Komunikaty PR

Domowe sprzęty marki Lauben debiutują w Polsce

2024-03-20  |  18:00
Biuro prasowe

Lauben, marka specjalizująca się w produkcji sprzętu elektronicznego do użytku domowego, oficjalnie ogłasza debiut na polskim rynku i prezentuje swoje najnowsze produkty. Te wyróżniające się intuicyjną obsługą oraz dopracowanym designem urządzenia z pewnością staną niezastąpionymi pomocnikami w każdym domu. Lauben specjalizuje się w produkcji różnorodnych urządzeń AGD, takich jak: dwupoziomowe frytownice na gorące powietrze, ryżowary, urządzenia souse vide, grille, a także urządzenia do domu: odkurzacze mopujące (3w1), wentylator i grzejnik (2w1) i wiele innych.

Lauben, marka technologiczna z bogatym doświadczeniem na rynku europejskim, ogłasza wejście na polski rynek. Firma od lat zdobywa zaufanie klientów poprzez oferowanie produktów do domu o wysokiej jakości wykonania, nowoczesnym designie i zaawansowanej  funkcjonalności dostosowanej do potrzeb użytkowników.

Decyzja o wkroczeniu na lokalny rynek jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami domowego użytku wyróżniającymi się korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Firma ma ambicję zaoferowania klientom nowych, podwyższonych standardów produktowych w kategorii drobnego sprzętu AGD, łączących innowacyjność, funkcjonalność i estetykę w jednym. Bardzo cieszymy się, że możemy już oficjalnie ogłosić wejście marki Lauben na polski rynek. To dla nas nie tylko krok milowy w rozwoju biznesu, ale również doskonała okazja, aby zaprezentować Polakom nową gamę wysokiej jakości urządzeń AGD, które idealnie spełnią ich codzienne potrzeby w kuchni czy podczas sprzątania – zaznacza Artur Tchórz,  Dyrektor ds. sprzedaży w Polsce, Europie Północnej oraz Krajach Nadbałtyckich.

Produkty Lauben charakteryzują się nie tylko estetycznym designem, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które gwarantują odpowiadają za ich wyjątkową funkcjonalność. Dzięki starannemu wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów i szczególnej dbałości o detale, stają się niezawodnymi elementami wyposażenia domowego, służąc niezawodnym wyposażeniem domu i służą przez wiele lat. Zapraszamy do zapoznania się z szeroką ofertą produktową od Lauben! 

O marce Lauben

Marka Lauben to synonim wysokiej jakości urządzeń do kuchni i domu. Ich łatwe i bezpieczne użytkowanie przynosi najlepsze rezultaty i cieszy oko swoim designem. Ponadto, kilka produktów zdobyło nagrody Red Dot Award i IF Design Award. Wszystkie produkty Lauben mają trzy wspólne mianowniki - intuicyjną obsługę, czysty, nowoczesny i funkcjonalny design oraz zdrowszy styl życia. Nadszedł czas, aby dokonać zmiany, dzięki której dbanie o dom stanie się łatwiejsze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.