Komunikaty PR

Beko zostało sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends

2019-04-24  |  11:00
Biuro prasowe

Beko, wiodąca marka urządzeń gospodarstwa domowego w Europie, została oficjalnym partnerem i sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends (LEC). Dzięki tej nowej współpracy Beko chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro) szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.

Jako oficjalny partner LEC, Beko pragnie zwrócić uwagę społeczności graczy na inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, która zachęca do zdrowszego jedzenia. Marka planuje rozszerzyć zakres kampanii o aktywacje z profesjonalnymi graczami, aby promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród e-sportowców oraz ich fanów. Mistrzowie e-sportu mają być wzorem do naśladowania.

Jak podkreśla Michał Grzeliński, Regionalny Dyrektor Marketingu Beko na Europę Środkowo-Wschodnią „Beko od 30 lat jest gorącym zwolennikiem różnych gałęzi sportu i pomaga w wychowywaniu zdrowych pokoleń. W tej chwili świat idzie w kierunku coraz większej cyfryzacji, z roku na rok coraz bardziej popularne stają się e-sporty, coraz więcej młodych ludzi staje się profesjonalnymi graczami. Będąc globalnym liderem i pomysłodawcą kampanii „Jedz jak Mistrz” nie może nas tam zabraknąć. Wiemy jak ważna jest dieta w każdym sporcie, nawet tym elektronicznym. Profesjonalni e-gracze to osoby pracujące bardzo intensywnie swoim umysłem, a to właśnie mózg potrzebuje dużo „dobrych”, mądrze dobranych kalorii i zbalansowanych posiłku. Będąc partnerem LEC możemy współpracować z najlepszymi e-graczami i dzięki nim docieramy do młodych ludzi z przekazem, by nie lekceważyli zdrowej diety. 

Alban Dechelotte, Szef Działu Sponsoringu i Rozwoju Biznesu w Riot Games EU tak komentuje rozpoczęcie partnerstwa “Jesteśmy podekscytowani współpracą z Beko. Razem będziemy pracować nad wyjątkowymi komunikatami i aktywacjami, aby zachęcić wszystkich do zdrowszego odżywiania. Już szykujemy kilka zabawnych niespodzianek z profesjonalnymi graczami LEC i z niecierpliwością czekamy na przedstawienie ich wszystkim fanom League of Legends w całej Europie”. 

W dniach 13 i 14 kwietnia 2019 roku marka Beko debiutowała jako partner Mistrzostw Europy w League of Legends. Wiosenny split, który odbył się w Rotterdamie zwyciężyła drużyna G2 Esports, w składzie której występuje Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.

Dodatkowe informacje o marce BEKO

Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń i kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz). Nowe partnerstwo z Riot Games przy Mistrzostwach Europy League of Legends ma na celu propagowanie zdrowego odżywiania także wśród graczy i fanów e-sportów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze Biuro prasowe
2020-05-05 | 01:00

Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze

Na jakość powietrza wpływ ma wiele czynników. I tak przykładowo zakończenie sezonu smogowego nie jest kresem dla występowania w powietrzu szkodliwych substancji. Przecież wiosna to
AGD i RTV Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?
2020-05-05 | 01:00

Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?

W obecnych czasach szczególne znaczenie zyskuje odpowiednie przechowywanie żywności. Zakupy staramy się robić raz w tygodniu i nie chcemy, aby poszczególne produkty uległy
AGD i RTV Nowość - najcichszy odkurzacz marki Electrolux - PURE D8.2 SILENCE
2020-04-23 | 15:00

Nowość - najcichszy odkurzacz marki Electrolux - PURE D8.2 SILENCE

Electrolux od lat zwraca uwagę na potrzeby swoich konsumentów. Już w 2003 r. na rynek trafiła pierwsza generacja cichych odkurzaczy. Od tej pory firma rozwija pozycję lidera

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Sztuczna inteligencja dopasuje skuteczny lek i jego dawkę w terapii nowotworowej. Nowa platforma zamiast laboratorium wykorzystuje dane zgromadzone w chmurze [DEPESZA]

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować medycynę. Wykorzystuje biomarkery w celu dokładnego dopasowania pacjentów do badań klinicznych i pozwala spersonalizować terapię przeciwnowotworową. Platforma z SI izraelskiego start-upu Nucleai wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego do przewidywania postępu nowotworów i odpowiedzi układu odpornościowego pacjenta w celu ustalenia najbardziej skutecznego leczenia.

Energetyka

Inwestycje w energię odnawialną mogą stanowić alternatywę dla budowy elektrowni atomowej. Ich łączna moc w Polsce przekroczyła już 10 GW

Jednym z kluczowych elementów transformacji energetycznej w Polsce mogą okazać się inwestycje skupione wokół energetyki odnawialnej. Pozwolą uniezależnić ten sektor gospodarki od przemysłu górniczego. Kluczową rolę w odejściu od węgla może odegrać zielony wodór, który pozwoli zgromadzić nadwyżki energetyczne do wykorzystania w szczycie obciążenia sieci energetycznych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.