Ciesz się optymalną jakością dźwięku w każdych warunkach
Asortyment marki Hama wzbogacił się o dokanałowe, minimalistyczne słuchawki LiberoBuds. Dzięki obsłudze Blutetooth w wersji 5.0 wreszcie można zapomnieć o plączących się i podatnych na uszkodzenia kablach. Słuchawki oferują swobodę ruchu, odporność na wodę i obsługują funkcje głosowe Siri oraz Google Assistant, dzięki czemu nie trzeba przejmować się koniecznością trzymania smartfona w ręce.
Douszne słuchawki gwarantują maksymalną swobodę ruchu, idealnie sprawdzają się więc nawet w trakcie jazdy rowerem, treningu biegowego czy wykonywania obciążających ćwiczeń fizycznych. Mogą się pochwalić klasą odporności na wodę i pot IPX5. W efekcie posłużą nam także podczas ulewy. Są kompaktowe, ważą jedynie 52 g i świetnie dopasowują się do uszu. Jest to rezultat działania specjalnych zaczepów i dołączonych do zestawu silikonowych wkładek w trzech różnych rozmiarach: S, M i L. Dlatego nosi się je wyjątkowo wygodnie, a niepożądany hałas z zewnątrz jest mocno redukowany, dzięki czemu można cieszyć się muzyką bez zakłóceń.
Słuchawki Hama LiberoBuds są kompatybilne z asystentami głosowych Siri i Google Assistant. W dodatku zostały wyposażone w specjalny wielofunkcyjny przycisk, który umożliwia korzystanie z ich funkcjonalności (odbieranie lub kończenie rozmów telefonicznych czy sterowanie muzyką) bez konieczności trzymania smartfona w dłoni. Warto dodać, że obsługują protokół Bluetooth 5.0, który zapewnia szybkie i stabilne połączenie pomiędzy urządzeniami, wyraźnie większy zasięg działania, a także mniejsze zużycie energii niż jego starsze odpowiedniki.
Czas słuchania muzyki i rozmów po jednokrotnym ładowaniu wynosi nawet do 5 godzin. A gdy moc znacząco spadnie, słuchawki można szybko naładować przy użyciu bezprzewodowej stacji ładującej. To aż 14 godzin działania bez konieczności podłączania ładowarki do prądu. Stacja umożliwia trzykrotne naładowanie słuchawek, zaś diody LED powiadomią nas o stopniu naładowania. Magnes stabilnie trzymają słuchawki w środku. Wygodne magnetyczne zamknięcie zapobiega przypadkowemu otwarciu opakowania. Do stacji można zamocować pętelkę - uchwyt do przenoszenia. Natomiast samo zasilanie do pełna trwa 2 godziny.
Słuchawki dostępne są w trzech kolorach: szarym, niebieskim i czarnym.
Niewiążąca cena detaliczna to 159 zł.
Wszystkich szczegółów dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://pl.hama.com.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.