CES 2021: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE
Spersonalizowane lodówki BESPOKE, które idealnie pasują do nowoczesnych kuchni, będą dostępne na kolejnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech. Podczas targów CES 2021 po raz pierwszy zostanie również zaprezentowane nowe urządzenie z linii BESPOKE – innowacyjna lodówka 4-Door Flex, która swoją premierę będzie miała na rynku amerykańskim.
Nowe urządzenia w portfolio Samsung odzwierciedlają to, jak zmienił się sposób spędzania czasu w naszych domach. Nie są one już tylko miejscem odpoczynku – stały się połączeniem biura, szkoły, restauracji i centrum rozrywki. Samsung reinterpretuje funkcjonalność urządzeń i ich rolę w naszym życiu, czego efektem są elastyczne, modułowe lodówki BESPOKE, które wyznaczają nowy standard personalizacji wnętrz w zgodzie z indywidualnym stylem i potrzebami.
Design na miarę zmieniających się potrzeb
Lodówki BESPOKE pozwalają stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. To zupełnie nowa propozycja wśród kategorii urządzeń chłodniczych. Ich wyróżnikiem jest personalizowany design, który pozwala na zabawę kolorami, fakturami i modułami. Urządzenia dostępne są z wykończeniem ze szkła lub stali oraz w ośmiu opcjach kolorystycznych: m.in. Grey Glass (szare szkło), Sky Blue Glass (niebieskie szkło), Navy Steel (granatowa stal), Champagne Steel (szampańska stal), Matte Black Steel (czarna matowa stal), Navy Glass (granatowe szkło), White Glass (białe szkło) oraz Rose Pink Glass (różowe szkło). Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki BESPOKE idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.
W ramach linii BESPOKE zaprezentowane zostanie również jednodrzwiowa zamrażarka Column Mount Freezer oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem Bottom Mount Freezer, umożliwiające modułową konfigurację, którą można rozbudowywać tak, by idealnie pasowała do danej przestrzeni.
– Ponieważ rodziny spędzają teraz więcej czasu w domu – a tym samym także w jego sercu, czyli w kuchni – więcej inwestują w urządzenia, które mogą dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Dokładnie to oferują nasze lodówki BESPOKE – mówi John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances. – można spersonalizować ich wygląd zewnętrzny, wybierając kolor, materiał i wykończenie, które będą pasowały do stylistyki danej kuchni. Można też dostosować ich wnętrze za sprawą składanych szuflad i innych wygodnych rozwiązań.
4-Door Flex – elastyczność w przechowywaniu żywności
Nowość w linii BESPOKE – Lodówka 4-Door Flex, wyróżnia się nowym rozwiązaniem Beverage Center™ ukrytym we wewnętrzu lewych, górnych drzwiczek. Zapewnia ono szybki dostęp do napojów na dwa sposoby – za pomocą wewnętrznego dozownika filtrowanej wody oraz wbudowanego dzbanka na wodę AutoFill. Zawartość dzbanka jest automatycznie uzupełniana świeżą, filtrowaną wodą, użytkownik ma też możliwość łatwego nadania jej dowolnego smaku. Lodówkę wyposażono ponadto w rozwiązanie Dual Ice Maker, czyli kostkarkę, która mrozi kostki lodu w dwóch rozmiarach, dzięki czemu szybciej można schłodzić napój.
Lodówka 4-Door Flex wyposażona jest też w udoskonaloną strefę FlexZone™ – przestrzeń mogącą służyć zamiennie jako chłodziarka lub zamrażarka. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb i przechowywanych w danym momencie produktów. Strefa FlexZone™ oferuje pięć ustawień temperatury: mrożenie, delikatne mrożenie, mięso/ryby, owoce/warzywa oraz napoje. Do tego Flex Crisper™ umożliwia przechowywanie mięsa i ryb w optymalnej temperaturze, a Crisper+™ zapewnia długotrwałą świeżość owoców i warzyw.
W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku poza Stanami Zjednoczonymi wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.
Więcej informacji o lodówkach BESPOKE będzie dostępnych na wirtualnej wystawie Samsung podczas tragów CES w dniach 11–14 stycznia. Natomiast więcej o najnowszych urządzeniach Samsung znaleźć można na stronie: https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.