Amazon Prime Day 2022: Najlepsze oferty od Jabra
Drugi w tym roku Amazon Prime Day 2022 rozpoczyna się już dziś i kusi licznymi promocjami. Jabra, duński specjalista w dziedzinie dźwięku, ponownie bierze udział w tym święcie Łowców Okazji. Dwudniowa mega wyprzedaż, od 11 do 12 października, to kilka cenowych hitów na wysokiej jakości modele słuchawek Jabra, jak model z serii True Wireless Jabra Elite 3 czy nowy zestaw słuchawkowy premium Jabra Talk 65. Amazon oferuje atrakcyjne zniżki nawet do 50 procent dla wszystkich poszukujących mega okazji i chcących przenieść swoje doświadczenia dźwiękowe na wyższy poziom.
Członkowie Amazon Prime mogą w tych dniach liczyć na promocje cenowe poniższych produktów Jabra:
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 są idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących słuchawek gwarantujących doskonały stosunek jakości do ceny. Ten przystępny cenowo model oferuje wyjątkową jakość dźwięku o bogatym brzmieniu i doskonałą izolację hałasu.
Jabra Elite 45h
Bezprzewodowe słuchawki nauszne mają długi czas pracy na baterii do 50 godzin i pozwalają każdemu użytkownikowi stworzyć spersonalizowane wrażenia dźwiękowe dzięki funkcji MySound.
Jabra Talk 65
Dzięki zestawowi Jabra Talk 65 pracownicy mobilni są dobrze wyposażeni: ten wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z podwójnym mikrofonem i redukcją hałasów oferuje do 14 godzin rozmów i jest świetny do pracy w podróży.
Wszystkie promocyjne oferty można od dziś znaleźć również na Amazon w sklepie Jabra: https://www.amazon.pl/stores/page/63F7B7DC-BED7-47A6-8886-936C253F909E?ingress=2&visitId=8208b7c0-76a2-44ed-ae7c-32170350e6e4&ref_=ast_bln
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.