Biuro prasowe

INNOWACJE 2023-08-28

Amerykański sen na polskich półkach

Raport doktora Marka Borowińskiego o sztuce komunikacji z klientem
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-08-21

E-commerce wspiera logopedów ze szkół i przedszkoli. Rusza Taki Tydzień, że OOO!

Od 21 do 27 sierpnia fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty i centrum elektrotechniki dla profesjonalistów TIM.pl łączą siły, żeby zebrać pieniądze na wyposażenie szkolnych i przedszkolnych gabinetów logopedycznych.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-08-01

HalfPrice debiutuje w Lublin Plaza

Lublin Plaza wzbogaca swoje portfolio marek z Grupy CCC o HalfPrice.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-07-18

Najbardziej wysunięty na północ automat paczkowy na świecie

Umieszczony na Svalbardzie – prowincji norweskiej na Oceanie Arktycznym – SwipBox Infinity jest najbardziej wysuniętym na północ zewnętrznym automatem paczkowym na świecie.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-07-11

SAS rozpoczyna współpracę z Cruxo

SAS, lider w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji, ogłasza partnerstwo z Cruxo, platformą marketingu dla branży retail nowej generacji, aby pomóc detalistom przyspieszyć wzrost i zwiększyć przychody dzięki rozwiązaniu SAS 360 Match.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-06-29

Już ponad 60% sklepów Lidl Polska posiada system elektronicznych cenówek ESL

Lidl Polska stawia na innowacje. W tym momencie już ponad 60% placówek zostało wyposażonych w tzw. „elektroniczne cenówki”, a w kolejnych obiektach trwa ich instalacja.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-06-06

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu od Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził na rynek nową polewę Smoczy Owoc z Yuzu – wyjątkową propozycję dla miłośników egzotycznej kuchni. Ten innowacyjny słodko-kwaśny produkt, stanowi fascynującą mieszankę smaków i kultur dalekiej Azji.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-05-23

Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie

Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-05-10

POS-owy User Experience

W latach 90tych chcąc przyciągnąć wzrok klienta w punkcie sprzedaży wystarczyło postawić krzykliwy kolorami i hasłami POS. Dziś POS-y muszą być bardziej wyrafinowane niż kiedykolwiek, by zwrócić uwagę i sprzedać produkt.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-05-09

10 dobrych praktyk Pepco w tegorocznym raporcie FOB

17 kwietnia br. odbyła się premiera corocznego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.W tegorocznym przeglądzie wyróżniono aż 10 dobrych praktyk zrealizowanych przez Pepco.
czytaj więcej