Dziecko w domu - dezynfekcja, a alergia i inne uczulenia
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Nowy członek rodziny to duże wyzwanie. Nie tylko dla młodej mamy, ale całej rodziny. Często zdarza się, że domowe obowiązki stają się wyzwaniem, które trzeba zmieścić w napiętym i nieprzewidywalnym planie dnia. Czy można w szybki i bezpieczny sposób zdezynfekować dziecięce akcesoria?
Każdego dnia nasze organizmy mierzą się z niewidzialnymi wrogami. Szkodliwe związki chemiczne, roztocza, wirusy i bakterie nie są niczym nowym. Dodatkowo przy dzieciach chcemy zapewnić jak największą higieniczność w naszych domach. Musimy być przygotowani, żeby nasze tkaniny, obicia czy ubranka dziecięce nie uczulały i nie przenosiły drobnoustrojów na delikatną skórę dziecka. Ważnym aspektem jest też dbanie o maskotki czy pościel naszego maleństwa. Jak się okazuje samo pranie może być niewystarczające, a wręcz może zepsuć tkaninę.
Co raz chętniej korzystamy z rozwiązań, które ułatwią nam dbanie o higienę. Jednym z tych najprostszych, a za razem najbardziej skutecznych jest para. Pozwala ona praktycznie całkowicie pozbyć się roztoczy, wirusów czy bakterii z ubrań oraz powszechnie używanych powierzchni lub przedmiotów. Liderem w dziedzinie produkcji generatorów pary i urządzeń do prasowania jest szwajcarska firma Laurastar. Każdy z generatorów pary oraz systemów do prasowania Laurastar generuje ultradelikatną suchą parę, znaną pod anglojęzycznym skrótem DMS (Dry Microfine Steam). Jej właściwości sprawiają, że swobodnie przenika przez tkaninę. Pozwala również efektywnie odkazić w naszych domach przedmioty i powierzchnie codziennego użytku, jak blaty, dziecięce zabawki czy poduszki. Wnikająca dogłębnie w tkaniny para jest gwarancją czystości, higieny i pozwala na usunięcie 99,9% drobnoustrojów, bakterii i wirusów. Para w przeciwieństwie do wspomnianego wcześniej samego prania, które w wysokiej temperaturze niszczy tkaniny, zapewnia delikatne wniknięcie w struktury materiału. Dodatkowo przywraca praktycznie pierwotną sprężystość i właściwości takich materiałów jak len, bawełna czy bardzo delikatny muślin, z którego często są wykonane dziecięce koce.
Na co dzień, w dbaniu o higieniczność pomoże nam Iggi. Ten niewielki i poręczny przyjaciel, sprawi, że odkażanie pluszaków, poduszek czy nawet zastawy stołowej stanie się dziecinnie proste. Iggi umożliwia operowanie suchą parą, która pozowali nam zdezynfekować w ekologiczny sposób – bez użycia jakichkolwiek detergentów. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom (jego wysokość to zaledwie 25 centymetrów wysokości) zmieści się w torbie podróżnej każdej nowoczesnej mamy. Dzięki akcesoriom do Iggiego nie musimy się też martwić o rozprasowanie rzeczy po podróży jak koszule czy plisowane spódnice. Do dyspozycji mamy m. in. specjalny uchwyt do zawieszania ubrania na ramie drzwi czy specjalne etui podróżne.
Wszystkie produkty Laurastar są dostępne na oficjalnej stronie internetowej www.laurastar.pl oraz u autoryzowanych partnerów handlowych.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.