Domowe sprzęty marki Lauben debiutują w Polsce
Lauben, marka specjalizująca się w produkcji sprzętu elektronicznego do użytku domowego, oficjalnie ogłasza debiut na polskim rynku i prezentuje swoje najnowsze produkty. Te wyróżniające się intuicyjną obsługą oraz dopracowanym designem urządzenia z pewnością staną niezastąpionymi pomocnikami w każdym domu. Lauben specjalizuje się w produkcji różnorodnych urządzeń AGD, takich jak: dwupoziomowe frytownice na gorące powietrze, ryżowary, urządzenia souse vide, grille, a także urządzenia do domu: odkurzacze mopujące (3w1), wentylator i grzejnik (2w1) i wiele innych.
Lauben, marka technologiczna z bogatym doświadczeniem na rynku europejskim, ogłasza wejście na polski rynek. Firma od lat zdobywa zaufanie klientów poprzez oferowanie produktów do domu o wysokiej jakości wykonania, nowoczesnym designie i zaawansowanej funkcjonalności dostosowanej do potrzeb użytkowników.
Decyzja o wkroczeniu na lokalny rynek jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami domowego użytku wyróżniającymi się korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Firma ma ambicję zaoferowania klientom nowych, podwyższonych standardów produktowych w kategorii drobnego sprzętu AGD, łączących innowacyjność, funkcjonalność i estetykę w jednym. Bardzo cieszymy się, że możemy już oficjalnie ogłosić wejście marki Lauben na polski rynek. To dla nas nie tylko krok milowy w rozwoju biznesu, ale również doskonała okazja, aby zaprezentować Polakom nową gamę wysokiej jakości urządzeń AGD, które idealnie spełnią ich codzienne potrzeby w kuchni czy podczas sprzątania – zaznacza Artur Tchórz, Dyrektor ds. sprzedaży w Polsce, Europie Północnej oraz Krajach Nadbałtyckich.
Produkty Lauben charakteryzują się nie tylko estetycznym designem, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które gwarantują odpowiadają za ich wyjątkową funkcjonalność. Dzięki starannemu wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów i szczególnej dbałości o detale, stają się niezawodnymi elementami wyposażenia domowego, służąc niezawodnym wyposażeniem domu i służą przez wiele lat. Zapraszamy do zapoznania się z szeroką ofertą produktową od Lauben!
O marce Lauben
Marka Lauben to synonim wysokiej jakości urządzeń do kuchni i domu. Ich łatwe i bezpieczne użytkowanie przynosi najlepsze rezultaty i cieszy oko swoim designem. Ponadto, kilka produktów zdobyło nagrody Red Dot Award i IF Design Award. Wszystkie produkty Lauben mają trzy wspólne mianowniki - intuicyjną obsługę, czysty, nowoczesny i funkcjonalny design oraz zdrowszy styl życia. Nadszedł czas, aby dokonać zmiany, dzięki której dbanie o dom stanie się łatwiejsze.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.