CES 2021: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE
Spersonalizowane lodówki BESPOKE, które idealnie pasują do nowoczesnych kuchni, będą dostępne na kolejnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech. Podczas targów CES 2021 po raz pierwszy zostanie również zaprezentowane nowe urządzenie z linii BESPOKE – innowacyjna lodówka 4-Door Flex, która swoją premierę będzie miała na rynku amerykańskim.
Nowe urządzenia w portfolio Samsung odzwierciedlają to, jak zmienił się sposób spędzania czasu w naszych domach. Nie są one już tylko miejscem odpoczynku – stały się połączeniem biura, szkoły, restauracji i centrum rozrywki. Samsung reinterpretuje funkcjonalność urządzeń i ich rolę w naszym życiu, czego efektem są elastyczne, modułowe lodówki BESPOKE, które wyznaczają nowy standard personalizacji wnętrz w zgodzie z indywidualnym stylem i potrzebami.
Design na miarę zmieniających się potrzeb
Lodówki BESPOKE pozwalają stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. To zupełnie nowa propozycja wśród kategorii urządzeń chłodniczych. Ich wyróżnikiem jest personalizowany design, który pozwala na zabawę kolorami, fakturami i modułami. Urządzenia dostępne są z wykończeniem ze szkła lub stali oraz w ośmiu opcjach kolorystycznych: m.in. Grey Glass (szare szkło), Sky Blue Glass (niebieskie szkło), Navy Steel (granatowa stal), Champagne Steel (szampańska stal), Matte Black Steel (czarna matowa stal), Navy Glass (granatowe szkło), White Glass (białe szkło) oraz Rose Pink Glass (różowe szkło). Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki BESPOKE idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.
W ramach linii BESPOKE zaprezentowane zostanie również jednodrzwiowa zamrażarka Column Mount Freezer oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem Bottom Mount Freezer, umożliwiające modułową konfigurację, którą można rozbudowywać tak, by idealnie pasowała do danej przestrzeni.
– Ponieważ rodziny spędzają teraz więcej czasu w domu – a tym samym także w jego sercu, czyli w kuchni – więcej inwestują w urządzenia, które mogą dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Dokładnie to oferują nasze lodówki BESPOKE – mówi John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances. – można spersonalizować ich wygląd zewnętrzny, wybierając kolor, materiał i wykończenie, które będą pasowały do stylistyki danej kuchni. Można też dostosować ich wnętrze za sprawą składanych szuflad i innych wygodnych rozwiązań.
4-Door Flex – elastyczność w przechowywaniu żywności
Nowość w linii BESPOKE – Lodówka 4-Door Flex, wyróżnia się nowym rozwiązaniem Beverage Center™ ukrytym we wewnętrzu lewych, górnych drzwiczek. Zapewnia ono szybki dostęp do napojów na dwa sposoby – za pomocą wewnętrznego dozownika filtrowanej wody oraz wbudowanego dzbanka na wodę AutoFill. Zawartość dzbanka jest automatycznie uzupełniana świeżą, filtrowaną wodą, użytkownik ma też możliwość łatwego nadania jej dowolnego smaku. Lodówkę wyposażono ponadto w rozwiązanie Dual Ice Maker, czyli kostkarkę, która mrozi kostki lodu w dwóch rozmiarach, dzięki czemu szybciej można schłodzić napój.
Lodówka 4-Door Flex wyposażona jest też w udoskonaloną strefę FlexZone™ – przestrzeń mogącą służyć zamiennie jako chłodziarka lub zamrażarka. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb i przechowywanych w danym momencie produktów. Strefa FlexZone™ oferuje pięć ustawień temperatury: mrożenie, delikatne mrożenie, mięso/ryby, owoce/warzywa oraz napoje. Do tego Flex Crisper™ umożliwia przechowywanie mięsa i ryb w optymalnej temperaturze, a Crisper+™ zapewnia długotrwałą świeżość owoców i warzyw.
W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku poza Stanami Zjednoczonymi wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.
Więcej informacji o lodówkach BESPOKE będzie dostępnych na wirtualnej wystawie Samsung podczas tragów CES w dniach 11–14 stycznia. Natomiast więcej o najnowszych urządzeniach Samsung znaleźć można na stronie: https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Infrastruktura
Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.