Cecotec prezentuje nowości na targach IFA 2024
Cecotec poinformował, że tegoroczna edycja targów IFA będzie dla firmy szczególna. Hiszpańska marka zaprezentuje swoje urządzenia z kategorii małego AGD na stoisku o powierzchni ponad 1000 m². Ta pokaźna ekspozycja podkreśli rozwój firmy, która coraz bardziej umacnia swoją pozycję na rynku międzynarodowym.
Cecotec pojawi się po raz czwarty na tym najważniejszym, branżowym wydarzeniu i zaprezentuje najbardziej innowacyjne produkty na swojej wystawie 360º znajdującej się w Hali 3.1a - 102. Firma zarządzana przez braci Orts będzie wspierana przez nowych ekspertów, którzy dołączyli do zespołu - Federico Sepúlveda, CEO, oraz Mark Dinée, Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego. Hiszpańska marka zaprezentuje produkty z takich kategorii jak kuchnia, odkurzanie, uroda, pralki, lodówki, transport osobisty i wiele więcej.
W pełni wyposażona kuchnia na stoisku pozwoli odwiedzającym odbyć kulinarną podróż do rodzinnego kraju firmy. Zostaną tu przygotowane tradycyjne dania, takie jak np. walencka paella. Cecotec zaprezentuje działanie małego AGD, takiego jak Mambo Cooking z opatentowanym, automatycznym dozownikiem składników. Oprócz tego robota kuchennego, firma pokaże niektóre ze swoich najbardziej wszechstronnych frytkownic beztłuszczowych. Jednym z przykładów jest Cecofry&Grill Duoheat Smoke+ z podwójną grzałką i grillem z odlewanego aluminium, która umożliwia grillowanie lub wędzenie mięsa dzięki funkcji dymu. Jednocześnie będzie prowadzony pokaz baristyczny przy użyciu najnowszej generacji ekspresów do kawy, a także na żywo zostanie zademonstrowany potencjał nowych blenderów Grand Katana z ostrzami przeciwbieżnymi, jedynymi takimi na świecie, o nazwie Total Destroy.
Dodatkowo zwiedzający targi będą mogli przetestować moc pierwszego, bezprzewodowego odkurzacza pionowego, Rockstar Odyssey, który osiągnął 300 AW, a także dowiedzieć się o zaletach funkcji pary w odkurzaczach do tapicerki. Uczestnicy zobaczą też ulepszone roboty odkurzające z bazą automatycznego opróżniania, które oferują inteligentną nawigację i intensywne mycie.
Cecotec zaprezentuje także swoją nową, inteligentną kosiarkę Conga GrassHopper oraz robota do czyszczenia basenów Conga Pooldroid 1000 FloorMaster, które przenoszą rewolucyjną technologię sprzątania domu do ogrodów na całym świecie.
Ciekawą propozycją będzie również możliwość skorzystania z salonu piękności. W tej strefie Cecotec umożliwi wypróbowanie produktów do pielęgnacji włosów, takich jak suszarka Nano IonTech, która wykorzystuje technologię plazmową zapobiegającą puszeniu się włosów, czy lokówka Ceramic AirGlam 14 w 1 z efektem Coandy, która jest najbardziej wszechstronną i wygodną opcją do układania niezliczonej ilości fryzur za pomocą jednego urządzenia.
Produkty z gamy RTV, w której Cecotec robi wielkie postępy od 2022 r., także będą stanowić część ekspozycji. Uczestnicy targów zobaczą najlepsze telewizory, takie jak 98” i 85” z technologią QLED, rozdzielczością 4K UHD, Androidem 11 i zaawansowanymi systemami odtwarzania realistycznego obrazu i przestrzennego dźwięku.
Ponadto Cecotec wykorzysta tę okazję, aby zaprezentować produkty z innych kategorii, które zostały niedawno dodane do katalogu: zwierzęta domowe, opieka nad dziećmi i wiele innych.
Dystrybutorem marki Cecotec w Polsce jest firma Upun. Więcej informacji można znaleźć na stronie upun.pl.
TCL na targach IFA 2024 pokazał zupełnie nowy telewizor TCL NXFRAME
Energia pod lepszą kontrolą. Marka Montis poleca nową listwę przeciwprzepięciową
Konferencja TCL na targach IFA 2024 w Berlinie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.