CES 2021: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE
Spersonalizowane lodówki BESPOKE, które idealnie pasują do nowoczesnych kuchni, będą dostępne na kolejnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech. Podczas targów CES 2021 po raz pierwszy zostanie również zaprezentowane nowe urządzenie z linii BESPOKE – innowacyjna lodówka 4-Door Flex, która swoją premierę będzie miała na rynku amerykańskim.
Nowe urządzenia w portfolio Samsung odzwierciedlają to, jak zmienił się sposób spędzania czasu w naszych domach. Nie są one już tylko miejscem odpoczynku – stały się połączeniem biura, szkoły, restauracji i centrum rozrywki. Samsung reinterpretuje funkcjonalność urządzeń i ich rolę w naszym życiu, czego efektem są elastyczne, modułowe lodówki BESPOKE, które wyznaczają nowy standard personalizacji wnętrz w zgodzie z indywidualnym stylem i potrzebami.
Design na miarę zmieniających się potrzeb
Lodówki BESPOKE pozwalają stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. To zupełnie nowa propozycja wśród kategorii urządzeń chłodniczych. Ich wyróżnikiem jest personalizowany design, który pozwala na zabawę kolorami, fakturami i modułami. Urządzenia dostępne są z wykończeniem ze szkła lub stali oraz w ośmiu opcjach kolorystycznych: m.in. Grey Glass (szare szkło), Sky Blue Glass (niebieskie szkło), Navy Steel (granatowa stal), Champagne Steel (szampańska stal), Matte Black Steel (czarna matowa stal), Navy Glass (granatowe szkło), White Glass (białe szkło) oraz Rose Pink Glass (różowe szkło). Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki BESPOKE idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.
W ramach linii BESPOKE zaprezentowane zostanie również jednodrzwiowa zamrażarka Column Mount Freezer oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem Bottom Mount Freezer, umożliwiające modułową konfigurację, którą można rozbudowywać tak, by idealnie pasowała do danej przestrzeni.
– Ponieważ rodziny spędzają teraz więcej czasu w domu – a tym samym także w jego sercu, czyli w kuchni – więcej inwestują w urządzenia, które mogą dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Dokładnie to oferują nasze lodówki BESPOKE – mówi John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances. – można spersonalizować ich wygląd zewnętrzny, wybierając kolor, materiał i wykończenie, które będą pasowały do stylistyki danej kuchni. Można też dostosować ich wnętrze za sprawą składanych szuflad i innych wygodnych rozwiązań.
4-Door Flex – elastyczność w przechowywaniu żywności
Nowość w linii BESPOKE – Lodówka 4-Door Flex, wyróżnia się nowym rozwiązaniem Beverage Center™ ukrytym we wewnętrzu lewych, górnych drzwiczek. Zapewnia ono szybki dostęp do napojów na dwa sposoby – za pomocą wewnętrznego dozownika filtrowanej wody oraz wbudowanego dzbanka na wodę AutoFill. Zawartość dzbanka jest automatycznie uzupełniana świeżą, filtrowaną wodą, użytkownik ma też możliwość łatwego nadania jej dowolnego smaku. Lodówkę wyposażono ponadto w rozwiązanie Dual Ice Maker, czyli kostkarkę, która mrozi kostki lodu w dwóch rozmiarach, dzięki czemu szybciej można schłodzić napój.
Lodówka 4-Door Flex wyposażona jest też w udoskonaloną strefę FlexZone™ – przestrzeń mogącą służyć zamiennie jako chłodziarka lub zamrażarka. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb i przechowywanych w danym momencie produktów. Strefa FlexZone™ oferuje pięć ustawień temperatury: mrożenie, delikatne mrożenie, mięso/ryby, owoce/warzywa oraz napoje. Do tego Flex Crisper™ umożliwia przechowywanie mięsa i ryb w optymalnej temperaturze, a Crisper+™ zapewnia długotrwałą świeżość owoców i warzyw.
W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku poza Stanami Zjednoczonymi wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.
Więcej informacji o lodówkach BESPOKE będzie dostępnych na wirtualnej wystawie Samsung podczas tragów CES w dniach 11–14 stycznia. Natomiast więcej o najnowszych urządzeniach Samsung znaleźć można na stronie: https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021.
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.