Black Week w iRobot – wyjątkowe oferty
Wyjątkowe okazje na roboty iRobot
iRobot, pionier i lider rynku robotów sprzątających, przygotował w tym roku specjalną ofertę na Black Week. To świetna okazja do inwestycji w zaawansowaną technologię sprzątania. iRobot to nie tylko innowacja, ale także wygoda i efektywność w codziennym życiu. Dzięki zaawansowanym technologiom nawigacji, roboty sprzątają dokładnie i systematycznie, docierając nawet w trudno dostępne miejsca. Urządzenia mogą być programowane i sterowane zdalnie, co pozwala na utrzymanie czystości również wtedy, gdy nie ma nas w domu.
Już teraz klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty w oficjalnym sklepie internetowym producenta, więcej tutaj.
Wybrane modele objęte ceną specjalną:
- Roomba i6 za jedyne 1499 zł – robot gruntownie odkurzający z modułem Wi-Fi, który wyposażono w3-stopniowy system sprzątania. (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1799,00 zł)
- Roomba Combo i8 za 1999 zł – ten robot odkurzająco-mopujący to doskonały wybór dla tych, którzy szukają niezawodnego i inteligentnego sprzątania. (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 2499,00 zł)
- Roomba Combo i8+ za 2799 zł – robot odkurzająco-mopujący ze stacją ładująco-czyszczącą Clean Base, która automatycznie opróżnia pojemnik na brud do szczelnego worka. (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3499,00 zł)
iRobot spieszy z pomocą w codziennych obowiązkach, tak by człowiek mógł skupić się na tym co ważne i przyjemne w życiu. I na tym właśnie polega nowy wymiar czystości! Warto odwiedzić oficjalną stronę producenta i poznać bliżej przyszłość inteligentnego sprzątania w dobrej cenie. Akcja obowiązuje w okresie 20-27 listopada 2023 r.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.