Dreame Technology: 1 milion robotów sprzątających z elastycznym ramieniem
Dreame Technology ogłosił, że w 2023 roku sprzedaż jego robotów sprzątających przekroczyła 2,4 miliona sztuk*, co stanowi niezwykły, 300% wzrost rok do roku. Warto zauważyć, że sprzedaż robotów z technologią Robotic Flex Arm, przekroczyła milion** sztuk, umacniając pozycję Dreame jako czołowego producenta zaawansowanych urządzeń sprzątających
Pionierska technologia na rynku urządzeń wysokiej klasy
Począwszy od października 2022 r. zespół inżynierów marki Dreame, przeprowadził badania 37 rozwiązań i tysiące testów opartych na realnych scenariuszach. Trwające sześć miesięcy prace zaowocowały wprowadzeniem w kwietniu 2023 technologii Robotic Flex Arm. Niecały rok później, w lutym 2024 r., Dreame zaprezentowało pierwszego robota z dwoma ramionami Robotic Flex Arm – dla szczotki bocznej oraz nakładki mopującej. Rozwiązanie to pozwala docierać do narożników i szczelin, zapewniając doskonałe pokrycie sprzątanych powierzchni.
Badania konsumenckie wskazują na wysoki poziom zadowolenia z efektywności działania podwójnego ramienia Robotic Flex Arm, szczególnie przy czyszczeniu narożników, co dla wielu użytkowników jest decydującym czynnikiem przy wyborze robota sprzątającego.
Poza opracowywaniem przełomowych innowacji Dreame nie ustaje w dążeniach do dalszego rozwoju kluczowych i sprawdzonych technologii. Od 2015 r. zespół R&D Dreame spędził niezliczone godziny na opracowywaniu technologii szybkich silników cyfrowych. Dzięki temu jako pierwsza firma przekroczyła 200 000 obr./min w tego typu rozwiązaniach. Co istotne w produkcji masowej Dreame osiągnęło zdolność wytwarzania silników osiągających 160 000 i 180 000 obr./min. Taki postęp technologiczny zapewnia inteligentnym urządzeniom czyszczącym marki Dreame wyjątkową efektywność pracy.
Opisane, technologiczne kamienie milowe zyskały uznanie międzynarodowej organizacji certyfikującej Frost & Sullivan. W maju 2024 r. podczas spotkania z okazji premiery produktowej, Yang Xiaochen, Regionalny partner Frost & Sullivan w Chinach, nagrodził Dreame dwoma certyfikatami: „Pierwszy na świecie robot odkurzający z technologią Robotic Flex Arm” i „Pierwszy na świecie szybki silnik cyfrowy o prędkości 200 000 obr./min”, potwierdzając wiodącą pozycję Dreame Technology w branży inteligentnych urządzeń sprzątających.
Mocne wyniki na rynku globalnym i strategiczny wzrost
Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 100 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku. Odpowiadając na preferencje i potrzeby konsumentów w ujęciu lokalnym, Dreame zwiększyło także swoje udziały i jest liderem w segmencie premium na wielu rynkach lokalnych.
Od października 2023 r. do marca 2024 r. roboty sprzątające Dreame posiadały największe udziały w rynku, osiągając poziom 47.8% oraz przeszło 60% na rynku premium. We Włoszech w marcu 2024 r. marka Dreame osiągnęła 43% udziałów w rynku, zapewniając sobie czołową pozycję, a w Singapurze w I kwartale 2024 r. posiadała 31% udziałów, co plasowało ją również na pozycji lidera.
Niezależne media i organizacje zdążyły już docenić osiągnięcia technologiczne Dreame. Robot sprzątający L20, pierwszy produkt Dreame z technologią Robotic Flex Arms, otrzymał wiele nagród, w tym „Best Buy” przyznany przez japońskie Kadena Hihyou, czy „Best of IFA 2023” nadany przez CNN Underscored w USA. W 2024 roku firma Dreame wprowadziła na rynki światowe serie X30 Ultra, X40 Ultra i Master wyposażone w technologię Robotic Flex Arm, które również spotkały się z pozytywnym przyjęciem. X30 Ultra został uznany przez japońskie MONOQLO za „Najlepszy zakup wśród robotów odkurzających klasy premium”, z kolei singapurskie HardwareZone określiło go jako „Najlepszy robot odkurzający z funkcją mopowania”.
Strategia skupienia na lokalnych potrzebach kluczem do sukcesu
Obok poświęcania ogromnej uwagi badaniom i rozwojowi technologii, strategie lokalne Dreame Technology są również ważnym czynnikiem przyczyniającym się do sukcesu jej wizji globalizacji. Na przestrzeni lat Dreame Technology wypracowało filozofię biznesową, która głęboko koncentruje się na indywidualnych potrzebach lokalnych konsumentów, aby elastycznie formułować lokalne strategie marketingowe. Biorąc pod uwagę różnice w popycie i sile nabywczej wśród konsumentów w różnych krajach i regionach, Dreame kładzie nacisk na dostosowywanie projektów swoich produktów, aby były zgodne z unikalnymi potrzebami i scenariuszami zastosowań użytkowników w różnych krajach.
Dreame uważa, że motorem wzrostu rynku powinny być innowacje, a nie przystępność cenowa. Osiągnięcie kroku milowego, jakim jest sprzedaż przeszło miliona robotów z technologią Robotic Flex Arm, podkreśla moc technologiczną firmy, zasadność jej strategii rynkowej oraz wyznacza nowy punkt odniesienia dla branży inteligentnego sprzątania. Idąc dalej, Dreame będzie kontynuowało prace nad innowacjami technologicznymi oraz strategie globalizacji, aby zapewnić konsumentom na całym świecie doskonałe rozwiązania w zakresie inteligentnego sprzątania.
*2,4 miliona egzemplarzy: Dane za okres: od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r. Zakres statystyk: wstępne dane dotyczące sprzedaży wielokanałowej online i offline w wielu krajach i regionach świata, m.in. w Chinach, Stanach Zjednoczonych, Europie Południowo-Zachodniej, Azji Południowo-Wschodniej itp.; statystyki wewnętrzne Dreame Technology; nieskontrolowane.
**1 milion egzemplarzy: Dane za okres: od maja 2023 r. do maja 2024 r. Zakres statystyk: wstępne dane dotyczące sprzedaży wielokanałowej online i offline w wielu krajach i regionach świata, m.in. w Chinach, Stanach Zjednoczonych, Europie Południowo-Zachodniej, Azji Południowo-Wschodniej itp.; statystyki wewnętrzne Dreame Technology; nieskontrolowane.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.