Komunikaty PR

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

2021-02-12  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna.

Od 15 lutego do 16 maja na miłośników słodkości w wersji MINI czeka “Konkurs Dobrze Nadziany”. Co tydzień do wygrania są trzy nagrody po 500 zł, co miesiąc trzy odkurzacze automatyczne Xiaomi, natomiast nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zasady konkursu są proste - wystarczy kupić MINIczekoladę Wawel, zarejestrować paragon i dokończyć zdanie: “Smak MINIczekolad Wawel lubię za…”. Więcej informacji i regulamin konkursowy znaleźć można na stronie: www.konkurswawel.pl.

MINIczekolady to szeroka gama produktów, którą proponuje konsumentom marka Wawel. W portfolio dostępne są: MINIczekolada Advocat (47g), Choco (48g), Krówkowa (48g), Toffi (49g), Big Milk (45g) i M!ocno Orzechowa (44g) oraz Danusia Klasyczna (38g). Wszystkie produkty łączą wyraziste w smaku nadzienie z oryginalną czekoladą Wawel. Każda z MINIczekolad sprawdzi się zarówno w czasie słodkiej przerwy na kawę, w pracy, w drodze, podczas zabawy na podwórku oraz jako nagroda za każdy MINI sukces.

Promocję wspiera dodatkowo intensywna kampania w kanale Digital. Zaplanowano też działania PR oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Informacje o produktach:

MINIczekolada Advocat to MINI przekąska wypełniona kremowym nadzieniem o smaku likieru adwokat. Choco to propozycja dla miłośników intensywnie czekoladowych smaków. MINIczekolada Krówkowa po brzegi wypełniona jest słodkim krówkowym nadzieniem, a Toffi łączy kruchość mlecznej czekolady oraz delikatnego karmelkowego wnętrza. MINIczekolada z Wawelu Big Milk to połączenie mleczno-śmietankowego nadzienia o smaku inspirowanym lodami Big Milk i delikatnie gorzkiej czekolady. W M!ocno Orzechowej znajdziemy natomiast wyraziste nadzienie orzechowe z solonymi orzeszkami. Słynna nadziewana MINIczekoladka Danusia, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze oblane czekoladą Wawel.

MINIczekolady, podobnie jak wszystkie produkty z Wawelu powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników - do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca, a w składzie produktów nie ma barwników, sztucznych aromatów czy emulgatora E476.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Przemysł

Robotyzacja i automatyzacja stają się codziennością w produkcji i logistyce. To odpowiedź na wyzwania demograficzne

Stale rosnący w społeczeństwie udział osób w wieku poprodukcyjnym i zmniejszająca się baza osób aktywnych zawodowo sprawiają, że automatyzacja i robotyzacja znacznie przyspieszają. Eksperci uspokajają, że nie oznacza to redukcji zatrudnienia, tylko dostosowywanie działalności, zwłaszcza produkcji, magazynów i centrów logistycznych, do potrzeb zmieniającego się świata i rynku pracy. Dla pracowników może to oznaczać potrzebę wypracowania nowych kompetencji, ale też szansę na rozwój – podkreślają eksperci IKEA.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.