Komunikaty PR

5 rzeczy, z których nie musisz rezygnować wybierając lodówkę do zabudowy

2020-10-06  |  08:00
Biuro prasowe

Wybierając lodówkę do zabudowy nie musisz iść na kompromisy. Nowoczesne modele oferują technologie i innowacje, które pozwalają zachować świeżość i smak produktów na dłużej. Wybrane modele lodówek posiadają także szuflady dedykowane określonemu rodzajowi żywności, a nawet umożliwiają zamianę zamrażarki w lodówkę za dotknięciem jednego przycisku. Oto 5 rzeczy, które oferują nowoczesne lodówki do zabudowy.

Jeszcze więcej miejsca do przechowywania

Zdarza się, że lodówka sprawia wrażenie dużej, ale po chwili okazuje się, że przestrzeń do przechowywania produktów wcale nie jest imponująca. Marka Samsung znalazła rozwiązanie tego problemu i wykorzystała w swoich lodówkach technologię SpaceMax™️, która jest gwarancją dodatkowej przestrzeni. Dzięki zastosowaniu wysokowydajnej izolacji, ścianki urządzenia są znacznie cieńsze a wydajność energetyczna urządzenia pozostaje na wysokim poziomie. Dzięki temu można zyskać dodatkową przestrzeń na przechowywanie – w ramach standardowych wymiarów zewnętrznych urządzenia. Wybierając np. popularny model BRB260189WW zyskujesz pewność, że zmieścisz tygodniowe zakupy dla całej rodziny.

Świeżość na dłużej

Odpowiednie przechowywanie pozwala znacznie wydłużyć okres przydatności do spożycia produktów spożywczych, szczególnie warzyw i owoców. Pełnowartościowe składniki są podstawą dobrze zbilansowanej diety.  Dlatego tak ważne są technologie chłodnicze, które zapewniają optymalne warunki wewnątrz urządzenia. Na uwagę zasługuje technologia Twin Cooling Plus™, która dzięki dwóm niezależnym obiegom powietrza zapewnia optymalną temperaturę i wilgotność w chłodziarce i zamrażarce, a także zapobiega mieszaniu zapachów. To sprawia, że żywność nie wysycha i dłużej pozostaje świeża, zachowując swój naturalny smak i zapach.

Zmień zamrażarkę w chłodziarkę jednym przyciskiem

Spodziewasz się gości lub planujesz większe zakupy, które starczą na dłużej? W takich sytuacjach sprawdzą się elastyczne rozwiązania, które oferują lodówki Samsung wyposażone w strefę Cool Select+. Jeśli chcesz, możesz korzystać z tej strefy jako zamrażalnik (od -23 do -15°C), a w razie potrzeby, za dotknięciem jednego przycisku, zamienić zamrażalnik w jedną z komór, w której utrzymuje się optymalna ustalona temperatura: 2°C (tryb chłodziarki),-1°C (schładzanie), -5°C (lekkie zmrażanie). Ty decydujesz, jaką funkcję pełni komora i dzięki temu zawsze dostosujesz urządzenie do swoich potrzeb.

Łatwy dostęp do produktów

Przygotowując codzienne posiłki chcemy mieć wszystko w zasięgu ręki. Dlatego też Samsung postawił na szereg rozwiązań, które zdecydowanie wpływają na komfort i wygodę użytkowania sprzętu. Jest to m.in. pojemnik Take-out Tray, do którego w łatwy sposób wkładamy i wyjmujemy ulubione i często używane artykuły spożywcze. Kolejnym ułatwieniem jest wysuwana półka Easy Slide dzięki której już nigdy nie zapomnimy o żadnym produkcie schowanym w kącie zamrażarki.  Pozwala ona w łatwy sposób układać i wyjmować zamrożone produkty, także te ukryte w rogach. Zastosowane rozwiązania to gwarancja porządku w lodówce.

Harmonia we wnętrzu

Wybierając lodówkę, która wraz z pozostałymi urządzeniami do zabudowy stworzy harmonijną i elegancką przestrzeń, powinniśmy zwrócić uwagę na jej wymiary i design, ale także na to czy swoimi funkcjami wpisze się w potrzeby domowników. Lodówki Samsung łączą ze sobą mnogość funkcji, których celem jest dbałość o komfort i zdrowie użytkowników. Ostateczną decyzję, który model lodówki wybrać i na jakie technologie postawić, powinniśmy oprzeć na analizie własnych potrzeb i upodobań. Przemyślany zakup będzie procentował przez długie lata.

Jesienna kampania Samsung – bestsellery AGD i RTV w promocji

Wiesz już, że lodówki Samsung do zabudowy gwarantują technologie, które pozwalają na lepsze przechowywanie produktów. Teraz te i inne urządzenia do zabudowy Samsung oraz telewizor QLED można kupić w wyjątkowej promocji ze zwrotem na konto do 1500 zł. To doskonała okazja, aby kompleksowo wyposażyć cały dom.

Aby wziąć udział w promocji i zagwarantować sobie zwrot w wysokości 1500 zł należy dokonać zakupu piekarnika Dual Cook Flex™, trzech urządzeń do zabudowy oraz telewizora QLED (kompletna lista modeli objętych promocją w regulaminie). Następnie zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej www.kuchnia.samsung.pl nie później niż do 21 dni od dokonania transakcji oraz zostawić opinię o produkcie.

Promocja trwa od 01.09 do 01.11.2020 lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty.

Szczegółowe warunki promocji dostępne w regulaminie na stronie www.kuchnia.samsung.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.