Aria – przełomowe rozwiązanie, które chroni przed wirusami
Przełomowa i klasyczna technologia czerpiąca z siły natury
W klasycznej technologii oczyszczacza powietrza Aria wykorzystuje bakteriobójcze światło UV-C, trójwarstwowy filtr z węglem aktywnym, najnowszej generacji filtr HEPA H13, mechaniczny filtr wstępny oraz generator jonów. Skuteczność takiego rozwiązania została wielokrotnie udowodniona i potwierdzona badaniami. Aria udoskonala technologię zwiększając CADR (współczynnik dostarczania czystego powietrza) dzięki zastosowaniu Air Boostera (patent Mateko), który wykorzystuje turbinę, by przyspieszyć naturalny ruch powietrza w urządzeniu. Powietrze, dodatkowo zasysane jest do kanału w części roślinnej. To właśnie w korzeniu rośliny następuje proces oczyszczania powietrza, co często jest zaskoczeniem dla wielu z nas, bo dla większości pierwszym skojarzeniem z powietrzem i jego jakością jest część zielona rośliny. Kwiat i jego korzenie, które odpowiedzialne są za proces oczyszczania powietrza, stanowią o wyjątkowości Arii i wyróżniają ją spośród innych oczyszczaczy powietrza na rynku i dodatkowo są elementem dekoracyjnym urządzenia.
Fitoremediacja
Sam proces fitoremediacji oznacza nic innego jak oczyszczanie środowiska za pomocą roślin. Możemy w ten sposób polepszać jakość wody, gleb gruntowych i powierzchniowych, osadów ściekowych czy powietrza. Do każdego z powyższych potrzebujemy innych gatunków roślin. W przypadku oczyszczania powietrza, w naszym najbliższym otoczeniu (dom, biuro czy inne przestrzenie użytkowe), do którego służy Aria, również potrzebujemy specjalnych gatunków kwiatów. Tu z pomocą przychodzi aplikacja Tuya. Twórcy urządzenia wzbogacili ją o bardzo innowacyjny autorski pomysł, oparty na badaniach NASA – bibliotekę różnorodnych roślin, definiującą je jako najbardziej kompatybilne do całego systemu i posiadające najlepsze właściwości oczyszczające.
To właśnie dzięki zastosowaniu fitoremediacji przy procesie oczyszczania powietrza, Aria zdobywa przewagę wśród innych urządzeń na rynku. Połączenie klasycznej technologii i siły natury, pozwala na najbardziej wydajną walkę z zanieczyszczeniami i wirusami, które znajdują się w powietrzu.
Link do pobrania multimediów: https://we.tl/t-dnTs5ndYer
Kontakt dla mediów:
Tomasz Brzęcki
kom. 509 825 050
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.