymi zaczepami i pałąkami
Słuchawki Engage 55 będą wkrótce dostępne u lokalnych dystrybutorów i sprzedawców rozwiązań biznesowych. Sugerowana cena producenta to od 307 EUR do 381 EUR – w zależności od wybranej wersji produktu.
Więcej informacji o Jabra Engage 55 można uzyskać pod adresem www.jabra.pl/Engage55
* Źródła: Sprawozdanie finansowe Microsoft za II kw. 2020 r. i za III kw. 2021 r.
Raport Microsoft: The Next Great Disruption Is Hybrid Work—Are We Ready?
Sprawozdanie finansowe Zoom za III kw. 2020 r. i III kw. 2021 r.
** Źródło: Newman, E. J., & Schwarz, N. Good sound, good research: How audio quality influences perceptions of the research and researcher
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.