Komunikaty PR

Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof

2024-04-25  |  18:00
Biuro prasowe

Pojazdy ciężarowe są jednymi z najcięższych użytkowników dróg, jakich możemy spotkać każdego dnia. Sprawne hamulce w ciężarówkach są jedną z absolutnych podstaw bezpieczeństwa. Dlatego warto zadbać o klocki hamulcowe. Na co koniecznie musimy zwrócić uwagę?

Około 40 ton rozpędzonych do 80 km/h wymaga dużej odpowiedzialności na drodze i przewidywania. Bez sprawnego układu hamulcowego ciężarówka jest potężnym zagrożeniem na drodze. Dlatego każda odpowiedzialna firma transportowa regularnie serwisuje naczepy i ciągnik siodłowy, aby mogły one zatrzymać się w optymalny sposób.

Serwisowanie poza ASO

Większość firm transportowych zaczyna budowanie parku maszyn od wzięcia pojazdów w leasingu. Z tego też powodu pomiędzy firmą i leasingodawcą jest pewna umowa dotycząca jakości i miejsca serwisowania sprzętu. Na szczęście obowiązujące przepisy na terenie Unii Europejskiej dopuszczają serwisowanie pojazdów na gwarancji poza Autoryzowanymi Stacjami Obsługi. Jednak czynności serwisowe muszą być wykonane w określonym standardzie, przy użyciu referencji bardzo wysokiej jakości.

W związku z tym klocki hamulcowe Steinhof są bardzo dobrą alternatywą dla części stosowanych na pierwszy montaż. Specjalnie zaprojektowane oferują odpowiednią skuteczność hamowania i podwyższoną odporność na ścieranie się.

Klocki hamulcowe linii Premium

W wyborze klocków hamulcowych poza ich skutecznością bardzo ważne jest również także tempo ich zużycia. W branży transportowej istotne jest to, aby zestaw pojazdów pozostał jak najdłużej na szlaku. W związku z tym klocki hamulcowe linii Premium zaprojektowano w taki sposób, aby te okresy maksymalnie wydłużyć. Klocki te nie są również nadmiernie agresywne dla współpracujących z nimi tarczami hamulcowymi.

Dodatkowo specjalnie opracowana siatka wzmacniająca minimalizuje ryzyko oderwania się materiału ciernego od płytki nośnej. Tak powstają realne oszczędności, które można zaobserwować po wydłużonych interwałach serwisowych układu hamulcowego.

Jakie homologacje mają klocki hamulcowe Steinhof?

Oczywiście jakość wykonania klocków hamulcowych z linii Premium potwierdzają również otrzymane homologacje. Każdy produkt spełnia standardy porównywalne z OE, które stosuje się na pierwszy montaż.

Klocki hamulcowe Steinhof z linii Premium mają wymagane certyfikaty i homologacje ECE R-90, w tym angielską E11 wydaną przez VCA i polską E20 wydaną przez PIMOT. Produkcja odbywa się zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001:2015, który monitoruje cały proces. Dzięki temu jesteśmy pewni, że oferujemy naszym klientom produkty najwyższej jakości, które doskonale poradzą sobie z pracą w trudnym środowisku transportu międzynarodowego i lokalnego

mówi Dawid Tarchała, kierownik działu Badań i Rozwoju klocków hamulcowych w firmie Steinhof.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie Biuro prasowe
2024-04-30 | 10:42

Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie

Widoczne jak w wideorejestratorze Kamera samochodowa Mio MiVue C590 może poszczycić się zastosowaniem sensora Sony premium STARVIS. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się jasnymi i
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja OMODA&JAECOO na rynkach Europejskich. Polska istotnym elementem ekspansji
2024-04-30 | 01:00

OMODA&JAECOO na rynkach Europejskich. Polska istotnym elementem ekspansji

OMODA&JAECOO ma utworzyć na rynkach europejskich około siedmiu spółek zależnych w różnych krajach UE, w tym również w Polsce. Na pozostałych rynkach sieć ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej. 

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.