Comfort Wash - Samsung & Persil w innowacyjnym programie subskrypcji pralek
Samsung połączył siły z marką Persil tworząc wyjątkowy program subskrypcji o nazwie Comfort Wash[1]. W ramach aktywacji użytkownicy mogą wypożyczyć pralkę Samsung EcoBubble™ wraz z comiesięczną dostawą detergentów Persil i Silan wprost pod drzwi mieszkania. Wygodnie, elastycznie i ekonomicznie, a przy tym w duchu smart.
Idea Comfort Wash oparta została na założeniu, że nie wszyscy użytkownicy chcą posiadać sprzęt na własność. To doskonała propozycja dla osób często zmieniających miejsce zamieszkania i poszukujących elastycznych rozwiązań. Subskrypcja sprzętu sprawdzi się również w przypadku małych i średnich firm chcących optymalizować wydatki. Nie zapominajmy jednak o osobach chcących przetestować urządzenie przed zakupem. Udział w programie Comfort Wash jest ku temu świetną okazją.
Comfort Wash – nowy wymiar prania
Cały proces to zaledwie kilka prostych kroków. Użytkownik wybiera jeden z planów subskrypcji najbardziej odpowiadający jego potrzebom - FLEX Plan, STANDARD Plan lub FAMILY Plan. W ciągu 4 dni roboczych serwis dostarcza pralkę Samsung z technologią EcoBubble™. Każdy z 3 modeli dostępnych w ramach subskrypcji wyposażony jest w programy przeznaczone do prania różnego rodzaju tkanin.
W Polsce Samsung jest liderem sprzedaży wśród producentów pralek. Co więcej aż 93% z tych urządzeń znajduje się w klasach A i B[2]. Dzięki temu, możemy powiedzieć, że są to najczęściej kupowane energooszczędne pralki w kraju.
Oferowane w ramach subskrypcji urządzenia piorą skuteczne nawet w niskiej temperaturze za sprawą technologii EcoBubble™. Z połączenia wody, powietrza i detergentu tworzy się piana wnikająca głęboko w materiał, co pozwala efektywnie usunąć zabrudzenia nawet w wodzie o temperaturze 15 stopni. Ponadto pralki posiadają program Higieniczna para oraz panel AI Control umożliwiający personalizację ustawień[3].
Wartość dodaną stanowi aplikacja SmartThings z rozszerzeniem SmartThings Energy[4], dzięki której użytkownicy mogą monitorować i analizować ilości energii zużywanej przez podłączone do niej urządzenia Samsung[5]. W efekcie lepiej kontrolują, a nawet obniżają miesięczne rachunki za prąd.
Do wybranej w ramach subskrypcji pralki użytkownik będzie regularnie otrzymywał 4-komorowe kapsułki do prania Persil 4w1 Discs w zestawie z płynem do płukania tkanin Silan. To produkty, które dbają o ubrania, zapewniając im „dłuższe życie”. Co więcej, opakowania Persil nadają się w 100% do recyklingu.
Więcej informacji znajdziesz na: https://comfortwash.pl/
[1] Szczegóły programu, w tym warunki uczestnictwa, zakres terytorialny i modele biorące udział w programie znajdują się na https://comfortwash.pl/
[2] Dotyczy modeli pełnowymiarowych.
[3] Panel AI Control dostępny w modelach Eco Bubble™ WW90T534DAE oraz WW80T554DAT
[4] Aplikacja SmartThings dostępna w modelach Eco Bubble™ WW90T534DAE oraz WW80T554DAT
[5] Aplikacja SmartThings jest dostępna dla urządzeń z systemem Android (wersja systemu operacyjnego 6.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja systemu operacyjnego 10.0 lub nowsza). Wymaga podłączenia do sieci Wi-Fi oraz Samsung Account
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.