Amazon Prime Day 2023 – oto co przygotowała Jabra
Już w przyszłym tygodniu startuje Amazon Prime Day 2023, który odbędzie się w dniach 11 i 12 lipca. To prawdziwe święto łowców okazji. Członkowie programu Amazon Prime mają w tym czasie możliwość korzystania z wielu ciekawych ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród szalonych promocji nie mogło zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio i wideo.
Co przygotowała Jabra? Oto przegląd modeli, które będzie można kupić z rabatem w ramach lipcowych promocji Amazon Prime Day 2023:
Jabra Elite 7 Pro
Dzięki skutecznej redukcji hałasu oraz unikalnej technologii Jabra MultiSensor VoiceTM, zestaw słuchawkowy Jabra Elite 7 Pro nie tylko zapewnia doskonałą jakość połączeń, ale oferuje również wszystkim fanom muzyki niezrównane wrażenia dźwiękowe.
Jabra Elite 7 Active
Sportowe słuchawki true wireless zaprojektowano z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Zaawansowana inżyniera dźwięku w połączeniu z innowacyjną powłoką ShakeGripTM gwarantują dużą swobodę podczas treningu dzięki idealnemu dopasowaniu i motywującym dźwiękom ulubionej muzyki.
Jabra Talk 65
Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy Bluetooth mono przeznaczony dla osób w ruchu, które chcą pozostać w kontakcie zarówno podczas dojazdów do pracy, jaki i podczas załatwiania spraw służbowych. Cechy charakterystyczne zestawu to 100-metrowy zasięg łączności bezprzewodowej oraz odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP54.
Jabra Speak 510
Zestaw głośnomówiący z USB i Bluetooth. To kompaktowe, przenośne urządzenie umożliwiające prowadzenie rozmów konferencyjnych w dowolnym miejscu. Oferuje krystalicznie czysty dźwięk, łatwą konfigurację Plug & Play i kompatybilność ze wszystkimi wiodącymi platformami UC.
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne we wtorek, 11 lipca 2023 roku.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.