Komunikaty PR

CES 2021: Dlaczego Samsung stawia na personalizację?

2021-01-26  |  01:00
Biuro prasowe

Wydarzenia 2020 roku całkowicie zmieniły branżę AGD na całym świecie. Z dnia na dzień nasze domy stały się także biurami, restauracjami czy siłowniami, a my sami zaczęliśmy znacznie częściej korzystać z posiadanych w domach urządzeń. Przez cały ubiegły rok Samsung wsłuchiwał się w opinie użytkowników, aby zrozumieć, w jaki sposób zmiany te wpłynęły na ich oczekiwania w stosunku do urządzeń AGD. Dogłębna analiza uzyskanych informacji stała się punktem wyjściowym głównej strategii marki na rok 2021. Ta strategia to personalizacja.

– Konsumenci więcej czasu spędzają dziś w domu. W związku z powyższym oczekują poprawy jakości ich codziennego życia dzięki możliwym do spersonalizowania funkcjom w urządzeniach domowych – mówi JaeSeung Lee, President and Head w Samsung Electronics’ Digital Appliances Division. – Doskonała, niezawodna wydajność jest dziś czymś zupełnie oczywistym. Wyznacznikiem wyższego standardu smart home staje się to, w jakim stopniu sprzęty można dopasować do różnych stylów życia.

Design sprzętów domowych oparty na personalizacji

Możliwość personalizacji już dziś stanowi wyróżnik urządzeń Samsung. Kierując się wyjątkową filozofią projektowania Samsung sprawia, że urządzenia AGD zaspokajają indywidualne i zróżnicowane potrzeby użytkowników.

Doskonałym przykładem urzeczywistnienia tej skupionej na personalizacji i stylu życia filozofii są lodówki Bespoke. Te flagowe lodówki Samsung, które wprowadzono do sprzedaży w Korei w roku 2019, są dziś dostępne na wielu światowych rynkach. Urządzenia oferowane są w różnych typach modułów (1-drzwiowe, 2-drzwiowe, z dolnym zamrażalnikiem) wraz z panelami, które można spersonalizować, wybierając różne kolory i wykończenia. Tym samym oferta Bespoke wykracza poza branżowe normy – pozwala użytkownikom dostosować lodówkę do stylu kuchni, a nie odwrotnie.

Aż dwie trzecie sprzedanych w Korei lodówek stanowiły modele z linii Bespoke, co świadczy o ogromnym przełomie i udowadnia, że użytkownicy, w szczególności ci z Millenial Mindset, poszukują urządzeń zaspokajających ich indywidualne potrzeby związane ze stylem życia. We wszystkich krajach, w których się pojawiły, lodówki Bespoke zrewolucjonizowały rynek AGD.

Początek ery „Domu Bespoke”, czyli design na zamówienie

W wizji przyszłości Samsung koncepcja personalizacji urządzeń domowych i dopasowania ich do stylu życia użytkowników, nie ogranicza się do lodówek. Firma nieustannie pracuje nad możliwością dodawania elementów, które obejmie personalizacja, do szerokiego wachlarza sprzętów – od tak podstawowych, jak właśnie lodówki po relatywnie nowe kategorie, takie jak oczyszczacze powietrza czy wyjątkowa szafa odświeżającą AirDresser, która pozwala lepiej zadbać o odzież i uzyskać efekt pralni bez wychodzenia z domu.

Wizja ta wychodzi również poza sam design. Wzbogacanie AGD o nowe możliwości i łączność, oferowane przez AI, będzie miało kluczowe znaczenie dla tworzenia bardziej wszechstronnych i spersonalizowanych rozwiązań, które całkowicie odmienią nasze doświadczenia związane z użytkowaniem sprzętów. Pralki, które same przekazują informacje o cyklach suszarkom, lodówki, które wiedzą, kiedy zepsuje się mleko, czy oczyszczacze, które automatycznie się włączają, gdy jakość powietrza ulega pogorszeniu – to tylko kilka przykładów na to, jak Samsung wykorzystuje swoją pozycję lidera w dziedzinie łączności i inteligentnych rozwiązań, aby postawić użytkownika w samym centrum działania swoich technologii.

Poza udoskonalaniem oprogramowania w urządzeniach, takich jak ciesząca się ogromną popularnością multimedialna lodówka Family Hub™, Samsung równie wytrwale usprawnia swój ekosystem SmartThings. Wzbogaca go o usługi pozwalające użytkownikom wprowadzać osobiste preferencje i zarządzać urządzeniami tak, by cieszyć się lepiej dostosowanymi doświadczeniami.

Podczas targów CES 2021 idea bardziej spersonalizowanego podejścia do designu AGD znajdzie się w samym centrum uwagi. Firma Samsung nie tylko uczci wprowadzenie Bespoke na rynek amerykański, prezentując zupełnie nowy model 4-Door Flex, ale także podzieli się ekscytującymi informacjami o nowych sposobach nawiązywania współpracy urządzeń z użytkownikami, a także pomiędzy sobą. Wszystko po to, aby usprawnić codzienne funkcjonowanie niezależnie od stylu życia.

– Nasza wizja przyszłości sprzętów domowych Bespoke nie opiera się na samym designie. Równie ważna jest wydajność, higiena i zrównoważony rozwój ­– ­dodaje Lee. – W Samsung ogromnie cieszymy się z tego, że podczas tegorocznych targów CES będziemy mogli zaprezentować ten nowy sposób myślenia o AGD. Przed nami kolejny rok innowacji, które na pierwszym miejscu stawiają potrzeby użytkowników.

 

W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.