Amazon Prime Day 2023 czas start: najlepsze oferty od Jabra
Prawdziwie święto okazji - Amazon Prime Day 2023 wystartował. W dniach 11 i 12 lipca członkowie programu Amazon Prime mogą skorzystać z wielu promocyjnych ofert, w tym na słuchawki true wireless od Jabra z serii Elite i zestawy głośnomówiące z linii Speak. Rabaty sięgają nawet blisko 40%.
Oto co przygotowała Jabra w ramach lipcowych promocji Amazon Prime Day 2023:
Jabra Elite 7 Pro
Te ultrakompaktowe słuchawki z bogatym i mocnym dźwiękiem pozwalają w pełni oddać się muzyce i gwarantują wyraźne rozmowy, dzięki technologii Jabra MultiSensor VoiceTM i regulowanej aktywnej redukcji hałasów (ANC).
Jabra Elite 7 Active
Te sportowe słuchawki true wireless oferują optymalne i bezpieczne dopasowanie, dzięki innowacyjnej technologii Jabra ShakeGripTM, która gwarantuje, że nie wypadną one z uszu nawet podczas intensywnego treningu. Posiadają odporność IP57 na pot i wodę, regulowane ANC i technologię HearThrough.
Jabra Talk 65
Dzięki zestawowi Jabra Talk 65 pracownicy mobilni są dobrze wyposażeni: ten wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z podwójnym mikrofonem i redukcją hałasów oferuje do 14 godzin rozmów i jest świetny do pracy w podróży. Cechy charakterystyczne zestawu to 100-metrowy zasięg łączności bezprzewodowej oraz odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP54.
Jabra Speak 510
Zestaw głośnomówiący z USB i Bluetooth. To kompaktowe, przenośne urządzenie umożliwiające prowadzenie rozmów konferencyjnych w dowolnym miejscu. Oferuje krystalicznie czysty dźwięk, łatwą konfigurację Plug & Play i kompatybilność ze wszystkimi wiodącymi platformami UC.
Wszystkie promocyjne oferty można od dziś znaleźć na Amazon w sklepie Jabra: www.amazon.pl/jabra
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.